Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

za feb 15 @12:00AM
Wintermeet 2020
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: HPL lijmen op polyster

HPL lijmen op polyster 24 apr 2019 19:58 #1040091

  • Oliver77
  • Oliver77's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 359
Willen graag een 6mm HPL plaat lijmen op het polyster, hele vlak is ondersteund door polyester.

Iemand ervaringen?

Andere delen liggen in een "goot" van polyester, de randen wilde ik netjes afkitten met Sikaflex 291 ongeveer dezelfde kleur als biezen op HPL.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

HPL lijmen op polyster 24 apr 2019 21:09 #1040110

Hpl is uitstekend te verlijmen met epoxy. Als je het wil aandrukken werk dat het mooiste met vacuüm. een redelijk alternatief hiervoor is zandzakken. Hiermee kan je ook een mooie gelijkmatige druk creëren. Zodat je geen deuken krijgt.
Dehler Optima 101
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl