Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 05 nov 2025 20:11 #1658786

  • kwillems
  • kwillems's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 700
De IJssel bij Deventer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 nov 2025 22:41 #1658812

Dat is behoorlijk koud….
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 nov 2025 07:23 #1658824

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
zeilbootcato schreef :
De volgende, waar is dit?

De Lek bij Schoonhoven. Aan de overkant de silo's van de betoncentrale van Gelkenes.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 nov 2025 11:42 #1658854

Dat is helemaal goed. Aan jou de eer…
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 nov 2025 13:02 #1658871

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
zeilbootcato schreef :
Dat is helemaal goed. Aan jou de eer…

Laatst bewerkt: 06 nov 2025 13:03 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 nov 2025 21:30 #1658960

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Tholen?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 nov 2025 21:52 #1658969

  • matchbox
  • matchbox's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 365
Dit is de haven van Moerdijk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 nov 2025 06:01 #1658979

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
matchbox schreef :
Dit is de haven van Moerdijk.

Pcies. Jouw beurt!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 nov 2025 06:31 #1658980

  • matchbox
  • matchbox's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 365
De nieuwe:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 nov 2025 07:02 #1658981

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5460
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 nov 2025 07:04 #1658982

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5460
Yerseke lijkt me, nu die recht staat ;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 nov 2025 08:12 #1658992

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
JB-NL schreef :
Yerseke lijkt me, nu die recht staat ;)

Leuke foto!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 nov 2025 10:58 #1659030

  • matchbox
  • matchbox's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 365
Het is natuurlijk Yerseke. JB-NL is aan zet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 nov 2025 02:54 #1659132

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5460



Passend bij t weer dezer dagen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 06:38 #1659307

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5460
D8 dit is wel een makkie..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 10:14 #1659327

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
JB-NL schreef :
D8 dit is wel een makkie..

Mja. Kennelijk is dat niet ècht zo.

Hou de vaart er een beetje in en kom met een serieuze hint.
Laatst bewerkt: 09 nov 2025 11:09 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 11:07 #1659336

Het is allemaal wat wazig. Misschien heb ik een clou gemist, maar ik doe toch een slag in de mist. Niet geschoten is altijd mist.
De compagnieshaven te EH.
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 14:55 #1659366

Of Makkum?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 15:42 #1659375

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5460
Frank Jan schreef :
Of Makkum?

Toch een makkie ;)

Achterin de vissershaven voor vertrek, eenmaal in de geul gewoon zicht.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 18:15 #1659403

Bijlagen:
Laatst bewerkt: 09 nov 2025 18:20 door Frank Jan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 19:56 #1659417

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4303
Een foto wordt op ZF automatisch verkleind tot max 1024x1024px, in bovenstaande foto is dit 462x1024 omdat het zo’n hoge, smalle foto is. De details rond de horizon zijn nu wel erg vaag.
Misschien kan je een vierkante uitsnede maken waarbij er wat meer details zichtbaar blijven?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 20:16 #1659427

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Terneuzen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 20:21 #1659429

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Zie ik het wachthuisje op de Richel? Dan zou het ergens in/bij het Fransche Gaatje zijn.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 nov 2025 22:34 #1659452

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32538
triXXS schreef :
Zie ik het wachthuisje op de Richel? Dan zou het ergens in/bij het Fransche Gaatje zijn.

Met de snelboot vanaf Vlie op de achtergrond?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 nov 2025 08:00 #1659466

Ja hoor Trixxs, de uiterst vage foto is inderdaad genomen op De Richtel. Prachtig daar!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 8.134 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl