Nachtvlinder schreef :
Goed punt. Ook heel goed geholpen met het ruilen van een ver buiten de garantie defect geraakt item, maar we gaan off-topic.
Zomaar een voorbeeld van meneer Kniest van ik denk 1,5 jaar terug .
Ik moest voor mijn digital switching unit een Yacht devices seatalk device hebben, dekker had die niet meer, en Sander van Dekker vertelde me dat er veel uit de Ukraine komt (daar zit digital Yacht) en door de oorlog die daar net was begonnen wat moeizaam was.
Kniest had hem prima bestel ik hem daar , wat krijg ik de normale nmea2000 connector daar heb ik niks aan, nu was ik in de buurt van Almere dus even er langs en ruilen , dat dacht ik .
Ik kom dus binnen met doosje , factuur en pakbon en leg het probleem uit , de medewerker loopt naar het schap pakt de juiste eruit, dus ook degene die op de factuur en pakbon stond maar iemand had zich vergist , kan gebeuren.
We lopen tegu naar de balie hij scant hem en zegt ; pinnen of contant ? Ik zeg daar ligt degene die ik opgestuurd heb gekregen dit is de goede en die kosten hetzelfde.
Ja nee weborders worden weer terug gestort dus of ik maar even wilde betalen ? nou nee je hebt mazzel dat ik je de moeite bespaar om mij weer een doosje op te sturen en we kunnen het nu hier oplossen toch ?
Nou puf puf nog een medewerker erbij en nou bij hoge uitzondering kon het
A Jullie maken een foutje (nogmaals dat kan) B Ik kom het in de winkel even snel oplossen en dat is dan alleen bij hoge uitzondering omdat het nu een eikel verkoop is en geen web order ? FOEI dan snap je niet veel
Als ik lees in dit draadje we hebben niks gevraagd elders maar dat gaat het wel kosten dus eigenlijk zeggen ze doe ons en jezelf een lol en koop meteen maar iets nieuws, iedereen blij ! En met die prijsopgave kun je als weldenkend mens ook niet veel anders lijkt me ...........
Ik heb dus niet de illusie dat kniest heel ver gaat in het voorthelpen van hun klanten, dat is mijn ervaring .