Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 08:03 #1003207

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
redshift schreef :
Deze is voor de locals waarschijnlijk veel te makkelijk, maar blijft een beetje in de "waar varen we langs" stijl hopelijk. Ik moet duidelijk eens nieuwe foto's van obscure plaatsen gaan maken :)

Hij is zó makkelijk dat men te lui is om hem te beantwoorden. Terwijl het inderdaad een perfecte plaat voor dit draadje is. Niet het type 'uit duizenden herkenbaar golfje ergens in het heelal'.

Komt er nog een hint? Want ik persoonlijk weet het niet. Dit overigens nadat ik een eerste ingeving bij nadere beschouwing als 'niet goed' terzijde moest schuiven.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 08:07 #1003210

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Als ik most gokken zou ik zeggen dat het de buitenhaven in Enkhuizen is, maar dat doe ik niet want ik heb geen foto om te plaatsen. :silly:
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 08:12 #1003212

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
zijn dat op de achtergrond dan toch de gele boeitjes van het waterski gebied ?
met de sluis links buiten beeld?
toch enkhuizen?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 08:12 #1003213

  • vriesjan
  • vriesjan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 146
Niet erg zeker, maar lijkt wel wat op een sluis met daarnaast een doorlaat oid. (rijtje gele boeien) mogelijk oostkant Nijkerkersluis.
Jan
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 08:18 #1003215

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
volgens mij heeft nijkerk sluis andere wachtsteigers
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 08:46 #1003222

  • vriesjan
  • vriesjan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 146
daarom was ik ook niet echt zeker.
Jan
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 09:52 #1003232

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Sloe Gin schreef :
Als ik most gokken zou ik zeggen dat het de buitenhaven in Enkhuizen is, maar dat doe ik niet want ik heb geen foto om te plaatsen. :silly:

Ik heb nog even Google Streetview erop nageslagen en volgens mij heb je gelijk. De onderlinge afstand van de meerpalen, de witte bolders op de kade, de begroeide dam in de verte en de Houtribdijk op de achtergrond.

Wat je met een stevig teleobjectief kan doen..
Laatst bewerkt: 07 dec 2018 09:55 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 16:57 #1003332

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3327
Sloe Gin heeft gelijk (en een paar anderen ook) - het is Enkhuizen. Net links buiten beeld het linker havenhoofd van de gemeentehaven. Je kijkt tegen de 2 dijken aan van het krabbersgat.

Bert, als je niks hebt mag je hem doorgeven :-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 17:45 #1003348

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
B)

Ik geef hem aan Ton; Die reageerde als eerste.
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 18:13 #1003359

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
moest wel 3 x kijken, verneukeratief plaatje
pas na de `hint` van bert zag ik hem
die maakt zich er wel heel makkelijk vanaf trouwens :sick:
de volgende maar weer
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 19:12 #1003367

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12711
Blokzeil?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 20:40 #1003383

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Yes
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 21:51 #1003391

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12711
De nieuwe
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 21:57 #1003394

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3281
Trintelhaven

Gr rob
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 dec 2018 22:17 #1003397

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12711
Dat was nog in de goeie ouwe tijd, toen we daar nog terecht konden met bb knoeien en kampvuur.

Rob, aan jou de eer. :)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 08:00 #1003416

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3281
was dat niet bij een zomermeeting?



Gr Rob
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 09:40 #1003425

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12711
roblisto schreef :
was dat niet bij een zomermeeting?
Gr Rob

Klopt. Dit was de aankomst van de Fam. Groom.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 09:58 #1003428

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
@Rob: gokje: Beulakerweide?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 10:39 #1003433

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
Ik ben vast niet aan de beurt :blush:

Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 10:43 #1003434

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
WADnWIND schreef :
Ik ben vast niet aan de beurt :blush:

Dat niet alleen. Je zit met dit plaatje ook in het verkeerde draadje.

Maar het begint een trend te worden geloof ik. Eerst René K. en nu jij. Het algemene gevoel voor humor in ZF vind ik al niet om over naar huis te schrijven. Dit helpt niet.
Laatst bewerkt: 08 dec 2018 10:43 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 11:10 #1003442

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3281
Beulaker is goed.

Thuisbasis.

Gr Rob
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 13:10 #1003451

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
lodewijk stegman schreef :
WADnWIND schreef :
Ik ben vast niet aan de beurt :blush:

Dat niet alleen. Je zit met dit plaatje ook in het verkeerde draadje.

Maar het begint een trend te worden geloof ik. Eerst René K. en nu jij. Het algemene gevoel voor humor in ZF vind ik al niet om over naar huis te schrijven. Dit helpt niet.

Ik weet niet wat je bedoeld met verkeerde draadje? Ik ben hier echt langs gevaren, sterker nog we liggen daar.....

Als je nu zegt; het is niet in Nederland, dan heb je helemaal gelijk...

En...., ik had er nog eentje te goed ;)
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 08 dec 2018 13:11 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 13:46 #1003456

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
WADnWIND schreef :
Ik ben hier echt langs gevaren, sterker nog we liggen daar.....

Als je nu zegt; het is niet in Nederland, dan heb je helemaal gelijk...

Oude foto? De Tooluka ligt nu niet daar.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 14:36 #1003466

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
WADnWIND schreef :
lodewijk stegman schreef :
WADnWIND schreef :
Ik ben vast niet aan de beurt :blush:

Dat niet alleen. Je zit met dit plaatje ook in het verkeerde draadje.

Maar het begint een trend te worden geloof ik. Eerst René K. en nu jij. Het algemene gevoel voor humor in ZF vind ik al niet om over naar huis te schrijven. Dit helpt niet.

Ik weet niet wat je bedoeldt met verkeerde draadje? Ik ben hier echt langs gevaren, sterker nog we liggen daar.....

Als je nu zegt; het is niet in Nederland, dan heb je helemaal gelijk...

Ja, dat zeg ik.
En...., ik had er nog eentje te goed ;)

Weet ik niks van en heb ik niks mee te maken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 dec 2018 14:39 #1003468

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
roblisto schreef :
Beulaker is goed.

Thuisbasis.

Dat wist ik min of meer. Maar ik heb nog wel even de kaart erbij gepakt. Er staan namelijk wat tonnen op de foto. Klopt het dat je in één van de twee betonde geulen zit en op weg bent naar de andere?

De volgende:

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.961 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl