Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 23 aug 2024 07:18 #1580145

triXXS schreef :
Klopt! We varen in de Groningerbalg, je ziet een van die gele palen achter ons.
"Je gaat het pas zien als je het door hebt" (JC)
Hier een paar weken geleden nog gevaren op weg van Lauwersoog naar Borkum. Zelf niet direct de locatie van de foto herkend, maar nu ik het weet...
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 aug 2024 07:26 #1580148

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Ik word tijd een beetje nerveus van dat soort lucht, je weet nooit wat
erin zit

Deze maar
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 23 aug 2024 07:28 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 aug 2024 07:33 #1580150

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Ton Mitz schreef :
Ik word tijd een beetje nerveus van dat soort lucht, je weet nooit wat
erin zit
Ja ik houd hier ook niet zo van. Op de buienradar bleek het het laatste buitje van de dag, en het zou achter ons langs waaien. Toch maar uitgevaren, om nog net verder te kunnen met het hoogwater 's avonds. Geen bui gehad, wel wat gerommel gehoord.

En nee, die gele palen waren natuurlijk niet herkenbaar maar de spuisluizen wel.
Corsair 24
Laatst bewerkt: 23 aug 2024 07:35 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 aug 2024 08:24 #1580162

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Schardam/Scharwoude
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 aug 2024 08:28 #1580165

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
JB-NL schreef :
Schardam/Scharwoude
Precies, was in het voorjaar
Nu niet te doen met de waterplanten
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 06:57 #1580377

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458



Deze dan
.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 07:39 #1580386

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Weinig details
Wegstrepen maar
Kust bij uitdam
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 08:24 #1580401

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Ton Mitz schreef :
Weinig details
Wegstrepen maar
Kust bij uitdam

Ton, dat kan beter..wat ligt er 'levensgroot' in beeld?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 08:39 #1580404

Gokje: Op de Grevelingen richting Brouwersdam? Kijken we op ton G67?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 09:06 #1580408

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
JeromeWhitehorse schreef :
Gokje: Op de Grevelingen richting Brouwersdam? Kijken we op ton G67?
Zeker koud...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 09:27 #1580418

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
Heech
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 10:39 #1580435

Ketelmeer, varend in oostelijke richting na passeren van de Ketelbrug?
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 11:02 #1580438

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Calidris schreef :
Heech

Goed op weg Calidris ( t.o.v. JW)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 11:02 #1580439

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Willem-vdV schreef :
Ketelmeer, varend in oostelijke richting na passeren van de Ketelbrug?

Calidris zit dichterbij
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 11:07 #1580441

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Ik moest de naam weer even opzoeken: de "Wieringer Vlaak"? Komende vanuit den Oever.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 11:10 #1580442

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
KoertRM schreef :
Ik moest de naam weer even opzoeken: de "Wieringer Vlaak"? Komende vanuit den Oever.

Waar ligt de Wieringer vlaak?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 11:14 #1580444

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
JB-NL schreef :
KoertRM schreef :
Ik moest de naam weer even opzoeken: de "Wieringer Vlaak"? Komende vanuit den Oever.

Waar ligt de Wieringer vlaak?

IJsselmeer, noordwesthoek, die geul uit den Oever naar het ZO. Zou een "WV-onevengetal" op die boei moeten staan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 12:10 #1580454

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
Boontjes?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 13:07 #1580463

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Calideis,je komt dichterbij, maar Koert is dichterbij
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 13:33 #1580470

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
Ik kan die bouwkranen niet plaatsten, behalve in den oever sluis.
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 14:21 #1580480

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Calidris schreef :
Ik kan die bouwkranen niet plaatsten, behalve in den oever sluis.

Dat zie je goed
Nu moet t simpel zijn waar we varen
..?
Laatst bewerkt: 24 aug 2024 14:22 door JB-NL.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 15:27 #1580491

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
Malzwin / visjagersgaatje
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 15:30 #1580495

Visjagersgaatje, op weg naar Den Oever.

Edit: Calidris was me voor.
Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 24 aug 2024 15:31 door Willem-vdV.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 15:42 #1580499

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Calidris schreef :
Malzwin / visjagersgaatje
Dat is m.
Rif zat er nog
Voor jou Calidris
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 aug 2024 17:50 #1580515

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32526
Willem-vdV mag
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 8.147 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl