Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Ervaring met Bootschappen.nl

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 08:36 #1577842

jvanakker schreef :
Barre Skik schreef :
Met alle respect, ik vind deze verwachting du precies wat er mis gaat in onze samenleving. [...] Onze acceptatie op dat vlak is afgenomen.

Niet mee eens.

Even los van dat dit alsnog wellicht een prima winkel is. Op je site een groen lampje en groene tekst "Leverbaar" zetten, wekt toch echt de valse indruk dat het product bij die winkel op voorraad is. Als het dat niet is, maar je toont wel een groene voorraad status, dan heet het gewoon dropshipping.

Ook al deden winkels vroeger ook bestellingen bij leverancier, staat hier los van. Maar dit geval is gewoon slechte online voorraad status (zijn meer watersport winkels die daar last van hebben). Op zich geen probleem als je dat weet, altijd even bellen, maar zet er dan niet groen lampje en "leverbaar" bij als het besteld moet worden bij de leverancier.

Meestal bel ik dus bij grotere online bestellingen bij een winkel/webshop altijd even of het ook écht bij hen op voorraad is.

Sorry hoor, maar dat is precies wat acceptatie is. Jij hebt een bepaald verwachtingspatroon gevormd bij een groen vinkje. O wee, als een winkel daar niet aan voldoet.

Je kan ook denken dat het verwachtingspatroon niet in alle gevallen voldoet maar in plaats daarvan ligt het probleem bij de winkel, je accepteert het eigenlijk niet.
Laatst bewerkt: 13 aug 2024 08:38 door JeroenFemke.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 08:39 #1577845

  • HenkT
  • HenkT's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2535
Ik ben wel eens naar Rotterdam gereden omdat de door mij gezochte masttop unit leverbaar was. Die was dus niet in de winkel. Voor niks naar Rotterdam dus. 100 km enkele reis.

Je mag wat duidelijkheid verwachten. Wordt voor u besteld is al veel duidelijker.
Eat your pie before you die
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 08:41 #1577846

  • Knar
  • Knar's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1742
jvanakker schreef :
Op zich geen probleem als je dat weet, altijd even bellen, maar zet er dan niet groen lampje en "leverbaar" bij als het besteld moet worden bij de leverancier.
Is volgens mij toch echt een kwestie van interpretatie waarbij het volgens mij niet zo gek is om het onderscheid tussen "op voorraad" en "leverbaar" te onderkennen. Ook ik bestel hier regelmatig met name omdat hun webwinkel ogenschijnlijk de complete catalogi van Alpa, Talamex, Plastimo en consorten afdekt. Als ze dat allemaal in voorraad zouden hebben, zou ik me zorgen gaan maken over hun continuiteit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 08:49 #1577851

HenkT schreef :
Ik ben wel eens naar Rotterdam gereden omdat de door mij gezochte masttop unit leverbaar was. Die was dus niet in de winkel. Voor niks naar Rotterdam dus. 100 km enkele reis.

Je mag wat duidelijkheid verwachten. Wordt voor u besteld is al veel duidelijker.

Gewoon even bellen voordat je 200km gaat rijden kan ook veel duidelijkheid geven. En dan natuurlijk ook nog de winkel de schuld geven natuurlijk ipv van toegeven dat je zelf niet zo handig bezig was misschien?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:04 #1577858

  • TuuLeVi
  • TuuLeVi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6330
...lekker zeilweer he, steeds?
Ik ben lekker over het Wad aan het raggen; lig al weer op Texel :)
S&S #2042 1/2ton 1973
1e eigenaar Rauno Aaltonen: "... as my daughter is called Tuulevi, meaning a light wind. The word tuulee is a verb meaning the wind blows. Tuulevi is a dialect word meaning a very light blow."
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:05 #1577862

JeroenFemke schreef :
Sorry hoor, maar dat is precies wat acceptatie is. Jij hebt een bepaald verwachtingspatroon gevormd bij een groen vinkje. O wee, als een winkel daar niet aan voldoet.

Je kan ook denken dat het verwachtingspatroon niet in alle gevallen voldoet maar in plaats daarvan ligt het probleem bij de winkel, je accepteert het eigenlijk niet.

Zeker is dat verwachtingspatroon er, de wereld staat namelijk niet stil. De concurrentie van andere webshops is hoog. Er zijn webshops die heel accuraat voorraadstatus weergeven, het kán dus wel. Wil je daar in mee gaan, en wil je je daarin positief onderscheiden, dan is het in mijn ogen verstandig om goede informatie op je site te zetten. Je wil als winkelier toch je best doen om teleurstelling bij klanten te voorkomen?

