Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend

Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 06 mrt 2013 14:06 #375454

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 06 mrt 2013 19:58 #375609

  • Levant
  • Levant's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 1341
Bedankt voor de info. Laten we hopen dat het er wat veiliger op wordt! Wel weer minder vrij vaarwater voor jachtjes helaas. Aan de andere kant zou je de stukken die uitgebreid / gewijzigd zijn sowieso al een beetje moeten mijden lijkt me.
Oude forumnaam Guia IV.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 08 mrt 2013 07:40 #376088

  • douwe
  • douwe's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5229
Hier heeft 99,9% van ons soort zeilers geen last van!
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 08 mrt 2013 08:07 #376095

Alleen waar moet je nu oversteken, zeilend van noord naar zuid en vv?
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 08 mrt 2013 08:22 #376107

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Staande mastroute naar t noorden en dan bij Den Helder naar UK??

Noem maar een dwarsstraat , hoor :P
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 08 mrt 2013 08:52 #376126

:laugh:
ik bedoel bij hoek van holland
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 08 mrt 2013 09:36 #376143

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4308
Ik denk dat de aanbevolen oversteekplaats nog steeds vlak voor de 2e Maasvlakte blijft, er is niet zo veel bijgekomen waardoor dat niet meer kan lijkt het.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Nieuwe scheepvaart routes Noordzee bekend 08 mrt 2013 09:40 #376146

roozeboos schreef :
Alleen waar moet je nu oversteken, zeilend van noord naar zuid en vv?

Je mag overal oversteken mits je je aan de regels houdt van het BVA.
De aanbevolen oversteekplaats zal later nog exact bekend worden gemaakt neem ik aan.
Steef
Bavaria 370 caribic "Sea Force One".
A gentleman never sails upwind!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl