Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 14 nov 2008 21:39 #49531

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
Alblasserdam! Ha!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 nov 2008 09:10 #49550

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Leeuwarden? Zit ook een slager die Bakker heet...
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 nov 2008 09:41 #49553

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
De tip van staande mast route in combinatie met de slagerij die bakker heet bracht mij op Alblasserdam. Maar natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden. Ik weet het niet. iemand anders wel?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 nov 2008 10:20 #49555

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Leeuwarden is goed. :D
Het is gewoon midden in de stad en ik denk dat als de andere oever, die met het park, zichtbaar was geweest, het binnen vijf minuten geraden was.
Arjan, aan jou de eer! :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 nov 2008 10:50 #49560

Begrijp ik goed dat we nu al aan de hand van de bakkers en slagers moeten weten waar we varen.......das apart :roll:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 16 nov 2008 19:59 #49680

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Ik ben bang dat ik niet veel originele foto's heb, dus dan maar deze (vanmiddag gemaakt tijdens geweldig zeilweer).
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 16 nov 2008 20:26 #49687

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
En al die mensen met hun boot op het droge kijken kwijlend naar deze foto... :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 14:59 #49730

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Om heel eerlijk te zijn: de resolutie is zo laag dat ik niet fatsoenlijk kan inzoomen en dus alleen maar water en een zeilboot zie. Het is een ruim water, dus ik gok bij deze maar IJsselmeer.

Maar waar op het IJsselmeer? Geen flauw idee. Er is te weinig detail te zien om ook maar een fatsoenlijke gok te doen.

EDIT: overigens ben ik uiteraard stinkend jaloers dat je deze foto recentelijk hebt kunnen maken :)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 15:52 #49732

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Aan de Oostzijde van IJsselmeer varend richting Lelystad?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 16:06 #49734

't ken overal weze .....
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 18:17 #49746

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Al die mensen die mopperden op het formaat hadden natuurlijk gelijk. Misschien helpt dit:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 20:04 #49766

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Op het Markermeer richting Lelystad.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 20:36 #49776

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Nee, de zon klopt niet, Het is het Ijsselmeer richting Lelystad, parallel aan de dijk enkhuizen lelystad, dus varend richting het oosten.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 nov 2008 20:59 #49782

  • ron b
  • ron b's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3785
Op 1300 uur de toren van lelystad op 1400 uur de spuisluizen van de houtrib.
Op ongeveer 1100 uur moet dan de centrale zijn.

het is dat mijn kaart nog aan boord ligt, ander kon ik de positie er nog bij geven :wink: .
Delher 29 D'Helios

...hij wist zeker dat niemand anders dan de duivel die vlag op zee gestreken kon hebben......
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 nov 2008 08:18 #49883

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Den Oever over stuurboord, al klopt het niet met de zon denk ik :S
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 nov 2008 08:52 #49885

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Het is inderdaad aan de Oostzijde van het IJsselmeer, tussen de EZ-D en het Commisarislicht in de aanloop van Houtrib-Noord te Lelystad.
Beauty mag (lijkt mij zo).
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 nov 2008 11:42 #50008



Eigenlijk een andere categorie (waar vaart zij langs?) maar ik ben een beetje door mijn raadplaten heen.
En het is een beetje te stil hier.....
Dus, waar vaart zij?
Dat is mijn (op dat moment 2,5 jaar oude) dochter.
Men moet zeilen terwijl de wind waait.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 nov 2008 11:48 #50009

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Walibi World?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 nov 2008 12:00 #50012

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Kun je daar ook zeilen???
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 nov 2008 12:04 #50013

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Sprookjeswonderland in Enkhuizen.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 nov 2008 17:52 #50031

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
In een liever"heersen"beestje..

p.s. ik had van jou ook geen ander antwoord verwacht... :wink:
Walibi World?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 nov 2008 18:21 #50034

Albert tegen jouw kennis van NL is niet op te raden. Hoe komt het nu dat je dit ook weet? Je bent toch al enige tijd uit de kleine kinderen? Of zijn het nu de kleinkinderen?

In elk geval, je hebt het goed...... :D
Men moet zeilen terwijl de wind waait.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 nov 2008 07:41 #50048

Soms zie je tussen de knderen ineens een grote mijneer in de bootjes onder `t mom, "Ik ben mijnheur de Inspekteur" :lol: :wink:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 nov 2008 11:37 #50062

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Hoi Schipper.
Albert tegen jouw kennis van NL is niet op te raden. Hoe komt het nu dat je dit ook weet? Je bent toch al enige tijd uit de kleine kinderen? Of zijn het nu de kleinkinderen?
Geen kleinkinderen maar mijn dochter, van nu bijna vijfentwintig, was ooit helemaal weg van het varen in een lieveheersbeestje, dat terwijl we ook ook veel met een echte boot door Europa trokken.l

Dit was een overnachting aan de Main, onderweg naar Joegoslaviƫ, dus niet de nieuwe raadfoto. :wink:

Hier de nieuwe "Waar varen we langs"
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 nov 2008 14:07 #50065

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Is dat niet de Oosterscheldekering in aanbouw met op de achtergrond de tijdelijke bailybrug naar werkeiland Neeltje Jans? Is al even geleden dat het in Nederland zo koud was.

mvg Jutter.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl