Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Constrictor DHZ?

Constrictor DHZ? 08 mrt 2018 19:49 #924094

  • Boy
  • Boy's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 272
Heeft één van de lezers zich al gewaagd aan het zelf fabriceren van een constrictor valstopper?
Het lijkt een simpele klem met een stuk mantel. Alleen de busjes aan de mantel bevestigen lijkt wat moeilijker.

https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.tznh0EhLiUe0HXUlmUPvgQHaDO&pid=Api

Ik houd me aanbevolen voor tips!
Ned454
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Constrictor DHZ? 08 mrt 2018 19:54 #924100

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Constrictor DHZ? 08 mrt 2018 19:54 #924101

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18833
Zoek even op chinese vingerklem :P
Forumlid Sunday heeft er wat gemaakt!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl