Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Klantvriendelijkheid langs de waterkant.......

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 08:30 #821334

  • YscO
  • YscO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 225
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 08:53 #821342

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Wen er maar aan, YscO. Het wordt hier niet alleen gedoogd, maar door sommigen zelfs aangemoedigd. :(
Roald

Never follow a Southerly!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 09:10 #821345

Anjo schreef :
Heel simpel, dezelfde reden dat hij nu off line is....

De Capo is nog niet vaarklaar dus kan hij niet varen. :P
ja dat zal t zijn.
Wel een beetje zielig.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 09:58 #821354

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18839
Volgens mij wordt de term "ophoeren" vooral op Geenstijl gebezigd? Die zijn ook niet zo gastvrij en klantvriendelijk ingesteld.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 10:23 #821363

in het oude Friesland rond 1842, werd het gras nog op het land gedroogd

dat gebeurde vaak door werkloze oude hoeren, of door wat jongere die niet van varen door de rode zee hielden. op het noeste platte land noemde men dat "it faske gears ophoeren"
geen sponsor alhier
Laatst bewerkt: 28 mrt 2017 10:24 door helmsman 38.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 11:04 #821370

  • Ome Ed
  • Ome Ed's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 308
helmsman 38 schreef :
in het oude Friesland rond 1842, werd het gras nog op het land gedroogd dat gebeurde vaak door werkloze oude hoeren, of door wat jongere die niet van varen door de rode zee hielden. op het noeste platte land noemde men dat "it faske gears ophoeren"

Aannemelijk, maar waarom dacht de havenmeester van Lemmer dat de klusjesman een oude hoer is?
Unmündigkeit ist das Unvermögen, sich seines Verstandes ohne Leitung eines anderen zu bedienen. Selbstverschuldet ist diese Unmündigkeit, wenn die Ursache derselben nicht am Mangel des Verstandes, sondern der Entschließung und des Muthes liegt, sich seiner ohne Leitung eines anderen zu bedienen....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 11:10 #821374

Klusjesman mag graag ouwehoeren :angry:
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 16:33 #821462

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Klantvriendelijkheid langs het water? doe mij Nicolette maar, die begrijpt tenminste alles.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 28 mrt 2017 16:59 #821472

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7624
lodewijk stegman schreef :
JeePee schreef :
Inderdaad een vreemde toren Beton van buiten Staal van binnen en dan is tie soms nog roze ook..

Je bent weer vergeten waar je die foto's gemaakt hebt, geloof ik.
Dat gietijzer op de foto's betreft alleen het bovenste stuk, waar het licht op staat.

Het grootste stuk (dat inderdaad na een paar jaar soms roze wordt; men noemt het ding lokaal daarom soms het homomonument) is echter een mix van metselwerk (binnen) en beton (buiten).
De toren heeft na de tweede wereldoorlog namelijk een betonnen mantel gekregen, ter versteviging. Hij werd tijdens de zogenaamde Russenoorlog op Texel, in het voorjaar van 1945, zwaar beschadigd. Men vreesde voor de stabiliteit en heeft de toren met een betonnen mantel versterkt.

als je de russen veranderd in georgiërs dan keur ik het goed :laugh:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 29 mrt 2017 13:56 #821685

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
b100 schreef :
als je de russen veranderd in georgiërs dan keur ik het goed.

Het waren in de praktijk inderdaad Georgiërs. Maar ik doe niks anders dan de Texelaars napraten. Lokaal noemt men het "de Russenoorlog".
Zo zijn we er wel uit, hè?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 29 mrt 2017 14:06 #821689

  • douwe
  • douwe's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5229
lodewijk stegman schreef :
b100 schreef :
als je de russen veranderd in georgiërs dan keur ik het goed.

Het waren in de praktijk inderdaad Georgiërs. Maar ik doe niks anders dan de Texelaars napraten. Lokaal noemt men het "de Russenoorlog".
Zo zijn we er wel uit, hè?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app

Als geboren Texelaar kan ik zeggen dat ik het nog meegemakt heb, maar herinner het me niet meer.
Ik was toen 3 maanden oud, woonde in het huis dat nu cafetaria van de Hema is.
Mijn ouders noemden het de "Georgiesche opstand", maar ze waren geen echte Texelaars.
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
Laatst bewerkt: 29 mrt 2017 14:09 door douwe.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 29 mrt 2017 14:18 #821692

b100 schreef :

als je de russen veranderd in georgiërs dan keur ik het goed :laugh:

Russen in iets anders veranderen is niet zo eenvoudig. Vraag dat maar eens op de Krim, in Oekraïne, en op nog zo wat plaatsen. Andersom gaat wel, je bent Rus voor je het weet (vraag dat maar aan Trump!)
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klantvriendelijkheid langs de waterkant....... 29 mrt 2017 15:58 #821725

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7624
o wat heb ik nu weer ontketend :blink:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.153 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl