Stefanvanvee schreef :
Jeroen-Pion schreef :
Dit soort Beuzen (consument) zijn ook ten dode opgeschreven , nu vind je alles vanuit je luie stoel op internet .
Dat dachten we van de bioscopen vroeger ook... Floreren nog altijd prima!
Producten en boten live zien, met alle gadgets en spullen en sfeer is toch echt anders dan op je beeldscherm
Niet met elkaar te vergelijken
Bioscoop / Beurs .
Boten op Boot Dusseldorf ? dat handje vol zeilboten ? en dan de formaten waar men echt niet op de beurs denkt , laten we deze even bestellen .
Dan zit je toch beter op een hiswa te water in variëteit .
Dus voor de boten onzin om te gaan , voor de gadgets kan als je in de markt bent voor een nieuwe plotter etc , maar dekker of kniest vertellen je alles in een rustigere omgeving , en je gaat met de doos onder de arm naar buiten.
Beurzen waren vooral pre internet ZEER belangrijk omdat de consument niets anders had om alle merken / fabrikanten / types onder 1 dak te kunnen bekijken .
Zelfs zijn wij 15 jaar geleden al gestopt met B2C Beuzen , 10 jaar later zijn we ook gestopt met B2B beurzen , op een gegeven moment worden de kosten en inzet hoger dan de opbrengsten .
Het social media budget direct van de beurzen afkomstig deed meer dan de laatste beurs ....... tijden veranderen .