Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 18 juni 2026 10:30 #1689673

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Benthouse schreef :
Wadloper schreef :
Benthouse schreef :
In mijn ogen overgeorganiseerd. Je kunt als burger niets meer, industrie en boeren liggen onder een vergrootglas. Het huidige beleid maakt meer kapot dan ons lief is. Maar goed back on topic nu.

Deze zienswijze maakt alweer veel duidelijk. Wybren van Haga houdt er ongeveer dezelfde mening op na.

Meningen / zienswijzen verschillen per persoon gelukkig. Hierdoor onstaat er debat. Wat belangrijk is is dat er uiteindelijk door het bespreken van problemen consensus komt ipv dat men elkaar in de haren vliegt en bij hun standpunten blijft.

Daar kan ik in z'n algemeenheid wel mee instemmen. Maar meningen moeten niet bij voorbaat al de vorm van hyperbolen aannemen.

"Je kunt als burger niks meer" is nogal overdreven en past als zodanig helemaal in het idioom van aangehaalde Van Haga.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 18 juni 2026 11:59 #1689698

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Zie het zo, zolang we kunnen klagen, gaat het goed met ons.


en op de vraag ' hoe gaat het met je?"....
Laatst bewerkt: 18 juni 2026 12:00 door JB-NL.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 06:52 #1689752

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 07:38 #1689759

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18839
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 08:03 #1689763

  • brambo
  • brambo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8193
Als het mechaniek niet werkt, dan kunnen ze de klep toch wel beperkt openen.

Er zijn zoveel mobiele kranen die snel zijn opgesteld.

Die kunnen de klep toch omhoog hijsen en weer laten zakken. Al was het maar 1 x per week.

Maar om een vaarweg af te sluiten voor een jaar, dan kan toch niet.

En is de brug beslist noodzakelijk ? Of kan het verkeer omrijden ?

Bram
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 08:17 #1689765

  • Philip
  • Philip's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 8527
brambo schreef :

En is de brug beslist noodzakelijk ? Of kan het verkeer omrijden ?
Die brug zit in de A9. Als er iets aan de hand is met de A9 hoor ik meer collega's mopperen dan ZF'ers als die brug dicht blijft :P


Maar wat ben ik weer blij dat ik de boot niet mee verhuisd heb naar Haarlem toen ik hier kwam wonen :huh:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 08:54 #1689772

holtere schreef :
Inefficiency en bureaucratie.

Kafkaiaanse toestanden bij een overheidsapparaat:

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]
Henny (Team Zeilersforum.nl)

It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell

www.fram.nl
Laatst bewerkt: 19 juni 2026 09:00 door Noballast.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 09:20 #1689780

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Philip schreef :
Die brug zit in de A9.

Nee. De Buitenhuizenbrug zit niet in de A9, maar in de N202.

Maar de langdurige sluiting van de Buitenhuizenbrug leidt er indirect wèl toe dat de brug in de A9 (die in gesloten toestand hoger is dan de Buitenhuizerbrug) voorlopi niet meer open hoeft. Misschien heb je al geconstateerd dat je collega's minder klagen?

Ik denk overigens niet dat voorheen de brug in de A9 tijdens de spits draaide.
Laatst bewerkt: 19 juni 2026 10:53 door Wadloper.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 09:36 #1689786

@Wadloper quoten doe je niet door ook die inhoud aan te passen. Bericht verwijderd.
Henny (Team Zeilersforum.nl)

It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell

www.fram.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 10:53 #1689792

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Noballast schreef :
@Wadloper quoten doe je niet door ook die inhoud aan te passen. Bericht verwijderd.

Voor alle duidelijkheid: het ging hier om een zogenaamde 'spoiler' tekst, waarvan ik in mijn reactie even de HTML-code verwijderd had, zodat de tekst meteen leesbaar was.
Kennelijk een groot probleem voor de moderatie, hoewel ik niet inzie wat het bezwaar hiertegen kan zijn.

De tekst diende als illustratie bij de mening van Noballast met betrekking tot bureaucratie bij de politie, terwijl het naar mijn mening een perfectie illustratie was van het ongelukkig IT-beleid van de overheid en dat het verwijt van bureaucratie hier niet op z'n plaats is.

Goed, dan weet u dat even. Veel dramatischer was het niet.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Buitenhuizerbrug blijft heel 2026 gestremd 19 juni 2026 11:41 #1689800

Wadloper schreef :
Kennelijk een groot probleem voor de moderatie, hoewel ik niet inzie wat het bezwaar hiertegen kan zijn.
.

Niet zo zeer voor de moderatie als wel voor de gebruiker. Zo’n spoiler kan worden geplaatst als de gebruiker daarmee een speciaal doel heeft. Dat kunnen er verschillende zijn. In dit geval gaat het om een lang stuk tekst die in feite OT is en meer illustratief bedoeld. Om de lezer daar niet mee te vermoeien cq. de boel leesbaar te houden kan je kiezen dat wel of niet te lezen.

Het in een quote die voorziening verwijderen gaat aan het doel van de gebruiker voorbij. Dat is niet zo netjes.

Als jij het er daar niet mee eens bent of het gebruik van zo’n spoiler niet nuttig vind, soit.
Henny (Team Zeilersforum.nl)

It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell

www.fram.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.124 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl