De motor rust niet op de machet maar op de steun, welke rust op de bodem van de boot zelf. De manchet word vastgezet met een stalen ring op de bodem van de boot. Vervolgens word aan de onderzijde de staart aan de koppeling geschroefd.
Kijk goed of het water echt door de machet komt, en controleer of alle boutjes van de stalen ring wel vastzitten, en de manchet overal goed aandrukt.
Als de manchet echt blijkt te lekken zou ik terug gaan naar de dealer en deze er naar laten kijken. Want een manchet moet absoluut 100 % waterdicht zijn.
We hebben het hier toch over een MB2/S?
Natuurlijk rust de motor op de steunen.
De rubberen manchet zit bij mij gewoon los. Die schuif je zonder welke montage dan ook gewoon over het staartstuk. Vervolgens klemt hij op de polyester rand (in de 'bun' of 'gat') en tussen de vaste rand op het staartstuk.
Als er dus iets veranderd is aan de steunen en de motor daardoor niet verder zakt is de aansluiting van de manchet ook niet goed meer.
@Tondini: Is dit zo'n gekke theorie dan? :?