Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
In deze sectie horen alleen topics welke een project beschrijven. Hiervoor gelden bijzondere regels. De beschrijving van het project staat centraal, reacties van zowel de Topic Starter (TS) als andere leden zijn alleen toegestaan indien deze rechtstreeks betrekking hebben op de projectinhoud. Zie ook de forumregels die hierop van toepassing zijn.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Van miskoop naar toch nog een goede trailer!

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 15 juli 2017 07:43 #852634

  • jerry
  • jerry's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6994
Ziet er uit als nieuw, Karel :P Mooi gedaan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 16 juli 2017 17:54 #852918

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Test geslaagd, nu nog waterdichte verlichting, dat gedoe met zo'n losse lichtbalk begon mij gelijk al weer in de weg te zitten.


De auto had het er wel zwaar mee, maar de koppeling is ook eigenlijk wat slecht, bokt erg, maar het is tegelijkertijd ook gewoon een steile helling bij ons. De volgende keer de 3.3 pk roomklopper eraan, in plaats van de Honda bf10 dat scheelt ook weer gewicht.

Heb nog geen actiefoto's, zo'n eerste keer kom je daar niet aan toe.. Ik heb de boot gelijk maar meegenomen naar de werkplaats, hij is best wel vuil en verweerd, ga ik de boot gelijk maar even afspuiten en oppoetsen.


Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 16 juli 2017 21:12 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 06:40 #852995

  • Brinta
  • Brinta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 846
Echt mooi werk hoor! Compliment!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 07:35 #853009

Daar krijg je vast geen vragen over van onze rijksamstenaren! Goed bedacht en doordacht uitgevoerd!

Die boordlichtjes overstralen wel flink trouwens bij deze montage; zou er een bracket achterzetten (en iets hoger zal ook geen kwaad kunnen). Dit terzijde.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 08:04 #853016

  • Setto
  • Setto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 150
Voor verlichting een tip.

Ik ben zelf met mijn trailer erg tevreden met de markeringsverlichting van Aspock, je legt een ringleiding en met speciale klik stekkers prik je de verlichting erbij.





Ik heb deze lampen, de witte voorkant spatbord, de oranje aan de zijkant en een rode aan de achterkant van het spatbord.

Aspock heeft ook mooie 3 kleur breedte markeringsverlichting.

Huidige wetgeving markeringsverlichting breedte en lengte:
Naast deze verplichte verlichting moet uw aanhangwagen ook voorzien zijn van twee driehoekige reflectoren aan de achterzijde en twee witte reflectoren aan de voorzijde. De reflectoren dienen, vanaf de grond gemeten, tussen de 35 en 90cm hoogte te zitten. Daarnaast dienen er ronde of rechthoekige gele reflectoren aan de zijkant te zitten. Vanaf een lengte van 6 meter dienen dat gele zijmarkeringslichten te zijn. Bij een breedte vanaf 160cm moeten er ook twee witte stadslichten op zitten. Bij een breedte vanaf 210cm moeten er twee witte markeringslichten aan de voorkant en twee rode markeringslichten aan de achterkant aanwezig zijn.

Kun je geen plaat maken die aan je spiegel hangt met kentekenplaat en verplichting enzo?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 08:49 #853024

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Dat laatste mag niet, moet vast verbonden zijn met je aanhanger.

Ik maak achterop de trailer waterdichte vast aanwezige verlichting, geen uitschuifbare. Achterop de boot komt dan het bord lange lading wat met een simpel spanschroefje vast kan aan de spiegel van de bbm.. Dat mag gewoon en het moet zelfs in dit geval, omdat hij meer dan een meter uitsteekt achter de trailer vandaan.

(Een uitschuifbare lichtbalk is eigenlijk zelfs illegaal als je logisch redeneert, al helemaal indien er een kenteken op zit en de officiele lengte van de trailer vastgesteld is , maar wordt altijd al gedoogd. Met een uitschuifbslk verleng je eigenlijk de trailer. Mijn oplossing is eigenlijk legaler dan de uitschuifbare lichtbalk. Mijn trailer heeft overigens nog geeneens een kenteken, maar dat terzijde.)
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 17 juli 2017 08:53 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 09:00 #853029

  • Setto
  • Setto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 150
Ik weet dat veel wedstrijd zeilers met een boot op de trailer een plank aan de spiegel hebben hangen met daarop het kenteken veelal wit met de verlichting.

Bij mij hangt de boot ook over de kenteken lengte weet ik niet precies maar doordat het kenteken laag hangt met de verlichting kan een bumperklever niet duidelijk zien dat ik rem, de ervaring tot nu toe leert me dat 1x remmen ze automatisch meer afstand gaan houden.

