Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 11:38 #949895

Annemarie blijft lekker thuis, uitrusten, en ik met een vriendenclubje naar de overkant. Niet op It Paradyske overigens.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 11:45 #949896

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
It Paradyske schreef :
Annemarie blijft lekker thuis, uitrusten, en ik met een vriendenclubje naar de overkant. Niet op It Paradyske overigens.

Duidelijk. Zit je wel op een boot met modderkruipcapaciteit..?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 12:40 #949905

Nee, als t ondieper is dan 2.5 meter worden ze al zenuwachtig :-).
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 12:43 #949906

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Maar waren die 1e 2 foto's vzn ata genomen aan de remming van de roggebod sluis? Als jullie ff geduld hebben heb ik nog een foto in de categorie strandjes. Vanuit mijn smart phone krijg ik geen foto gezet (waarom niet eigenlijk ijk) Of iemand anders zet er vast 1
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 13:25 #949914

  • Ata
  • Ata's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 578
Niet aan de remmingen maar vanuit de buitenste steiger van JH de Roggebot. Op deze foto zie je steiger, bootje en sluis.

(Ik kan trouwens wel foto’s uploaden vanaf mijn phone. Wel met wat moeite, een paar keer in het vak ‘voeg bijlage in’ tikken)



Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 15:36 #949949

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477

leuk strandje, zeker voor de hond, lekker in het water!
maar waar?
en voor de bonus, welk ras is dit?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 18:41 #949984

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
TonMitz schreef :
...en voor de bonus, welk ras is dit?

Zeehond
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 19:39 #949997

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Vooroever bij Onderdijk?

Ras een terriër ondersoort?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juni 2018 20:06 #950015

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Nee en nee
Bekend plekje trouwens
Is al een paar keer langs geweest
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 04:20 #950069

  • zeehond
  • zeehond's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2344
plusfast schreef
TonMitz schreef :
...en voor de bonus, welk ras is dit?

Zeehond

Zeehonden hollen niet. Die gaan hooguit liggen luieren op een strandje. Ik kan dat weten :P

gr zeehond
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 05:46 #950073

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
IJsseldelta?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 06:59 #950083

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477

precies
hier dus, rechterstrandje

achter het dammetje 150 diepgang, in de hoek iets minder
te ver van de palen wordt het snel ondieper
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 08 juni 2018 06:59 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 07:00 #950084

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
En de hond??
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 08:03 #950108

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
ahh de hond


Guus, een Hongaarse vizzla

dit is trouwens trintel
kan je beter wegblijven
een vieze bende
bijna geen plek aan de kade
ligt vol met beroeps meuk
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 08 juni 2018 08:04 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 10:03 #950132

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
TonMitz schreef :
precies
hier dus, rechterstrandje

Uhmm.. juist ja.. Is Vlieter nu de winnaar?

Ik weet persoonlijk nog steeds niet waar die strandjes zijn..
Ja, de "IJsseldelta". Maar waar precies?

Voor als ik er ook nog 's in de buurt kom, hè.. ik ben ook dol op strandjes.
Laatst bewerkt: 08 juni 2018 10:04 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 10:17 #950134

lodewijk stegman schreef :
TonMitz schreef :
precies
hier dus, rechterstrandje

Uhmm.. juist ja.. Is Vlieter nu de winnaar?

Ik weet persoonlijk nog steeds niet waar die strandjes zijn..
Ja, de "IJsseldelta". Maar waar precies?

Voor als ik er ook nog 's in de buurt kom, hè.. ik ben ook dol op strandjes.

Mischien even op Google Earth opzoeken en de coordinaten hier plaatsen of een screenprint maken?
Ad
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 11:19 #950153

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Yellow Boat schreef :
lodewijk stegman schreef :
TonMitz schreef :
precies
hier dus, rechterstrandje

Uhmm.. juist ja.. Is Vlieter nu de winnaar?

Ik weet persoonlijk nog steeds niet waar die strandjes zijn..
Ja, de "IJsseldelta". Maar waar precies?

Voor als ik er ook nog 's in de buurt kom, hè.. ik ben ook dol op strandjes.

Mischien even op Google Earth opzoeken en de coordinaten hier plaatsen of een screenprint maken?
Ad

Laat maar.. ik heb het al gevonden. In uiterste de ZW. hoek van de IJsseldelta, net boven de mond van de rivier:

www.google.com/maps/@52.584090...,1401m/data=!3m1!1e3
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 13:25 #950189

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
sorry :blush:
deze plek is al een paar keer langsgekomen in dit draadje
dacht dat iedereen het wel wist
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 18:55 #950297

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
De volgende:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 20:34 #950318

  • Ata
  • Ata's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 578
Mooi dat opspattend water. Geen idee waar.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juni 2018 22:04 #950332

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9074
Ata schreef :
Mooi dat opspattend water. Geen idee waar.

West-Terschelling
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juni 2018 05:37 #950342

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Zeker. Aanloop vanaf het Oosterom; de Brandaris zit net achter de kop verborgen, links van de bolder.
Laatst bewerkt: 09 juni 2018 06:48 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 juni 2018 20:03 #950744

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3327
Interessante foto - zelfs met het antwoord herken ik het niet.
Volgende keer nog eens goed kijken ...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 juni 2018 20:45 #950752

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Net rechts van mijn verstaging zie je de vml tonnenloods van RWS aan de Barentszkade.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juni 2018 08:34 #951760

Waar liggen we hier voor anker?

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.334 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl