Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt.....

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:16 #635900

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Mede verantwoordelijk voor de bouw van een eiland. Later een aanlanding voor aanvoer grote hoeveelheden klei, zand en steenbestorting en steenbezetting.

Omdat ik nooit de locatie van de grassprieten weet bij Waar vaar ik langs.... ff een kleine quiz.

Waar is dit?
Dekadent
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:25 #635910

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
zeeland?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:27 #635913

  • Tony2920
  • Tony2920's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8134
Dekadent schreef :
Mede verantwoordelijk voor de bouw van een eiland. Later een aanlanding voor aanvoer grote hoeveelheden klei, zand en steenbestorting en steenbezetting.

Omdat ik nooit de locatie van de grassprieten weet bij Waar vaar ik langs.... ff een kleine quiz.

Waar is dit?
Dekadent

Ik zie het niet, ligt dat aan mij ?

;)
I run a tight . . .
Shipwreck !
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:31 #635916

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
zie je het niet of weet je het niet?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:32 #635918

dryland?
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:34 #635923

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
dekadent kan je wel tellen?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:35 #635925

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Mijn welgemeende excuses voor deze puinhoop.

Nu wel klaar met mijn pogingen. Elke keer een scherm met fout 500, fatal error ontdekt ofzo.

Die fatal error komt straks door het raam naar buiten. !@#$%^&*())(*&^%$#^#&$()%$#&% computers, bah.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:36 #635926

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
mooi is dat :) :laugh: :laugh: :laugh:
meende toch echt zeeland te herkennen
Laatst bewerkt: 15 juni 2015 19:36 door alegria.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:39 #635930

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Je hebt een PB.
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:48 #635939

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Wat een service. Zojuist een berichtje van Faran, dat hij de foto voor me plaatst...

EN ik durfde het niet te vragen, maar zou hij mijn blunders nu ook verplaatsen naar niemandsland, of maar het betreffende topic....

Dekadent
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:50 #635941

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Oh Faran is me voor, wilde al zeggen stuur plaat ff via de mail, plaats ik m wel
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:52 #635943

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
De foto's.




Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:53 #635944

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Geef Faran een lintje, dank!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 19:55 #635945

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Kleine moeite, graag gedaan! :)
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 20:53 #635979

  • FMJ
  • FMJ's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5183
Onderdeel van de verbetering van het traject A6-A1?

Daar gebeuren iig van dit soort dingen, maar ik kan de achtergrond niet echt plaatsen :dry:
Laatst bewerkt: 15 juni 2015 20:54 door FMJ.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 15 juni 2015 21:45 #635994

  • fewm
  • fewm's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 62
Daar in de buurt, op de achtergrond van de foto, ontploft of fikt er weleens wat af.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 16 juni 2015 06:53 #636036

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Voor industriegebied Moerdijk??
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 16 juni 2015 07:01 #636038

Gisteren volgens mij gezien op het Hollands diep tegenover Noordschans.

Schippert niet meer met de Windfall
Laatst bewerkt: 16 juni 2015 07:01 door Hurley Ruud.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 16 juni 2015 07:07 #636041

  • Solo
  • Solo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1759
Dit is geen eiland, maar inmiddels de strekdam geworden waar ik net het andere draadje over opende, inderdaad in het Hollandsdiep, maar waar dient het ding voor. Het ligt ernstig in de weg voor de jachten, en het gaat er toe leiden dat nog meer zeiljachten in de hoofdgeul zullen gaan varen, met alle irritaties voor de beroepsvaart van dien.
Navigare necesse est, vivere non est necesse
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 16 juni 2015 08:38 #636075

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 16 juni 2015 19:49 #636278

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Is inderdaad in het Hollands Diep, en is inderdaad ondertussen verbonden aan de wal. Technisch gezien dus geen eiland meer, maar een aanlanding.

In het nadere draadje zal ik toelichten wat ik mag zeggen, vanwege allerlei redenen mag ik niet alles zeggen. Omdat deze opdracht mij lief is, hou ik me daar ook aan.

Dekadent
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 16 juni 2015 19:54 #636280

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
?? we leven toch in een vrij land, zou je alles moeten kunnen zeggen
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 17 juni 2015 07:36 #636389

  • Joop66
  • Joop66's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9258
Ah, Dekadent,

Ben JIJ degene die mijn Hollands Diep maar steeds kleiner aan t maken is!!!! :angry:

Eerst de uitbreiding van t eiland voor de Moerdijk, dan de uitbreiding van de "bank met de zwarte paal" en nu dit!!!

PS: Je kunt me je commentaren als PB sturen. Dan zet ik ze wel onder mijn naam hierop. Mijn baan hangt er niet van af.
Laatst bewerkt: 17 juni 2015 07:37 door Joop66.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 17 juni 2015 07:49 #636395

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
Joop, daar wil je toch niet varen? :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

ben benieuwd wanneer dit verwerkt wordt..... 17 juni 2015 11:05 #636483

  • Joop66
  • Joop66's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9258
alegria schreef :
Joop, daar wil je toch niet varen? :)

Nee, inderdaad. Maar de praktijk is weerbarstiger.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.167 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl