Mischief schreef :
Ha Jorrit,
ik heb nog wel wat koperen/messing nageltjes liggen voor dit doel als je er een paar wilt hebben stuur maar een PB.Doe ik ze wel in een enveloppie.
C.
Dat is een aardig aanbod! Bedankt!
Wallaby schreef :
Kleine tip voor het aanbrengen van het leer. Maak het leer eerst door en door nat, maak het op maat en bevestig het nat. Als het droogt zal het iets krimpen, maar dat is niet erg. Je bent dan juist verzekerd dat het stuk leer netjes blijft zitten als het nat wordt. Bovendien zal het makkelijker werken zijn als het leer nat is en je kan dan beter de vormen van je gaffelklauw volgen.
Goede tip! Ook de tip van de schooltas. Ik zal eens op Marktplaats gaan struinen.