Ik rij nu alleen maar tussen huis en strand en de winterstalling in zeeland, geen problemen gehad eigenlijk.


Foto van mijn combinatie, staat in het stuk wegtrailer wetgeving.
Laatst bewerkt: 17 juli 2017 09:10 door Setto.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:04 #853044

  • jessejohn
  • jessejohn's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1873
wat verberg je onder de gele stippen? :huh: :P
J.J. Hoogeveen Boot Service
www.hbs-marine.nl
HBS Marine Diesel Scheepsmotoren
www.hbs-diesel.com
Telefoon: 06 - 575 39 833
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:22 #853046

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Ik heb niks te verbergen. Maar gezien de afbeeldingen vaak te groot zijn om te uploaden, moeten ze bijgesneden worden. Dat kan gewoon op je smartphone/ smart verslavings foon, maar door ff een gele stip erin te zetten met bewerken, kan ik de foto makkelijk onderscheiden van de onbewerkte foto's in de fotogalerij. Moet eigenlijk ff een apart mapje maken, ik weet het, ik weet het..
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 17 juli 2017 10:24 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:26 #853049

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Setto, je mag een meter uitsteken, ik denk dat jij daarbinnen zelfs nog zit. Derhalve zou ik gewoon bij uitstekende lading te alle tijde een markeringsbord ophangen. Het valt wel wat meer op denk ik, stukje veiligheid.

Zoals ik hier doe:

Mijn boot steekt 1,40 m achter de trailer vandaan en 2,7 meter achter de as vandaan, dat is ook nog binnen de 0,5 keer de lengte van de trailer.

Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 17 juli 2017 10:32 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:41 #853051

  • Setto
  • Setto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 150
Dat bord ziet er netjes uit, misschien een toegevoegd waarde in Duitsland moet er verplicht een rood lampje in het midden van het bord branden.

Ik ga achter mijn spiegel een kanariegele plank hangen waar ik mijn mast in kan laten rusten, voor de rest ga ik er niet veel meer aan doen.
Foto is wel oud trouwens die brievenbus staat er niet meer, ook heb ik hulpveren laten plaatsen bij mijn auto hierdoor staat de boot veel rechter.
die veren waren wel noodzakelijk als je soms een elektrische trein van pak hem beet 100 a 200kg achterin zet.

Toch benieuwd omdat de kentekenplaat laag hangt en de boot erover uit steekt zou op een flits foto van te hard het kenteken wel te lezen zijn B)

Vandaag of morgen zal er een te koop advertentie komen te staan.
Laatst bewerkt: 17 juli 2017 10:45 door Setto.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:48 #853053

  • jerry
  • jerry's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6994
Karel, heb je al bedacht hoe je de mast gaat vervoeren? Meestal wordt de mast ondersteund door een extra vork op de dissel waar ook de winch op zit. Zie de foto van Setto.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:50 #853055

  • Setto
  • Setto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 150
jerry schreef :
Karel, heb je al bedacht hoe je de mast gaat vervoeren? Meestal wordt de mast ondersteund door een extra vork op de dissel waar ook de winch op zit. Zie de foto van Setto.

Als je zelf de vork maakt 1 tip zorg dat de mast goed erin past dat je hem makkelijk met de gleuf naar beneden kan leggen, voorkomt inwateren tijdens het rijden enzo, dit is bij mij op dit moment nog een probleem.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 17 juli 2017 10:53 #853056

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Lang leve het gaffeltuig jerry!

De flytour die nu op de trailer staat is mijn 'sloep' uitvoering, maar heb inderdaad die andere waarmee ik zeil. Die heeft een gaffeltuig, de mast is dus korter dan de boot, ik kan deze eenvoudig iets naar voren schuiven als ik de mastbout eruit haal en vastsjorren, zodat hij niet achter de boot uitsteekt en ook niet voor de boot uit.

Bij een torentuig zou het heel ongunstig uitkomen. Deze hebben vaak een mast van circa 7,5 meter, langer dan de boot dus. Het torentuig tijdperk ben ik sowieso voorbij, want zo'n mast is veel te zwaar om op te zetten.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 17 juli 2017 10:55 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 00:10 #853253

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Even naar de weegbrug geweest. Ik schrok een beetje van het totaal. Ik noem geen cijfers...

De trailer weegt leeg trouwens ook 'effe meer' dan zou moeten kloppen. Trailer zelf leeg gewogen thuis met de weegschaal onder de wielen en een optelsom gemaakt.
Een kogeldruk van 100 kg, terwijl ik hem gewoon optil, voelt wel wat zwaar, maar niet extreem (huh :huh: ben ik dan zo sterk?, ik dacht dat het een kilo of 50 was.)

Origineel weegt hij 150 kilo leeg volgens het typeplaatje, volgens wat ik heb uitgerekend wat er aan ijzer e.d. bijgekomen is, zou hij slechts 135 kg zwaarder moeten zijn geworden. Echter is het even meer.

Nu vraag ik mij af of die staalprofielen gewicht app wel goed werkt en of dat originele leeggewicht wel klopte.

Anyways, ik ga er toch alleen mee heen en weer naar de haven, nu zeker...
Voor verdere ritten hebben we een mooie tandemasser staan van 2000 kg, die nog even in orde moet worden gemaakt.


Morgen een nieuwe leegmeting, want er druppelde nog wat water uit de kokers. Even kijken of dat soms een tweede oorzaak is van een onverklaarbaar extra gewicht..
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 00:13 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 04:04 #853255

Laten keuren en op kenteken zetten dan maar! Zou zonde zijn om dit project aan wat je zelf "miskoop" noemt als mislukt te beschouwen. Zonde van de tijd en kosten die je gemaakt hebt anders!

Die gewichten begrijp ik trouwens niet. Trailer is 2x zo zwaar geworden als origineel? En 100 kg til je echt niet even! 50 kg is al veel om zomaar even te tillen. Heb je niet per ongeluk in ponden gemeten?
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 04:08 door Nachtvlinder.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 05:58 #853265

  • Philip
  • Philip's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8026
Nachtvlinder schreef :
Laten keuren en op kenteken zetten dan maar!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb dat destijds geprobeerd voor mijn trailer en er maar mee gestopt. Je moet bijvoorbeeld van de as en de koppeling eerst individuele goedkeuringen hebben. Bij de as van mij is dat al niet gelukt, ondanks dat het een recente as was van een bekende Duitse aanhangerfabriek. Koppeling zou sowieso een nieuwe moeten worden. En dan nog een keuring zelf.

Maar proberen kan altijd. De waarde stijgt enorm met kenteken, als je hem ooit zou willen verkopen.
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 05:59 door Philip.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 07:50 #853290

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Je moet door het ambtenarenapparaat van de RDW heen, dat is kansloos. Ik raak ieder jaar opnieuw al helemaal gestrest van slechts de auto door de APK halen, het is namelijk nooit eens in een keer goed, dan ga ik aan een kenteken toelatingskeuring al helemaal niet beginnen. Daar wordt je helemaal doodmoe van, al dat gezeik van die keuring. Het schijnt ook nog eens bakken met geld te kosten. (Keuring hier, keuring daar, wegen, iets aanpassen weer naar de RDW toe, je kent het wel.
GEEN ZIN IN. :sick:




Maar de trailer was sowieso eigenlijk alleen voor lokaal verkeer bedoeld, waar hij ook prima aan voldoet nu.

Ik heb geconstateerd dat de meeste kielboottrailers ongeveer zoveel wegen als dat mijn trailer weegt nu. Het tikt zo snel aan dat 'beetje' extra staal wat je eraan last. Alleen zou het volgens de berekeningen minder moeten zijn. Ik heb elk stripje en kokertje meegeteld en opgemeten, om vervolgens uit te rekenen hoeveel het zou moeten wegen bij elkaar, al die extra kokertjes en stripjes.

Wbt die kogeldruk: ik tilde hem gewoon aan de koppeling op, blijkbaar voelt voor mij 100 kg aan als 60 kg. Ik snap er zelf niets van :woohoo: De weegschaal kan alleen in kg. De sportschool ga ik al een hele tijd niet meer naartoe.

Ik maak altijd een vergelijk met mijn honda buitenboordmotor van 40 kg, die ik in de zomer dagelijks aan mijn boot hang, die motor is best lodig en moet ik voor het gevoel bijna meer mijn best voor doen dan de koppeling van de trailer optillen.


Dat heb je af en toe die dingen...

Ik had dit allemaal natuurlijk gewoon kunnen weten :evil:
Het is ook de laatste keer dat ik zoiets doe, het ombouwen van een bestaande trailer. Ik beschouw het maar als een gokje cq uitprobeersel.
Volgende keer ; of helemaal nieuw en lichter bouwen of kant en klaar kopen. Ombouw komt onderhand meer bij kijken dan van nieuw af aan.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 08:21 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 07:58 #853293

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Het leuke is, dat ik nu wel alle demonteerbare componenten heb op de huidige trailer, om evt over te schroeven op een andere gedeelde as trailer met flink hogere TMM op kenteken, mocht ik die aanschaffen ooit.

O.a.: De stelpijpen met rollen, de boegsteun, de kielrol etc.

Dan kunnen hier een paar gewone stempels op en heb je er automatisch nog een goede stallingstrailer bij.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 08:18 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 10:22 #853337

Dat je auto niet door de APK komt zal meer te maken hebben met de staat van je auto dan "het ambtenarenapparaat". Die testen zijn echt minimaal. Zelfs mijn 11 jaar oude (maar netjes onderhouden) reserveauto komt er probleemloos doorheen.

Bij een "one-off" trailer zal het ongetwijfeld ingewikkelde liggen zoals Philip in de praktijk ervaren heeft. In dat geval zou ik je trailerproject als een experiment beschouwen en alleen op priveterrein gebruiken, daar is de blootstelling aan derden minimaal en de snelheden (dus krachten) laag.

Wel een leerzaam project al met al! Zou het zinvol zijn de balken van binnen te conserveren? Tectiel of vlakolie verspuiten bijvoorbeeld? Dan weer je zeker dan het niet van binnenuit aangetast wordt. Ik zou speciaal aandacht besteden aan de lasnaden: die zijn volledig onbeschermd nu aan de niet zichtbare kant...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 10:44 #853349

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Hij komt uiteindelijk telkens weer door de APK, daar niet van.

De trailer alleen op priveterrein gebruiken zoals jij oppert, gaat lastig worden, ik heb geen helling in mijn achtertuin, was dat maar waar. Ik heb de trailer juist aangeschaft en omgebouwd om een flytour te water te kunnen laten of uit het water te halen op de jachthaven-helling, zonder kraan.

De trailer ga ik niet alleen op eigen terrein gebruiken dus, maar voor een beetje lokaal verkeer van huis naar de jachthaven (2 minuten rijden) en vice versa, ik ga niet naar de andere kant van het land heen en weer ermee. Na mij de zondvloed. Ik denk dat ik, zeker voor dat kleine stukje, echt niet onverantwoord bezig ben verder. Gewoon uitkijken en rustig rijden tevens.


De trailer houdt het prima trouwens verder met boot erop, is gebleken, ik ben er al helemaal mee naar de weegbrug geweest, die verder weg is, niks aan de hand. De auto met dieselmotor die erg veel kilometers heeft gereden, heeft het er zwaarder mee dan de trailer zelf. :evil:


Volgens mij zijn trouwens alle flytour/valk/centaur voorttrekkers zonder eigen trailerkenteken in overtreding, gezien elke kielboottrailer waar deze boten op passen , ongeveer of bijna net zo zwaar zal zijn als mijn trailer en dus onder de 750 kg blijven met boot onmogelijk wordt. Ook die van www.kielboottrailer.nl
Hij monteert niet voor niets standaard een 1350 kg as op een 750 kg trailer, volgens eigen zeggen.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 11:28 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 13:00 #853388

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Zojuist nog een keer gemeten met de weegschaal onder de drie punten, geeft hetzelfde resultaat.
Ik kan niet begrijpen waarom mijn trailer ineens zowat 200 kg zwaarder is geworden, terwijl dat er 135 hadden moeten zijn, ook nog veel trouwens. Dit is meer dan een verdubbeling van het zgn. originele leeggewicht van 150 kilo volgens het typeplaatje. Dat is haast onmogelijk met die paar kokertjes en strippen. Je zou denken: dan moet je er nog zo'n zelfde trailer bovenop lassen voordat hij verdubbelt in gewicht. Dat doet hij nu al met een paar kokertjes en stripjes extra.?? Vooral aan de achterkant is hij ook erg in gewicht toegenomen terwijl hier helemaal niet extreem veel materiaal toegevoegd is.


Hier tast ik ergens in het duister naar iets onbegrijpelijks. Want inderdaad woog de trailer oorspronkelijk niet veel, je tilde hem (voor de verbouwing) makkelijk op aan de spatborden en de kogeldruk was ook niet hoog. Dus die 150 kilo had ook nog wel kunnen kloppen misschien...
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 18 juli 2017 13:06 door Fly-Tour.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 13:22 #853393

En de appendages, klemmen, steunen, lier, lichtbalk, koppeling, neuswiel, lasmateriaal wat je toegevoegd hebt?

Jammer dat je het gewicht voor niet gewogen hebt: mss maakt het type banden ook nog wel uit. Dat soort dingen...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 13:24 #853395

  • FMJ
  • FMJ's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5183
Zijn jouw kokertjes soms dikwandiger dan de origenele kokerprofielen?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Van miskoop naar toch nog een goede trailer! 18 juli 2017 13:29 #853396

massief.... :laugh:
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.177 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl