Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 06 nov 2013 14:30 #454807

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
De Zaan, tapsloot en dan verder (weet niet hoe het daar heett, Markervaart?) dan de afslag bij de Woude, Stierop, op de achtergrond Akersloot?
Laatst bewerkt: 06 nov 2013 14:44 door Firebolt.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 nov 2013 15:24 #454832

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Nee, ook niet. Maar Firebolt zit meer in de richting.
Laatst bewerkt: 06 nov 2013 15:26 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 nov 2013 20:38 #454991

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Tja... Ik kan wel de andere kant noemen maar die is het niet volgens mij, en dan staat het zonnepaneel ook verkeerd....
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 nov 2013 20:47 #454993

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
De andere kant van wat..?
Denk nog even na; je mag toch maar 1x per dag raden -> morgen nieuwe kansen!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 07 nov 2013 16:55 #455194

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
OK de g :) k van de dag: een opening noordelijker, net voorbij de Woude.
Het is minstens 7 jaar geleden dat ik daar voor het laatst was. Ik kan me echter niet herinneren dat daar zo een groot baken staat.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 nov 2013 09:58 #455363

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ah OK - nee; je moet (veel) meer naar het oosten denken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 nov 2013 14:58 #455500

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Mijn huidige boot heeft een diepgang van meer dan 2 meter, dus ik heb (ook wel helaas) niet veel meer te zoeken in dit soort water. Ik weet het niet....
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 nov 2013 15:50 #455524

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
De kotter op de foto steekt 1,80 en heeft nog ruimte over op het gefotografeerde water. Nog een tip: Foto is gemaakt met een telelens.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 nov 2013 17:55 #455566

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
De huisjes op de achtergrond doen me aan Durgerdam denken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 nov 2013 09:59 #455688

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik denk dat het Uitdam is. Maar daarmee is de vraag nog niet beantwoord, want daar is de foto niet genomen (telelens)!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 nov 2013 10:34 #455696

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Lelystad???
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 nov 2013 10:36 #455697

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Dan kan het bijna alleen maar Pampushaven zijn?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 nov 2013 17:33 #455781

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ja! De aanhouder wint. Voor jou, Firebolt.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 nov 2013 21:41 #455842

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Was wel een lastige, zeker door die vertekening van de telelens, op de foto zie je nauwelijks hoe breed het water er achter is.
Ik heb al wel een mooie foto in gedachte maar moet ff zoeken waar die is. En morgen moet er gezeild worden!!
Zal proberen morgenavond iets te posten.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 10 nov 2013 17:27 #456095

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
OK gevonden, de foto was minder goed dan ik dacht, maar ik ga het toch proberen.
In 1972 hebben mijn ouders een Sturgeon 22 gehuurd in Friesland, ik was 11 jaar, het zeilvirus is toen toegeslagen....

Waar liggen we?

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 10 nov 2013 17:43 #456096

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Poe, dat wordt wel een gokje met zo weinig aanknopingspunten.
Ik probeer het met het Marrekrite plekje in de Gudsekop, als dat toen al bestond.
JK
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 10 nov 2013 18:12 #456110

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2278
Sybesloot?
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 10 nov 2013 18:28 #456117

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Vlieter1 zit in de goede richting....
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 10 nov 2013 19:16 #456147

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
Vrije Grassloot
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 10 nov 2013 20:33 #456182

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8556
Coronation Street? (Jouster Vaartje)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 nov 2013 06:22 #456230

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
De boten liggen niet in een sloot of vaart....
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 nov 2013 06:33 #456232

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
dan zal het wel in de Noorder OudeWEG zijn :)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 nov 2013 07:46 #456245

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
haha, ook geen weg.
Op de achtergrond zie je een stukje land, en dan een van de grotere meren....
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 nov 2013 19:13 #456522

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Geen vaart of sloot... Aan een eiland dan; starteiland Sneekermeer?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 nov 2013 19:26 #456531

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Het is een eiland...je.., meer naar ZW
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.139 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl