Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:04 #707622

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
over de vaart in vlaardingen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:09 #707623

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
groom schreef :
over de vaart in vlaardingen

In één keer goed!

De vaart is de Vlaardingse vaart, maar dit terzijde.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:37 #707628

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167


Deze al gehad?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:41 #707629

ms Bep Glasius: halverwege Enkhuizen-Stavoren

H
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:43 #707630

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Natuurlijk goed..
We houden de "vaart" er goed in.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:53 #707633

waar o waar? Graag de naam van dit water...




H
Laatst bewerkt: 20 feb 2016 21:55 door harryvogel.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 feb 2016 21:55 #707634

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
boven leeuwarden?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 07:28 #707662

  • @jasper
  • @jasper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1022
Eemsdiep, in ieder geval rond Groningen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 07:50 #707664

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
Vecht.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 08:59 #707691

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Boterdiep.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 12:32 #707774

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Lange wetering Almere. Je ziet kasteel Almere tussen de bomen door.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 13:12 #707790

Ja, dat is em. Mooi hè, Almere....

H
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 13:26 #707797

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Ik zal straks even een nieuwe plaatsen!
Inderdaad mooi plaatje, even verderop kun je bij Almere Haven zes meter omhoog de polder uit. Kwam vroeger regelmatig bij het trailerhellinkje dat daar bij die woonschepen om de hoek ligt, vandaar dat ik het direct herkende. Toen ik ook nog het kasteel zag wist ik het zeker.
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 13:29 door Rikken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 14:03 #707810

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842

Waar was ik hier met een collega ( diegene op de foto) aan het werk?
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 14:04 door Rikken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 18:07 #707888

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Is ie zo moeilijk? een hint dan maar? Dit is een historisch stukje water, waarop helden geboren en dromen vervlogen zijn.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 18:37 #707896

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
En dat moet t duidelijker maken??

Niet dus.... :P
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 18:39 #707897

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Recentelijk zelfs voor miljoenen opgewaardeerd....
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 18:55 #707902

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Tja, het kan niet in het Panamakanaal zijn want daar zitten grote krokodillen, dus werk je er niet met zo'n vlotje.
Ik hou het op prov. Groningen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 18:57 #707904

  • sleen42
  • sleen42's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 869
Het zal friesland zijn,elfstedentocht...maar waar
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 18:57 #707905

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
de bonkervaart
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 19:02 #707907

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Suderie

Edit

een gokje dan nog

Kijken we naar de brug bij Jouswier?
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 19:13 door JeePee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 19:08 #707909

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
haarlem
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 19:34 #707917

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Krokodillen zitten hier inderdaad meestal niet.
Haarlem is het niet, de bonkevaart ook niet. Friesland is wel goed, elfstedentocht ook, maar waar? Dit vaarwater is recent uitgediept en van nieuwe beschoeïng voorzien, waardoor het voor schepen met een diepgang van 1,35 toegankelijk zou moeten zijn.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 19:36 #707918

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Jouswier is het niet, al heeft het er wel iets van weg.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 19:42 #707920

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Rikken schreef :
Jouswier is het niet, al heeft het er wel iets van weg.
Is Suderie niet goed dan? = Zuider Ee
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.259 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl