Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 26 aug 2024 14:05 #1580856

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Goed idee om eens een nachtfoto te plaatsen. Ik heb alleen nog makkelijke plaatjes:

Waar zitten de aalscholvers de bomen wit te sch**ten?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2024 14:17 #1580858

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
KoertRM schreef :
Goed idee om eens een nachtfoto te plaatsen. Ik heb alleen nog makkelijke plaatjes:

Waar zitten de aalscholvers de bomen wit te sch**ten?

Volkerak/Krammer, kijkend naar de OverFlakkeese oever. Zo'n beetje ter hoogte van Noordplaat.

Trouwens: zouden de mods ècht ingrijpen als je gewoon 'schijten' schrijft, in plaats van "sch**ten"?
Laatst bewerkt: 26 aug 2024 14:22 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2024 14:31 #1580861

Ik dacht aan Haringvliet, kijkend naar Overflakkee en dat ter hoogte van de Ventjagersplaat (ten westen van de Haringvlietbrug).
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2024 15:12 #1580865

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Willem-vdV schreef :
Ik dacht aan Haringvliet, kijkend naar Overflakkee en dat ter hoogte van de Ventjagersplaat (ten westen van de Haringvlietbrug).

Jawel. Jouw beurt weer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 04:04 #1580912

Niet al te moeilijke, vraag is waar ik vaar:

Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 27 aug 2024 04:06 door Willem-vdV. Reden: vraag toegevoegd
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 05:34 #1580920

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Den Helder vanaf Noordzee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 06:35 #1580927

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
Willem-vdV schreef :
Niet al te moeilijke, vraag is waar ik vaar:

We kijken naar Borkum vanuit het zuiden, dus waarschijnlijk vaar je in de Eemsmond.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 07:55 #1580952

Wadloper schreef :
Willem-vdV schreef :
Niet al te moeilijke, vraag is waar ik vaar:

We kijken naar Borkum vanuit het zuiden, dus waarschijnlijk vaar je in de Eemsmond.

Je bent warm, maar nog niet goed.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 08:24 #1580961

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32530
Een vuurtoren met zo'n antennemast er naast kan ik niet plaatsten in noord Nederland?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 08:47 #1580965

Calidris schreef :
Een vuurtoren met zo'n antennemast er naast kan ik niet plaatsten in noord Nederland?

Ik voer in Nederland, alleen mijn uitzicht was naar het buitenland.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 09:00 #1580967

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Volgens mij vaar je bij Rottumeroog en kijk je vanaf daar op Borkum
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 09:24 #1580970

Kendu schreef :
Volgens mij vaar je bij Rottumeroog en kijk je vanaf daar op Borkum
Correct, we voeren ten noorden van Rottumeroog door het Huibertgat en we keken achterwaarts (oostelijke richting) naar Borkum.

Jouw beurt.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 11:01 #1580989

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Leuk, ik moet daar nog eens de Eems opvaren. Nooit verder naar binnen geweest dan Borkum zelf.

De volgende:

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 14:02 #1581039

Sluis Kornwerderzand?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 14:19 #1581045

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
JeromeWhitehorse schreef :
Sluis Kornwerderzand?

Nee hoor
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 15:23 #1581067

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Sluis Veere aan de kant van het kanaal.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 15:42 #1581071

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
KoertRM schreef :
Sluis Veere aan de kant van het kanaal.

Dat is ‘m!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 16:23 #1581085

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Volgende: mastjes en water. Welke haven is dit?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 17:19 #1581094

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
KoertRM schreef :
Volgende: mastjes en water. Welke haven is dit?

Enkhuizen, uitbreiding Buyshaven (ik bedoel dat stukje jachthaven tussen de briunevlootsteiger en de oorspronkelijke Buijshaven?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2024 17:29 #1581097

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Enkhuizen is niet goed.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 aug 2024 07:11 #1581175

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
KoertRM schreef :
Enkhuizen is niet goed.

Tijd voor een tip: achter het bosje rechts op de foto is nog een haven.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 aug 2024 07:14 #1581176

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
KoertRM schreef :
KoertRM schreef :
Enkhuizen is niet goed.

Tijd voor een tip: achter het bosje rechts op de foto is nog een haven.

Hoorn, haven wsv?
De haven achter het bosje rechts is dan de Grashaven.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 aug 2024 07:45 #1581186

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Dan zal het WSV Hellevoetsluis zijn. Met achter het bosje WSV Haringvliet?
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 aug 2024 07:45 #1581187

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Wadloper schreef :
KoertRM schreef :
KoertRM schreef :
Enkhuizen is niet goed.

Tijd voor een tip: achter het bosje rechts op de foto is nog een haven.

Hoorn, haven wsv?
De haven achter het bosje rechts is dan de Grashaven.

Goh wat zoek je het ver weg? Uitbreiding tip: die andere haven is aan de overkant. En we zijn niet aan een meer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 aug 2024 08:11 #1581197

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
KoertRM schreef :
Goh wat zoek je het ver weg?

Dat doe jij ook wel 's, geloof ik. Ik herinner me een recent plaatje van Termunterzijl.
Maar met je laatste tips zijn we er misschien wel uit..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.845 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl