Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 09:36 #1570540

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Ton Mitz schreef :
Maritiem museumhaven sliedrecht?

Helaas.
Om het proces wat te versnellen: het is niet alleen niet in Dordt; het is daar zelfs ver vandaan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 09:56 #1570544

Den Helder?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 10:18 #1570545

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Frank Jan schreef :
Den Helder?

Inderdaad. Nu kan ik nog vragen: wáár in Den Helder, maar laat ik er maar vanuit gaan dat je dat ook weet.

Voor de toekomst zou ik overigens aanbevelen om àls je weet waar het precies is, dat ook maar meteen te melden. Daarmee voorkom je dat, als er gevraagd wordt naar een meer precieze plaatsbepaling, een derde, die aanvankelijk geen idee had, hem alsnog hoog in de bovenhoek schiet.

De volgende keer wil ik meer precisie, dus wees daarop voorbereid.

Hij is voor jou, Frank Jan.
Laatst bewerkt: 06 juli 2024 10:18 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 12:01 #1570559

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Wadloper schreef :
Frank Jan schreef :
Den Helder?

Inderdaad. Nu kan ik nog vragen

De volgende keer wil ik meer precisie, dus wees daarop voorbereid.

Strenge schoolmeester hoor..;)
En, kindertjes die willen..krijgen tikken voor de..

Maar wel handig advies!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 13:35 #1570575

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
JB-NL schreef :
Wadloper schreef :
Frank Jan schreef :
Den Helder?

Inderdaad. Nu kan ik nog vragen

De volgende keer wil ik meer precisie, dus wees daarop voorbereid.

Strenge schoolmeester hoor..;)
En, kindertjes die willen..krijgen tikken voor de..

Pcies. En dat is ook nodig met dat lakse gedoe van de laatste tijd.
Maar wel handig advies!

Graag gedaan!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 17:06 #1570601

Ik weet het niet precies, ik kreeg een idee bij dat flatgebouw dat daar alleen aan de haven staat (bij visafslag toch), en die werf is van Damen, een beetje rommelig (hokkerig)..

Ik geef hem door, even geen foto bij de hand....
Laatst bewerkt: 06 juli 2024 17:07 door Frank Jan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juli 2024 21:09 #1570633

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Dan gooi ik deze erin:


www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2024 20:09 #1570771

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Voor een hint vind ik het nog te vroeg. Maar het raden mag wel beginnen nu…
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 04:45 #1570784

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
In dat geval..Heeg...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 05:18 #1570786

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
JB-NL schreef :
In dat geval..Heeg...

Nee….
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 06:39 #1570794

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Jachthaven bruinisse op de achtergrond
Beredeneerde gok
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 07:34 #1570799

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Herkingen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 08:06 #1570803

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Ton Mitz schreef :
Jachthaven bruinisse op de achtergrond
Beredeneerde gok

Goed beredeneerd! Ik zeil met Jachthaven Bruinisse op de achtergrond noordwaarts tussen de Grevelingendam en de Mosselbank door.

Jouw beurt Ton!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 14:56 #1570870

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
een plaatje uit 2019

waar liggen wij
en voor de bonus, er vaart een skiff, waarom?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:02 #1570871

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Ton Mitz schreef :
een plaatje uit 2019

waar liggen wij
en voor de bonus, er vaart een skiff, waarom?

Jullie liggen in Stavoren. Het stukje tussen het Johan Frisokanaal en de brug. We kijken in de richting van het Johan Frisokanaal. Straat aan de overkant is de Schans. Jullie liggen aan de Ringstraat.

Zo goed?

Een Skiff? Volgens mij zitten er meerdere mensen in die boot.
Laatst bewerkt: 08 juli 2024 15:12 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:06 #1570872

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Wadloper schreef :
Frank Jan schreef :
Den Helder?

Inderdaad. Nu kan ik nog vragen: wáár in Den Helder, maar laat ik er maar vanuit gaan dat je dat ook weet.

Voor de toekomst zou ik overigens aanbevelen om àls je weet waar het precies is, dat ook maar meteen te melden. Daarmee voorkom je dat, als er gevraagd wordt naar een meer precieze plaatsbepaling, een derde, die aanvankelijk geen idee had, hem alsnog hoog in de bovenhoek schiet.

De volgende keer wil ik meer precisie, dus wees daarop voorbereid.

Hij is voor jou, Frank Jan.

Wat moet ik nu met je antwoord wadloper?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 08 juli 2024 15:07 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:13 #1570874

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Ton Mitz schreef :
Wat moet ik nu met je antwoord wadloper?

Nog eens kijken naar dat antwoord.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:20 #1570876

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Wadloper is een beetje ondeugend
Hij heeft een post verwijderd met als antwoord alleen "stavoren" , waarop ik dan weer reageerde met mijn bovenstaande post
Maar het is idd stavoren binnen
Nu de skiff nog
Is een skiff trouwens perse een eenmans roei boot?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:21 #1570877

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Wadloper schreef :
Ton Mitz schreef :
Wat moet ik nu met je antwoord wadloper?

Nog eens kijken naar dat antwoord.

Dat kan niet, die post is verwijderd
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:32 #1570878

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Ton Mitz schreef :
Wadloper is een beetje ondeugend

Nee, Wadloper is snel. Want in zijn ogen was het plaatje zo makkelijk, dat een goed antwoord niet lang kon uitblijven. Hij heeft daar een ruime ervaring mee. Dus eerst "Stavoren" en daarna, als het preciezer moet, de rest.
Hij heeft een post verwijderd met als antwoord alleen "stavoren" , waarop ik dan weer reageerde met mijn bovenstaande post

Die verwijderde pots was niet de pots waarop jij nu reageert, maar een tweede, waar onder andere de opmerking over de kijkrichting en de zogenaamde Skiff zat. Die pots was inderdaad teveel van het goede en is verwijderd. De eerste pots heb ik daarna aangevuld.
Maar het is idd stavoren binnen

Nu de skiff nog
Is een skiff trouwens perse een eenmans roei boot?

Ja, een Skiff is een eenmansboot.
Voor het overige: die bonuspunten hoef ik niet. Is het akkoord als ik een volgende plaat neerzet?
Laatst bewerkt: 08 juli 2024 15:36 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:38 #1570880

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Je hebt het zelf over meer precisie, maar kopt dan zelf in met alleen stavoren
En behalve een post verwijderen, ook nog een post tussentijds veranderen met extra gegevens
Mja
Maar hij is voor jou hoor
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 15:51 #1570882

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Ton Mitz schreef :
Je hebt het zelf over meer precisie, maar kopt dan zelf in met alleen stavoren

Ik heb uitgelegd dat meer precisie gewenst is. Vind jij kennelijk ook. Die precisie heb je gekregen. Ik gokte niet maar wat; ik weet waar die foto gemaakt is.
Ik heb ook uitgelegd waarom die precisie een paar minuten later kwam. Heb je die uitleg begrepen? Desnoods leg ik het, in andere woorden, nog eens uit. Bovendien zal duidelijk zijn dat ik niet het alleenrecht heb op die handelwijze.
Maar hij is voor jou hoor

Mooi. Bij deze:

Laatst bewerkt: 08 juli 2024 15:52 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 16:19 #1570889

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Tiengemeten
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 16:23 #1570890

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Je mag 1x reageren per24 uur
Dat doe je niet door een 2e post te zetten, en dan de 1e post te verwijderen
Tenzij expliciet gevraagd door diegene die de foto geplaats heeft
Dat heb ik niet gevraagd
Snappie?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2024 16:32 #1570893

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Hugh…..dit is de eerste keer dat ik reageer
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.544 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl