Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 14:12 #701569

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
brabants vaarwater :ohmy:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 14:20 #701571

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Ook niet het Brabants vaarwater.
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:01 #701605

  • KoertM
  • KoertM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 959
De achtergrond is erg slecht te zien, maar is dat Yerseke daar tussen die blauwe spinnakers? Oosterschelde dus.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:18 #701612

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
KoertM schreef :
De achtergrond is erg slecht te zien, maar is dat Yerseke daar tussen die blauwe spinnakers? Oosterschelde dus.

Woh .. de Oosterschelde is wel erg groot. Het mag wel iets specifieker!
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:20 #701613

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
voor de ingang naar veerse meer vanaf oosterschelde
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:21 #701615

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
alegria schreef :
voor de ingang naar veerse meer vanaf oosterschelde

Helaas niet goed.
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:27 #701616

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
TV-Oost Gorishoek, richting Wemeldinge
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:30 #701617

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Karick schreef :
TV-Oost Gorishoek, richting Wemeldinge

Helaas ook niet goed. Alhoewel beide voorgaande antwoorden wel warm waren.
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:45 #701620

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Ik zie een groene ton zoals er een bij Kats ligt??
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 16:58 #701623

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Jutter schreef :
Ik zie een groene ton zoals er een bij Kats ligt??

Kats is niet goed.
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 17:12 #701629

  • BM Sail
  • BM Sail's Profielfoto
Tholense gat, richting schaar van yerseke
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 17:16 #701631

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Volgend mij oostelijke Oosterschelde ri Oesterdam.
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 18:18 #701650

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
BM Sail schreef :
Tholense gat, richting schaar van yerseke

Dat is hem.

De start van de 8 uurs dit jaar.

Aan jou de eer.
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 jan 2016 18:37 #701657

  • BM Sail
  • BM Sail's Profielfoto
Deze dan maar


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 17:23 #702247

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Is de competitie stilgelegd?
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 17:43 #702250

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Kendu schreef :
Is de competitie stilgelegd?

Er is natuurlijk niks stilgelegd. Jij weet dus ook geen antwoord op dat plaatje van BM sail?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 17:54 #702256

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Nee...... En als dat zelfs voor jou geldt dan lijkt een goede hint me op zijn plaats! :ohmy:
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 18:55 #702271

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Kendu schreef :
Nee...... En als dat zelfs voor jou geldt dan lijkt een goede hint me op zijn plaats! :ohmy:

Dat lijkt me een betere vraag.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 19:20 #702280

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Na een radiostilte van meer dan vierentwintig uur, staat het een ieder vrij om zelf een raadfoto te plaatsen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 19:25 #702282

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Oke;
Je kunt er niet langs zeilen , maar wel vlak bij aanmeren en rond rubberen
Laatst bewerkt: 02 feb 2016 19:27 door JeePee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 19:33 #702288

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Sluisje naar de Aalsumergracht in Dokkum
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 19:39 #702290

  • BM Sail
  • BM Sail's Profielfoto
Er was nog geen poging, dus vond ik een hint ook wel wat vroeg. Maar ik vind het prima, zeg toch lekker niet waar het was. :-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 feb 2016 19:46 #702293

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
rakadam schreef :
Sluisje naar de Aalsumergracht in Dokkum

Potverdikkie, dat is snel, riekt naar zeer lokale bekendheid! maar idd correct.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 feb 2016 09:09 #702395

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Nou ja, plaatselijke bekendheid?
Nee niet bepaald. Deze plek is al een eerder voorbij gekomen en naar aanleiding daarvan besloot ik afgelopen zomer, op weg naar het Lauwersmeer, eens te gaan kijken. Prachtig verstild plekje. De moeite waard. En als je dan toch bezig bent pak dan de fiets naar Aalsum, een piepklein terpdorpje vlakbij Groningen.

Ik heb geen foto direct beschikbaar. Wie heeft er trek om door te gaan?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 feb 2016 10:02 #702406

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
rakadam schreef :
Nou ja, plaatselijke bekendheid?
Nee niet bepaald. Deze plek is al een eerder voorbij gekomen en naar aanleiding daarvan besloot ik afgelopen zomer, op weg naar het Lauwersmeer, eens te gaan kijken. Prachtig verstild plekje. De moeite waard. En als je dan toch bezig bent pak dan de fiets naar Aalsum, een piepklein terpdorpje vlakbij Groningen.

Ik heb geen foto direct beschikbaar. Wie heeft er trek om door te gaan?

Ik had de foto Inderdaad al eens geplaatst maar niet in dit topic, die foto staat inmiddels niet meer op de site na een serverwisseling dus dacht hem hier wel kwijt te kunnen.
De plek moet je wel zoeken, je fietst er zo voorbij.
Aalsum ligt bij Dokkum overigens.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.878 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl