Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 19:57 #700335

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8556
Is er ook nog iemand die een gokje wil wagen??
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 20:06 #700337

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Rhederlaag. Meen het ohra gebouw in de verte te zien.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 20:20 #700340

de Fluessen, vanaf het eilandje onder Gaastmeer, kijkend richting Workum
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 21:08 #700351

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8556
gerwinhaaijema schreef :
de Fluessen, vanaf het eilandje onder Gaastmeer, kijkend richting Workum

Je hebt gelijk. In de volksmond wel Konijneneiland genoemd; nooit een konijn gezien maar goed...

Jij bent
Laatst bewerkt: 26 jan 2016 21:08 door Koezt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 21:26 #700355

Niet de beste kwaliteit, maar moet te raden zijn.
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 21:45 #700357

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Westgat Schier, met rechts op de foto t Rif?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 jan 2016 22:39 #700375

Het is niet 't Westgat.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 07:17 #700404

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
vlieland links
terschelling rechts
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 15:46 #700531

Een beetje hulp:
Ton spreekt de halve waarheid.
Vlieter belicht de zaken vanaf de juiste kant.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 16:26 #700545

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
Vlieland, vanaf de wad kant.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 17:38 #700563

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Het is het gat tussen Terschelling en Ameland, het andere Westgat....
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 18:03 #700570

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
vlieland rechts, terschelling links.

je vaart op zee.

Gr Rob
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 19:04 #700579

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7621
franse gaatje?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 19:30 #700583

Allemaal heel erg warm. We kijken naar het Oosten.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 21:34 #700619

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
Was dat een hint?

Het zijn Vlieland en Texel, van links naar rechts.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 jan 2016 23:54 #700655

De foto is genomen vanaf de Eierlandse gronden richting Eierlandse gat.
H4O heeft 't goed.
Jouw beurt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 06:07 #700656

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
Ik heb even geen goede foto in de buurt, daarom mogen jullie raden waar de foto bij mijn profiel (avatar?) genomen is. Als het te moeilijk is ga ik nog even op zoek naar het origineel, maar ik denk dat het wel moet lukken zo.
Laatst bewerkt: 28 jan 2016 06:08 door H4O.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 06:40 #700658

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
H4O schreef :
Ik heb even geen goede foto in de buurt, daarom mogen jullie raden waar de foto bij mijn profiel (avatar?) genomen is. Als het te moeilijk is ga ik nog even op zoek naar het origineel, maar ik denk dat het wel moet lukken zo.

Uitgeest.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 07:01 #700660

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
lodewijk stegman schreef :
Uitgeest.

Nee, Uitgeest is niet goed.
Laatst bewerkt: 28 jan 2016 07:02 door H4O.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 07:11 #700661

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
jachthaven ARZV
Alkmaardermeer
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 07:20 #700662

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
Nee, koud.

Edit: Op de originele foto is het nummer van de havenmeester goed te zien, dus die plaats ik nog even niet.
Laatst bewerkt: 28 jan 2016 07:23 door H4O.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 08:06 #700668

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Durgerdam
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 08:32 #700671

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
JP heeft het goed, het is de gastensteiger bij de ingang van de haven.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 11:39 #700730

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Lag er vaak in 'de kom' bij de andere club of voor anker, mooie plek.

Waar werd hier gezeild?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2016 11:45 #700736

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Een zuidoever, Terneuzen?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 5.009 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl