Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 13 nov 2025 16:16 #1660123

Koezt schreef :
Dat lijkt me de Maasvlakte? Noordwaards varend.
Warm
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 nov 2025 18:24 #1660160

Koezt schreef :
Dat lijkt me de Maasvlakte? Noordwaards varend.
Warm

Vreemd dat eerder antwoord niet te zien is, als er geen volgend bericht onder staat. Zal wel iets te doen hebben met een nieuwe pagina in het draadje.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 nov 2025 09:13 #1660248

Willem-vdV schreef :
De volgende, waar varen wij hier:

Het uitzicht was al wel geraden, maar nog niet de plek waar ik voer.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 nov 2025 12:43 #1660302

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8555
Dan vaar je waarschijnlijk in het Slijkgat.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 nov 2025 13:33 #1660315

Koezt schreef :
Dan vaar je waarschijnlijk in het Slijkgat.
Deze is correct.

Vier weken geleden vanuit Amsterdam met noorderwind naar Stellendam gezeild en laat in de avond het Slijkgat in. Lastig om tussen alle rode en groene lampen van het bochtige circuit de juiste eruit te halen om de koers te bepalen en het helle licht vanaf de Maasvlakte helpt daar niet bij. Maar het levert wel een mooie foto op.

Jij bent Koezt.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 nov 2025 21:30 #1660357

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8555
Ik heb even niet een geschikte foto paraat. Wie 1 heeft mag hem plaatsen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 nov 2025 21:47 #1660359

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 nov 2025 22:43 #1660361

Starteiland?
geen sponsor alhier
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 05:40 #1660362

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
helmsman 38 schreef :
Starteiland?
Nee is niet goed.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 08:08 #1660368

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Makkum? Zonder sleepboot?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 10:13 #1660381

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32535
JB-NL schreef :
Makkum? Zonder sleepboot?

Inderdaad, ik denk dat je het goed hebt.
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 10:36 #1660384

Heb er 10 jaar gelegen, maar na het goede antwoord valt het kwartje.
Ber er een paar honderd keer in en uit gevaren.
geen sponsor alhier
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 13:42 #1660407

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
helmsman 38 schreef :
Heb er 10 jaar gelegen, maar na het goede antwoord valt het kwartje.
Ber er een paar honderd keer in en uit gevaren.

Dat verdient m.i. ook een prijs.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 16:22 #1660436

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
JB-NL schreef :
Makkum? Zonder sleepboot?
Ja hoor. Makkum is goed. Vroeg in de morgen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 nov 2025 16:35 #1660440

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Ja moest wel de ochtendstond zijn

Zoals de Engelsen zeggen:
A red light in the morning is a fishermans warning
A red light at night is a fishermens delight..
Zal straks of morgen even kijken
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 07:05 #1660461

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 07:09 #1660462

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
De aanloop van Vlieland-haven?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 07:16 #1660463

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Nee daar niet...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 07:34 #1660464

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Marker wadden
Lelystad op de achtergrond
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 08:03 #1660465

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Helemaal
Voor jou Ton
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 17:06 #1660529

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Ik geef hem door
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 20:25 #1660545

  • matchbox
  • matchbox's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 365
Dan pak ik hem. Foto van vorige week:




Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 nov 2025 20:29 #1660547

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32535
Iets Westerschelde achtigs, Nauw van Bath?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 nov 2025 07:19 #1660568

  • matchbox
  • matchbox's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 365
Jazeker, daar is het.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2025 11:12 #1661782

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
is er weer iemand in slaap gevallen?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 8.593 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl