Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

za mei 18 @12:00AM
ZF Pinkstertrip 2024
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: hoe bevallen de watersport webshops?

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 24 juli 2013 13:30 #418243

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12399
:blush: Vergeten te vermelden, mn nieuwe TP10 was kaputt na de trip naar Urk, opgestuurd, een paar weken geleden en een spiksplinternieuwe ontvangen afgelopen donderdag.


SVB.de
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 24 juli 2013 13:31 door Anjo.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 01 aug 2013 16:54 #420626

  • twilight
  • twilight's Profielfoto
Nu ik de zonnepanelen open heb gemaakt en een compleet beeld van de levering tot aan product en service heb ik een mening over Prevent gmbh in duitsland.
Levering zonder probleem, liep soepel en goed en snel. Ik vroeg informatie in het nederlands en hij meldde actief dat hij wel goed nederlands kon lezen maar hij zou antwoordden in het duits.
Ja, het product kunnen jullie zelf waarnemen en daar je eigen oordeel over vellen.( zie topic: zonnepanelen)
En natuurlijk heb ik eerst contact opgenomen toen de inwatering/oxidatie begon.
Het eerste wat sneuvelde is dat hij het nederlands niet zo goed begreep. Of ik foto s wou sturen. Niets van; o, wat vervelend, dat gaan we oplossen.
Foto s gestuurd . Dat gaf de reactie ; dat hij meer foto s wou met serienummer enz. enz. Een verhaal erbij dat ze ontzettend veel leveren en eigenlijk nooit problemen hadden enz. Wederom, niets van dat het wel eens vervelend voor mij kon zijn.
Toen een overduidelijke brief gestuurd. Maar ook aangegeven dat het economisch risicovol was en onrendabel om zo door te handelen. Voorstel gedaan op basis van de foto s en vertrouwen. We praatte tenslotte over 200 euro. Het heen en weer zenden , uitzoeken , tot een gezamelijke conclusie komen leek mij de ergernis , geld niet waard.
Dus procedureel kun je zijn standpunt blijven verdedigen. Ik heb ondertussen voldoende ervaring met mensen en leveranciers dat ik hier alleen nog ergernis kon krijgen.
Als kopers net zoveel wantrouwen zouden hebben als deze webshop naar klanten toe zou er weinig handel zijn. Als je koopt; moet je maar vertrouwen hebben en als je dan klaagt mag je wantrouwt worden, en moet je gaan bewijzen…
Dit is mijn bevinding met Prevent GMBH . Ik zal er vrienden niet adviseren te bestellen….
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 01 aug 2013 17:11 #420635

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12399
Linkje naar die vent gestuurd en verteld dat hier 12000+ lezers zitten??
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 02 aug 2013 04:14 #420710

  • twilight
  • twilight's Profielfoto
Yep, kon het niet laten.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 02 aug 2013 04:27 #420713

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Schreef het al eerder, dozen schuiven lukt wel, maar als je tegen een probleem aanloopt..........,KNUDDE!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 06 aug 2013 05:29 #422022

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12399
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 06 aug 2013 06:05 #422040

Complimentje toch alsnog voor Compass24 die excuses hebben gemaakt voor de onterechte aanmaning. Alles is keurig hersteld en verdere bestellingen verlopen weer vlekkeloos.

Nu PostNL nog eens aan hun verstand zien te krijgen dat als ik NIET heb getekend ergens voor ik het ook NIET heb ontvangen. (Knuppels pleuren steevast alle pakketjes gewoon binnen bij de winkel aan de overkant)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 14 aug 2013 16:55 #425951

  • WindVector
  • WindVector's Profielfoto
www.boatshopfryslan.nl/

prima service, ook bij defecte of niet werkende spullen. Kunnen zonder problemen met teruggaaf van geld worden teruggebracht.
Snelheid van reageren op emails e.d. is niet erg hoog, maar wel ok.
Laatst bewerkt: 14 aug 2013 16:55 door WindVector.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 28 juni 2022 09:33 #1403088

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27090
Héél oud draadje, maar blijft altijd actueel.

Wie heeft er ervaringen met zeilers.shop?

www.zeilers.shop/
ZF informatie kanaal Telegram: t.me/zeilersforum
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 28 juni 2022 09:39 #1403091

Calidris schreef :
Héél oud draadje, maar blijft altijd actueel.

Wie heeft er ervaringen met zeilers.shop?

www.zeilers.shop/

Prima ervaringen mee. Diverse keren wat besteld en netjes ontvangen. Zelfs een mailtje ontvangen als blijkt dat verzending iets langer duurt.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 28 juni 2022 09:41 #1403092

  • Knoet
  • Knoet's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2115
Daar heb ik wel een paar keer dingen besteld. Blokjes, bevestigingsmaterialen. Ze reageren goed op de mail als je vragen hebt. Soms zijn de details wat onduidelijk in de webshop, zoals aantallen per verpakking van kleine dingen. Ze hebben artikelen die je bij veel watersportwinkels niet vindt, zoals aluminium contraplaten voor beslag. De levertijd is meestal niet de volgende dag in huis.
Bert
Spækhugger
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 28 juni 2022 10:04 #1403097

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27090
Dank! Daar kan ik wat mee.
ZF informatie kanaal Telegram: t.me/zeilersforum
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: hoe bevallen de watersport webshops? 28 juni 2022 19:14 #1403234

Die wordt gedreven door een ex-Eurosser uit mijn kennissenkring. Betrouwbaar adres.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

hoe bevallen de watersport webshops? 28 juni 2022 19:46 #1403243

  • Bert65
  • Bert65's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 4144
Ik bestel en koop regelmatig bij Bootschappen. Voor mij om de hoek. Soms onduidelijk over langere levertijd (waar zij ook niks aan kunnen doen)

Dekker en Kniest ook prima ervaringen mee. Gied telefonisch advies.

Bij Ronstanshop.com moeilijk te krijgen Tonstan spullen gekocht. Niet altijd even transparante prijsstelling, maar goed advies en snelle levering.

Alles bij elkaar de meest positieve ervaringen bij Kniest. Reageren ook snel op mail en heel deskundig advies. Aftersales ook uitstekend

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl