tanra schreef :
Hi allemaal,
We gaan as vrijdag de hoge masten route varen vanuit dordrecht.
IK zit eraan te denken om de alternatieve route via haarlem te nemen, om tijd te besparen, maar is t een idee om via t Braassemermeer tegaan en dan bij de weteringbrug linksaf te gaan naar Lisse?
Het idee erachter is om dan niet via de Kagerplassen te hoeven varen om tijd te winnen!
Klopt dit?
iemand ervaring hiermee?
Je hebt jezelf nog niet echt goed georienteerd, Tanra.
De route via de Kagerplassen is vanuit Dordrecht een omweg. Als je via Haarlem naar het Noordzeekanaal wilt, dan is via de Braassem, linksaf bij Weteringbrug en langs Lisse de standaardroute. Niks bijzonders dus.
Download
dit document en je weet alles wat je weten moet. De route wordt trouwens de staandemast route genoemd. Gebruik onderweg die naam als je niet wilt worden uitgelachen..
--
stegman