|
Welkom,
Gasten
|
In deze sectie horen alleen topics welke een project beschrijven. Hiervoor gelden bijzondere regels. De beschrijving van het project staat centraal, reacties van zowel de Topic Starter (TS) als andere leden zijn alleen toegestaan indien deze rechtstreeks betrekking hebben op de projectinhoud. Zie ook de forumregels die hierop van toepassing zijn.
Onderwerp: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978
Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 20:30 #365648
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 20:39 #365657
|
|
Jeanneau Sun Odyssey 37
Gecertificeerd werkloos |
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 20:42 #365660
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 20:53 #365667
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 20:54 #365669
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 20:59 #365673
|
|
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 05 feb 2013 21:05 #365677
|
|
Jeanneau Sun Odyssey 37
Gecertificeerd werkloos |
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 06 feb 2013 07:42 #365764
|
|
Stuurman aan wal
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 06 feb 2013 07:56 #365772
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 06 feb 2013 08:12 #365777
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 06 feb 2013 14:45 #365901
|
|
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 06 feb 2013 15:03 #365909
|
|
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
|
Re: Buiskap maken voor een Oceaan 22 uit 1978 06 feb 2013 17:48 #365984
|
|
Sous les pavés, la plage.
|







