Reed schreef :
En toch Pion, is dat niet helemaal waar.
Juist door de verschillende mogelijkheden en juist door de verschillende ervaringen gecombineerd met wat verwarring ontstaan deze vragen keer op keer. Jij zweert bij jouw registratie oplossing, anderen doen dat op hun manier. Voor mijzelf geld dat ik gewoon de Nederlandse richtlijnen aan hou, zo simpel als mogelijk.
Maar ook binnen die richtlijnen zijn weer keuzemogelijkheden. ICP, zeebrief, kadaster, notarieel vastleggen, registratiebewijs snelle motorboot, verzekering en/of combinaties van deze en misschien zijn er nog wel meer manieren om het eigendom vast te laten leggen of aan te tonen. Het zou wel fijn zijn wanneer er een eenvoudig en duidelijk, niet te duur registratie systeem ingevoerd zou worden.
Rood klopt weer voor geen meter , verzonnen waarheden .
Zeebrief is geen keuze mogelijkheid maar iets wat na het kadaster kan worden afgegeven . Je kunt niet alleen een zeebrief aanvragen .
ICP , vodje als het erop aan komt .
Kadaster enige officiële registratie , punt meer is er niet .
Notarieel vastleggen gaat niet zonder kadaster inschrijving , het is dus geen keuze maar een feit .
Registratie RDW is een tenaanmgestelde niet de eigenaar , verzekering betalen zegt niets over de eigenaar .
Nadeel van het kadaster , je MOET in Nederland wonen en een adres hebben , ik zweer niet bij mijn oplossing het is de eenvoudigste die voor mij werkt .
Kan dat ook in Nederland ? zeker dan moet ik in NL een BV oprichten daar ben ik bestuurder van , kortom hetzelfde traject als ik nu heb , maar veeeeeeeeeeeel duurder en meer haken en ogen dan wat ik nu heb met de UK LTD .
Weer een hoop fabels en weinig feiten , jammer !