Wat je beschrijft doet elke 2 takt als je (ook met gas dicht) de vlotterkamer leeg draait.
Verzuipen klinkt anders.
Als je hier geen verstand vna hebt: BLIJF ER VAN AF, of ben bereid leergeld te betalen.
Eerste verdachten:
1: Stug geworden membraan van brandstofpomp.
2: Leiding dicht ergens.
3: Ontluchting tank open?
4: Pas als je zeker weet dat deze dingen goed zijn, verder kijken.
Mocht je je carburateur willen schoonmaken, en uit elkaar halen: NOOIT, maar dan ook NOOIT kleine gaatjes open peuren met een speld, boor, naald etc. Blazen met perslucht, evt kunststof.
Sproeiers en gaatjes zijn tot binnen de honderdste mm nauwkeurig kwa diameter. De gebruikte materialen, messing en alu zijn zacht. Dat is voorgoed naar de klote als je er ook maar vanuit een ooghoek naar kijkt.
Rubber membranen en pakkingen zijn denkelijk bros en kwetsbaar. Dus ben bereid om alles te vervangen voor je begint. Koop van deze alleen origineel. Want ook weer hier: De dikte is belangrijk.