Heb je geen hightech systeem om voorraadstatus bij te houden, geen probleem. Maar zet er dan ofwel niets bij, óf de juiste tekst ("op voorraad bij leverancier", met aantal verwachte dagen tot levering), óf even een "bel voor voorraadinfo" knopje.

Ik weet dat "leverbaar" niet hetzelfde is als "op voorraad", en ja ik had zelf ook even gebeld, maar nogmaals: met een groen lampje en groene tekst, wek je toch zeker de indruk van een voorraad.

TuuLeVi schreef :
...lekker zeilweer he, steeds?
Ik ben lekker over het Wad aan het raggen; lig al weer op Texel :)
Haha heerlijk! Ik vertrek zo ook naar de boot, wordt iets te heet om te werken of op forums te zaniken ;) :laugh: (ook al is hier nogal weinig wind..)
Laatst bewerkt: 13 aug 2024 09:08 door jvanakker.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:11 #1577865

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5175
jvanakker schreef :
JeroenFemke schreef :
Sorry hoor, maar dat is precies wat acceptatie is. Jij hebt een bepaald verwachtingspatroon gevormd bij een groen vinkje. O wee, als een winkel daar niet aan voldoet.

Je kan ook denken dat het verwachtingspatroon niet in alle gevallen voldoet maar in plaats daarvan ligt het probleem bij de winkel, je accepteert het eigenlijk niet.

Zeker is dat verwachtingspatroon er, de wereld staat namelijk niet stil. De concurrentie van andere webshops is hoog. Er zijn webshops die heel accuraat voorraadstatus weergeven, het kán dus wel. Wil je daar in mee gaan, en wil je je daarin positief onderscheiden, dan is het in mijn ogen verstandig om goede informatie op je site te zetten. Je wil als winkelier toch je best doen om teleurstelling bij klanten te voorkomen?

Heb je geen hightech systeem om voorraadstatus bij te houden, geen probleem. Maar zet er dan ofwel niets bij, óf de juiste tekst ("op voorraad bij leverancier", met aantal verwachte dagen tot levering), óf even een "bel voor voorraadinfo" knopje.

Ik weet dat "leverbaar" niet hetzelfde is als "op voorraad", en ja ik had zelf ook even gebeld, maar nogmaals: met een groen lampje en groene tekst, wek je toch zeker de indruk van een voorraad.

TuuLeVi schreef :
...lekker zeilweer he, steeds?
Ik ben lekker over het Wad aan het raggen; lig al weer op Texel :)
Haha heerlijk! Ik vertrek zo ook naar de boot, wordt iets te heet om te werken of op forums te zaniken ;) :laugh: (ook al is hier nogal weinig wind..)

2 x +1
René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:23 #1577872

  • Booty24
  • Booty24's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1593
Herkenbaar en ik moest er ook aan wennen.
Ik bestel hier altijd mijn Railblaza onderdelen en dat is dan meestal voor vertrek. De prijzen zijn goed.
Ze wachten met verzenden tot ze alles binnen hebben. Ze knippen de order niet op zoals Joosten, Dekker en Kniest dat wel op eigen initiatief doen. Dat je moet wachten wordt gemeld, maar hoelang daar moet je dan vaak voor nabellen.

Hun online- dan wel winkelvoorraad en winkelstatus vind ik uitermate verwarrend. Ik had onlangs een onderdeel nodig van een ander merk dat ik eerst wilde passen en wilde het daarom niet online bestellen. Telefonisch onbereikbaar en dus ben ik er langs geweest.: “Ja, natuurlijk hebben we dat soort spul niet op voorraad en bel dan even voordat je langskomt”.

Ik heb geleerd hier alleen online te bestellen en alleen als ik ruim de tijd heb. Dat gaat prima.

Bestellen en de volgende dag binnen ontstresst mijn kluswerk juist. Het maakt de aanpak “eerst kijken, demonteren en open maken en toch voor de beste prijs inkopen” mogelijk en gewoon de volgende dag verder klussen. Sindsdien veel minder in de ongebruikte onderdelenbak. Dat doe ik alleen bij webshops waar ik een betrouwbare levertijd ervaring heb en boven genoemd heb.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:24 #1577873

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3674
jvanakker schreef :
Even los van dat dit alsnog wellicht een prima winkel is. Op je site een groen lampje en groene tekst "Leverbaar" zetten, wekt toch echt de valse indruk dat het product bij die winkel op voorraad is. Als het dat niet is, maar je toont wel een groene voorraad status, dan heet het gewoon dropshipping.

