Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 07:14 #1570307

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Reeuwijkse Plassen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 08:37 #1570326

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
allebei ook niet goed
WL, leuk geprobeerd :P

de eerste foto heb ik volgens mij al eerder geplaats, toen werd hij wel geraden
zelfde plek, foto andere kant op

Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 08:40 #1570327

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
dan moet het Heeg zijn...
( werkelijk geen idee)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 09:40 #1570341

Grevelingen?
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 09:58 #1570346

  • RickVis2
  • RickVis2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 915
Wadloper schreef :
Jongens (en meisjes) voor zover ik kan zien is RickVis2 sinds 26 juni, 08.22 u. aan de beurt om een nieuwe plaat te plaatsen. Hij heeft sindsdien alweer ingelogd op dit forum, maar heeft tot nu toe nagelaten dat plaatje te leveren.
Sterker nog RickVis2 is op dit moment online en ingelogd. Kom op Rick: je kan het!

Mijn excuses zeilgenoten, ik heb verzaakt. Het was mij volledig ontschoten dat ik gereageerd had…
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 10:08 #1570348

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
RickVis2 schreef :
Wadloper schreef :
Jongens (en meisjes) voor zover ik kan zien is RickVis2 sinds 26 juni, 08.22 u. aan de beurt om een nieuwe plaat te plaatsen. Hij heeft sindsdien alweer ingelogd op dit forum, maar heeft tot nu toe nagelaten dat plaatje te leveren.
Sterker nog RickVis2 is op dit moment online en ingelogd. Kom op Rick: je kan het!

Mijn excuses zeilgenoten, ik heb verzaakt. Het was mij volledig ontschoten dat ik gereageerd had…

Okee. Van mijn kant m'n waardering voor deze melding! Je was niet boos!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 10:11 #1570349

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32535
JB-NL schreef :
dan moet het Heeg zijn...
( werkelijk geen idee)

ja, moet haast wel heegh by de mar zijn....?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 11:27 #1570357

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Alles nog steeds fout
En zeer zeker geen heeg
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 11:50 #1570365

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik blijf toch een randmeer gevoel houden. Zijn het de drie eilandjes bij Muiderzand (Drost - Hooft - Warenar)? Ik kan alleen dat kerktorentje niet plaatsen.
Laatst bewerkt: 05 juli 2024 11:50 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 12:23 #1570375

Dan misschien bij Marken?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 14:21 #1570393

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Het is idd bij Marken, maar waar bij Marken?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 14:42 #1570396

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Ton Mitz schreef :
Het is idd bij Marken, maar waar bij Marken?

Hier, ongeveer?:

www.google.nl/maps/place/52%C2...4d5.099802?entry=ttu
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 14:47 #1570398

  • jmarinis
  • jmarinis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1215
Ik denk aan de Noordoost kant van Marken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:03 #1570400

ik dacht ten noorden van het eiland maar wel ten oosten van de strekdam richting Volendam
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:07 #1570401

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
We liggen idd voor anker tussen de minnebuurt, die zie je op foto 2, en het begin van de bukdam,foto 3
Aan de markermeerkant dus
Perfecte ankerplaats bij zw wind, ook bij harde wind
Keihard zand, perfecte ankergrond
De diepte is daar denk ik 1 of 1,20 meter of zo
Alleen jammer dat het strandje bij de minnebuurt de laatste jaren steeds modderiger wordt, was vroeger schoon zand
Er ligt ondertussen een laag modder van een cm of 40
Maar dat is op meer plaatsen op het ijsselmeernaan de gang
De beurt gaat wel naar jerome vind ik
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 05 juli 2024 15:32 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:11 #1570402

Dat was inderdaad de plek die ik bedoelde. Een nieuwe, niet al te moeilijk lijkt mij:

Laatst bewerkt: 05 juli 2024 15:14 door JeromeWhitehorse. Reden: informatief
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:46 #1570405

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Hooft, met uitzicht op Almere?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:48 #1570406

Nee, niet goed
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:52 #1570407

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
JeromeWhitehorse schreef :
Dat was inderdaad de plek die ik bedoelde. Een nieuwe, niet al te moeilijk lijkt mij:

Gooimeer ter hoogte van Oud Valkeveen. Het eiland De Schelp recht vooruit, met daarnaast aan de horizon, de Hollandse Brug.
Laatst bewerkt: 05 juli 2024 15:54 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:54 #1570410

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Huizen, met uitzicht op de huizerhoef en de stichtse brug?
En dan rechts de hoogbouw bij de eemhof
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 15:56 #1570411

Wadloper schreef :
Gooimeer ter hoogte van Oud Valkeveen. Het eiland De Schelp recht vooruit, met daarnaast aan de horizon, de Hollandse Brug.

Ja, dat is exact de locatie. Met rechts van de Hollandse brug de 'skyline' van Almere. Hij is voor jou.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juli 2024 18:17 #1570435

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
JeromeWhitehorse schreef :
Wadloper schreef :
Gooimeer ter hoogte van Oud Valkeveen. Het eiland De Schelp recht vooruit, met daarnaast aan de horizon, de Hollandse Brug.

Ja, dat is exact de locatie. Met rechts van de Hollandse brug de 'skyline' van Almere. Hij is voor jou.

De volgende, ook niet zo moeilijk, denk ik:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 09:05 #1570532

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Hmmm.. Vijftien uur na plaatsing nog geen enkele reactie.
Toch moeilijker dan ik dacht? Of klopte mijn eerder analyse, dat er altijd wel wat liefhebbers op het vinkentouw zitten, niet?

Een eerst hint, die mogelijk niet veel zoden aan de dijk zet, maar zoeken in de verkeerde richting in ieder geval tegengaat: het is niet in Dordrecht.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 09:19 #1570533

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32535
Heegh?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 09:23 #1570535

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Maritiem museumhaven sliedrecht?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.610 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl