Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Ook al bezig met plannen 2016?

Ook al bezig met plannen 2016? 11 apr 2016 19:07 #725025

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
In het spoor van Clemens Kok naar Bretagne. De boot achterlaten in Brest, volgend seizoen verder scharrelen naar noord Spanje. Daarna misschien Azoren.
Voorpret met: "Channel Islands, Cherbourg Peninsula & North Brittany", "Cruising companion west France" en "Atlantic France" .
En nu maar hopen dat het niet steeds uit het zuidwesten waait!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ook al bezig met plannen 2016? 11 apr 2016 19:37 #725042

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
It Paradyske schreef :
lodewijk stegman schreef :
hscharft schreef :
Had misschien 'Mowensteert Rund regatta' neer moeten zetten ;)
Et zijn allemaal wedstrijden.

Overigens als je op een recente kaart kijkt is er bijna geen 'Mowensteert' meer zijn nog twee kleine bultjes. Met hoog water kan ik er met mijn 1.35m zat overheen. ;)

Dat is mij inderdaad ook opgevallen. Vroeger werd (o.a. op de Wadvaarderssite) nogal voor gewaarschuwd. Er zijn in de loop der jaren nogal wat boten op- en overheen gestuiterd naar het schijnt.
Maar inmiddels lijkt de bank grotendeels te zijn weggesleten, hoewel er nog genoeg plekken zijn die bij LW minder dan een meter diep zijn.

Er staan bij nw stevige wind, nog steeds flinke rotte golven en brekers.

Inderdaad. Dit was afgelopen zomer na een paar dagen NW-wind. Ik heb hem toch maar ruim vrijgevaren - in mijn kuip past wel een paar kuub en die komen er ook niet meer uit. Ik zag een cat wel dwarsover gaan, maar die stond nu en dan toch ook aardig op zijn kop.




On topic: komende zomer waarschijnlijk weer Duitse Wad, en buiten de vakantie hopen dat zoonlief niet teveel wedstrijden wil varen, dan kan de boot van pa en ma ook nog eens uitgelaten worden.
Laatst bewerkt: 11 apr 2016 19:44 door Vlieter1.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl