Oke dat wist ik niet meer,het zit er netjes uit allemaal.
Overigens moet je niet allen zorgen maken over wat je wel zien maar meer over wat je niet ziet, hier bedoel ik mee minuscule vervuiling in de brandstof tank die uiteindelijk de brandstofpomp sloopt. (Dit duur jaren maar zou uiteindelijk plaatsvinden)
Je heb zo te zien een klein tankje die ook nog makkelijk te demonteren is dit maakt het schoonmaken makkelijker en is zeker nodig
Zoals je zelf als schreef mooi winter klusje maar wel echt nodig het zou zonden zijn van de nieuwe motor om hier mee lang door te varen.
Op de foto’s zie ik dat de tank een knik in de bodem heeft dit is heel mooi hierdoor zal het condens water zich op het laagste punt verzamelen allen zie ik geen aftapgraan maar wel een aantal slangen. (of zie ik dit verkeerd?)
Als je de constructen van kranen en T-stuken zo maakt dat waar nu de koper leiding zit een kraan komt om condenswater af te tappen dan verzeker ik je dat je nooit meer rotzooi in je tank heb uiteraard moet dan wel de tank een keer goed zijn schoongemaakt.
Is het probleem van volgas nu verholpen?
Waar is die groene slang voor?
En ik zie twee brandstof leidingen onder aan de tank een voor de motor en de ander?
Een hoop vragen en antwoorden maar kom vaak niet goed geïnstalleerde motor installaties tegen met alle gevlogen van dien en ben erg nieuwsgierig als ik dingen zie die ik niet kan plaatsen.
Mvg Fer