Dropshipping is het direct vanuit de leverancier van de winkel versturen van het product naar de klant, zonder dat het eerst op de locatie van de winkel komt. Als Bootschappen.nl dat had gedaan was het product vandaag bij TS geweest i.p.v. vandaag in de winkel en morgen bij TS.

Om dropshipping goed te laten werken moet de webshop daar goede afspraken over gemaakt hebben met de leveranciers, en moeten die leveranciers ook in de buurt zitten, dus niet een 'Nederlandse' webshop die de producten laat bezorgen uit China.
Ook moet de webshop een koppeling hebben met het voorraadsysteem van de leveranciers, zodat de voorraad op de website de voorraad van de leverancier volgt.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:28 #1577876

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5175
Menno schreef :
jvanakker schreef :
Even los van dat dit alsnog wellicht een prima winkel is. Op je site een groen lampje en groene tekst "Leverbaar" zetten, wekt toch echt de valse indruk dat het product bij die winkel op voorraad is. Als het dat niet is, maar je toont wel een groene voorraad status, dan heet het gewoon dropshipping.

Dropshipping is het direct vanuit de leverancier van de winkel versturen van het product naar de klant, zonder dat het eerst op de locatie van de winkel komt. Als Bootschappen.nl dat had gedaan was het product vandaag bij TS geweest i.p.v. vandaag in de winkel en morgen bij TS.

Om dropshipping goed te laten werken moet de webshop daar goede afspraken over gemaakt hebben met de leveranciers, en moeten die leveranciers ook in de buurt zitten, dus niet een 'Nederlandse' webshop die de producten laat bezorgen uit China.
Ook moet de webshop een koppeling hebben met het voorraadsysteem van de leveranciers, zodat de voorraad op de website de voorraad van de leverancier volgt.

Zoals bol.com het doet? Overigens heb ik daar prima ervaring mee.
René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:36 #1577880

  • HenkT
  • HenkT's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2535
JeroenFemke schreef :
HenkT schreef :
Ik ben wel eens naar Rotterdam gereden omdat de door mij gezochte masttop unit leverbaar was. Die was dus niet in de winkel. Voor niks naar Rotterdam dus. 100 km enkele reis.

Je mag wat duidelijkheid verwachten. Wordt voor u besteld is al veel duidelijker.

Gewoon even bellen voordat je 200km gaat rijden kan ook veel duidelijkheid geven. En dan natuurlijk ook nog de winkel de schuld geven natuurlijk ipv van toegeven dat je zelf niet zo handig bezig was misschien?
Er was geen tijd om te bellen, ik moest eerder weg rijden dan de openings tijd. Inderdaad heb ik in de winkel niet de schuld bij hen neergelegd. gek dat jij denkt dat ik dat natuurlijk wel deed.
Uiteindelijk mijn oude mast topunit gerepareerd. Doet het alweer een paar maanden.
Eat your pie before you die
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:51 #1577883

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3674
Kock1964 schreef :
Zoals bol.com het doet? Overigens heb ik daar prima ervaring mee.

Bol.com gebruikt volgens mij meerdere modellen door elkaar.
  • Ze hebben een eigen assortiment, met eigen magazijnen
  • Daarnaast zijn ze een marketplace, waardoor externe verkopers op hun website verkopen. Die externe verkopers:
    • kunnen het verzenden en beheren van de voorraad uitbesteden aan Bol.com (fulfillment)
    • of kunnen het zelf verzenden uit het eigen magazijn van de externe verkoper

Voor een kleine producent kan fulfillment een hele handige optie zijn. Je zorgt dat je product bij Bol.com, Amazon of een andere fulfillment partner in het magazijn ligt, en zij regelen verder alle logistiek voor je.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:51 #1577885

HenkT schreef :
JeroenFemke schreef :
HenkT schreef :
Ik ben wel eens naar Rotterdam gereden omdat de door mij gezochte masttop unit leverbaar was. Die was dus niet in de winkel. Voor niks naar Rotterdam dus. 100 km enkele reis.

Je mag wat duidelijkheid verwachten. Wordt voor u besteld is al veel duidelijker.

Gewoon even bellen voordat je 200km gaat rijden kan ook veel duidelijkheid geven. En dan natuurlijk ook nog de winkel de schuld geven natuurlijk ipv van toegeven dat je zelf niet zo handig bezig was misschien?
Er was geen tijd om te bellen, ik moest eerder weg rijden dan de openings tijd. Inderdaad heb ik in de winkel niet de schuld bij hen neergelegd. gek dat jij denkt dat ik dat natuurlijk wel deed.
Uiteindelijk mijn oude mast topunit gerepareerd. Doet het alweer een paar maanden.

Door je verhaal in deze context te plaatsen en door je laatste zin is het wel heel moeilijk te doorzien dat je de schuld niet bij de winkel neerlegt. Maar sorry dat ik je verkeerd heb begrepen dan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 09:54 #1577888

  • kockie
  • kockie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1416
HenkT schreef :
JeroenFemke schreef :
HenkT schreef :
Ik ben wel eens naar Rotterdam gereden omdat de door mij gezochte masttop unit leverbaar was. Die was dus niet in de winkel. Voor niks naar Rotterdam dus. 100 km enkele reis.

Je mag wat duidelijkheid verwachten. Wordt voor u besteld is al veel duidelijker.

Gewoon even bellen voordat je 200km gaat rijden kan ook veel duidelijkheid geven. En dan natuurlijk ook nog de winkel de schuld geven natuurlijk ipv van toegeven dat je zelf niet zo handig bezig was misschien?
Er was geen tijd om te bellen, ik moest eerder weg rijden dan de openings tijd. Inderdaad heb ik in de winkel niet de schuld bij hen neergelegd. gek dat jij denkt dat ik dat natuurlijk wel deed.
Uiteindelijk mijn oude mast topunit gerepareerd. Doet het alweer een paar maanden.

Ik vind dat echt grappig "geen tijd om te bellen", maar wel tijd om 200 km voor niets te rijden. Maar, we gaan maar weer on topic. Een hardwerkende ondernemer afzeiken....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 10:50 #1577903

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1427
Waarschijnlijk maaakt bootscappen.nl gebruik van standaard webshop-software. Dat is vaak Engelstalige software die je kan aanpassen naar het Nederlands. Waarschijnlijk moet je allerlei teksten invullen bij labels. Vaak is er natuurlijk al een vertaaling voot Nederlands, maar kon bootschappen.nl daar niet mee uit de voeten en heeft hij of zij leverbaar ingevuld bij een bepaald label in de custom-label-file.

Je hebt best kans dat als je ze er over belt, dat ze dan zoiets hebben van "o, dat wisten we niet". Het hoeft niet altijd misleiding te zijn.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 10:54 #1577904

  • Booty24
  • Booty24's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1593
Die discussie heb ik al een paar keer gehad en heb nu mijn eigen perceptie aangepast.
Dat blijkt beter te werken. Stootte laatst dus weer mijn neus. Is dus niet feilloos.
Is verder een prima webshop met prima prijzen en ruim aanbod, maar op dit punt afwijkend voor mij.
Laatst bewerkt: 13 aug 2024 10:56 door Booty24.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 13 aug 2024 11:43 #1577921

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5175
Zojuist kreeg ik een bericht dat zij de pomp binnen hebben en direct hebben doorgestuurd. Wie weet komt die alsnog op tijd aan. De afhandeling is keurig.
René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 16 aug 2024 19:44 #1578782

Ik heb hier in het verleden (1,5 jaar geleden) wat besteld voor een sloep. Heb voor zover ik me kan herinneren geen klachten over de levertijd. Al had ik ook niet zo'n spoed met de bestelling B)
Ik help mensen met hun boot verkopen via www.bootverkooponline.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 16 aug 2024 21:04 #1578800

Hij zit ‘een dorp verder’ en onderweg naar de boot. Ik koop er dus best regelmatig en ook wel online.
Over t algemeen prima prijs, service ook prima. Levertijd niet slechter dan de andere online of fysieke winkels in mijn ervaring. Het duurt overal een enkele keer wat langer. We zijn verwend tegenwoordig B)
Onderdeel van Witsen, de grote jacht service toko in Alkmaar.
aka jumpinjack
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 17 aug 2024 04:34 #1578827

  • Gerard
  • Gerard's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 2040
Orange Sunset schreef :
Inderdaad ook al eens gezien bij andere shops. Hersenen registreren groen als op voorraad, maar tekst zegt wat ze bedoelen: leverbaar (op vrij korte termijn).
Tsja, wat die hersenen begrijpen lijkt mij normaal. Immers, iets wat niet leverbaar is, zet je toch niet op je website of etiketteer je als "tijdelijk niet leverbaar" of "tijdelijk niet op voorraad"? Het gebruik van "voorraad" i.p.v. "leverbaar" voorkomt uiteraard ook misverstanden of verkeerde verwachtingen. Maar ja, goed(e) taalkennis/-kunde/-begrip blijkt steeds minder vanzelfsprekend. ;-) Houd me ten goede; ik ben ook niet Roomser dan de Paus, hoor.
Varen is plezier voor twee (Gerard van Katwijk).
Laatst bewerkt: 17 aug 2024 04:51 door Gerard.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 17 aug 2024 05:01 #1578830

  • Gerard
  • Gerard's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 2040
Woody130 schreef :
Waarschijnlijk maakt bootschappen.nl gebruik van standaard webshop-software. Dat is vaak Engelstalige software die je kan aanpassen naar het Nederlands. Waarschijnlijk moet je allerlei teksten invullen bij labels. Vaak is er natuurlijk al een vertaling voor Nederlands, maar kon bootschappen.nl daar niet mee uit de voeten en heeft hij of zij leverbaar ingevuld bij een bepaald label in de custom-label-file.
Zoals dit en vele ander fora gebruik maken van standaard-forum'software' en daar ook nadelen aan kleven. ;-)
Varen is plezier voor twee (Gerard van Katwijk).
Laatst bewerkt: 17 aug 2024 05:15 door Gerard.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 17 aug 2024 05:07 #1578831

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3605
Gerard schreef :
Orange Sunset schreef :
Inderdaad ook al eens gezien bij andere shops. Hersenen registreren groen als op voorraad, maar tekst zegt wat ze bedoelen: leverbaar (op vrij korte termijn).
Tsja, wat die hersenen begrijpen lijkt mij normaal. Immers, iets wat niet leverbaar is, zet je toch niet op je website of etiketteer je als "tijdelijk niet leverbaar" of "tijdelijk niet op voorraad"? Het gebruik van "voorraad" i.p.v. "leverbaar" voorkomt uiteraard ook misverstanden of verkeerde verwachtingen. Maar ja, goed(e) taalkennis/-kunde/-begrip blijkt steeds minder vanzelfsprekend. ;-) Houd me ten goede; ik ben ook niet Roomser dan de Paus, hoor.

Over niet leverbaar niet op je website vermelden, hoe vaak als iets zoek stuit ik op bol.com websites met rood NIET LEVERBAAR.
Rete irritant, geen idee waarom bol die niet verwijderd.
Laatst bewerkt: 17 aug 2024 05:08 door JB-NL.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 17 aug 2024 05:11 #1578833

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3674
JB-NL schreef :
Rete irritant, geen idee waarom bol die niet verwijderd.

Omdat jij wel op die pagina uitkomt, en ze daar dus alternatieven kunnen aanbieden.
Laatst bewerkt: 17 aug 2024 10:48 door Menno.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 17 aug 2024 06:09 #1578849

  • 3Noreen
  • 3Noreen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14898
Ik koop graag in een fysieke winkel. En reken af bij een bediende kassa. Gelukkig heeft onze jachthaven een winkel. Heeft ook het voordeel dat je iets kunt bekijken voordat je het koopt. En hoef ook niet na te denken of iets leverbaar of op voorraad is. Het is ultieme what you see is what you get.
dat conservatieven in doorsnee hechten aan veiligheid, voorspelbaarheid en autoriteit, terwijl liberalen zich eerder thuis voelen bij nuance en complexiteit,
Laatst bewerkt: 17 aug 2024 06:09 door 3Noreen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ervaring met Bootschappen.nl 17 aug 2024 06:32 #1578856

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5175
3Noreen schreef :
Ik koop graag in een fysieke winkel. En reken af bij een bediende kassa. Gelukkig heeft onze jachthaven een winkel. Heeft ook het voordeel dat je iets kunt bekijken voordat je het koopt. En hoef ook niet na te denken of iets leverbaar of op voorraad is. Het is ultieme what you see is what you get.

Welke winkel is dat? Mijn ervaring bij de meeste is dat wat ik nodig heb zij nooit op de plank hebben liggen.
René
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.197 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl