Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 19:55 #707927

kruisvaart?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 20:01 #707929

Volgens mij is het de blikvaart, uitgediept ten behoeve van de Noordelijke Elfstedenroute. Daar hebben ze overal van die walbeschoeiing met riet erachter. Vervelend met het jagen tijdens de Elfstedentocht met zeilboot.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 20:15 #707933

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Otoenbajeva schreef :
Volgens mij is het de blikvaart, uitgediept ten behoeve van de Noordelijke Elfstedenroute. Daar hebben ze overal van die walbeschoeiing met riet erachter. Vervelend met het jagen tijdens de Elfstedentocht met zeilboot.[/brug quote]

Helemaal goed. Het is de blikvaart, helemaal aan het begin, waar het wiersylsterrak over gaat in blikvaart. De brug die we zien is de brug in de koudeweg, de weg van de oudebildtdijk naar berlikum.
Vanaf de sluis bij Wier loopt het vaarwater op de foto via vrouwbuurtstermolen, oude leije en finkum naar het wereldberoemde bruggetje bij bartlehiem. Daar eindigd het gerenoveerde en uitgediepte deel van de elfstedenroute.
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 20:21 door Rikken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:12 #707940

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Ik zie dat je nog maar twee keer iets gepost hebt. Het is de bedoeling dat jij nu een plaat plaatst otoenbajeva.
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 21:13 door Rikken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:19 #707944

Rikken schreef :
Ik zie dat je nog maar twee keer iets gepost hebt. Het is de bedoeling dat jij nu een plaat plaatst otoenbajeva.
Haha sorry. Hierbij dan, waar is dit?

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:24 #707946

Ik heb geen foto om te plaatsen, maar dit is op het terras bij het theehuis in Grou!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:26 #707947

Klopt helemaal, plaats ik zo nog wel 1
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:30 #707949



Waar o waar
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:47 #707956

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Kuikhornstervaart
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 21:49 #707959

RobertS schreef :
Kuikhornstervaart
Nee
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 21:50 door Otoenbajeva.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 22:04 #707965

  • S Nauta
  • S Nauta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 109
Schaphalsterzeil, waar het winsumerdiep uitkomt op het reitdiep.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 22:08 #707966

S Nauta schreef :
Schaphalsterzeil, waar het winsumerdiep uitkomt op het reitdiep.

Helemaal goed
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 feb 2016 22:30 #707980

  • S Nauta
  • S Nauta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 109
Waar is dit?

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 feb 2016 19:21 #708352

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Het komt me bekend voor maar ik kan er maar niet op komen. Wel ergens in Friesland?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 feb 2016 19:31 #708356

  • S Nauta
  • S Nauta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 109
Als ik dat zeg, wordt het met google maps o.i.d wel erg makkelijk.
Meestal vaar je hier niet in, maar er langs, ter hoogte van de bomenrij.
Laatst bewerkt: 22 feb 2016 19:32 door S Nauta.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 07:12 #708492

  • Artemis
  • Artemis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 522
Lijkt mij ergens bij de alde Feanen...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 07:28 #708494

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7384
Zoutkamp vanaf de Friesesluis.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 07:37 #708495

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
S Nauta schreef :
Als ik dat zeg, wordt het met google maps o.i.d wel erg makkelijk.
Meestal vaar je hier niet in, maar er langs, ter hoogte van de bomenrij.

Nou, als er bijna 24 uur nog niemand een idee heeft, dan mag er best een gerichte hint worden gegeven, hoor. Als er in heel Nederland moet worden gezocht naar een stukje niet-doorgaand vaarwater, dan kan het nog even gaan duren..
Laatst bewerkt: 23 feb 2016 07:39 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 11:59 #708590

  • S Nauta
  • S Nauta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 109
rooiedirk schreef :
Zoutkamp vanaf de Friesesluis.

Dat is goed!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 13:25 #708605

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7384
S Nauta schreef :
rooiedirk schreef :
Zoutkamp vanaf de Friesesluis.

Dat is goed!
Lig daar ook regelmatig. De volgende.
Laatst bewerkt: 23 feb 2016 13:26 door rooiedirk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 13:27 #708607

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Enkhuizen (met telelens) kijkend in zuidelijke richting door het Krabbersgat?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 13:44 #708612

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7384
Koezt schreef :
Enkhuizen (met telelens) kijkend in zuidelijke richting door het Krabbersgat?
Die was te gemakkelijk dus :) Jij mag.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 13:47 #708614

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Ik herkende de visser. Dat icm de brug op de achtergrond...

Volgende...

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 13:55 #708616

  • fpricken
  • fpricken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
vlissingen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 feb 2016 14:12 #708621

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Nee. Niet Vlissingen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.808 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl