Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 13:49 #1528202

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Makkumerdiep. Richting IJsselmeer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 14:13 #1528207

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5470
Koezt schreef :
Makkumerdiep. Richting IJsselmeer

;)

Zei ik toch, makkie...
Voor jou
JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 15:21 #1528216

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Beetje een belabberd plaatje; screenshot van een stukje film. Waar voeren we?

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 15:26 #1528218

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Himpenser Wielen?
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 15:43 #1528221

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Eclips schreef :
Himpenser Wielen?
Dat was vlot. Daar is het idd. Net buiten beeld, het aquaduct over de N31, de Greydanusbrêge duidelijk zichtbaar. Jij bent weer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 15:47 #1528225

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Dat is niet zo gek. Waar nu water is, was vroeger weiland en daar woonde ik als kind, in de jaren '70. De Greydanusbrêge is vernoemd naar mijn toenmalige buurman, Piet Greydanus, wiens boerderij daar tot een paar jaar geleden aan het water stond.

Ik geef hem door, want ik ben er nu echt wel doorheen.
Roald

Never follow a Southerly!
Laatst bewerkt: 13 dec 2023 15:48 door Eclips.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 16:11 #1528227

  • martinw
  • martinw's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2718
Eclips schreef :
Zeker. Maar de spoeling van mijn foto's is aardig dun geworden, dus ik heb hem toch maar geplaatst. Earnewâld of Alde Feanen had ik ook goed gerekend. :whistle:

Wel een beetje laat deze reactie, maar zie hem nu pas.
Weet je het zeker. Naar mijn idee is het op de steiger van Annage aan het Wiid.
De rondvaartboot ligt daar altijd afgemeerd.
Laatst bewerkt: 13 dec 2023 16:11 door martinw.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 16:28 #1528229

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
martinw schreef :
Eclips schreef :
Zeker. Maar de spoeling van mijn foto's is aardig dun geworden, dus ik heb hem toch maar geplaatst. Earnewâld of Alde Feanen had ik ook goed gerekend. :whistle:

Wel een beetje laat deze reactie, maar zie hem nu pas.
Weet je het zeker. Naar mijn idee is het op de steiger van Annage aan het Wiid.
De rondvaartboot ligt daar altijd afgemeerd.

Daar is het precies. Feitelijk heb je gelijk. Princenhof is eigenlijk alleen het hoekje.
Roald

Never follow a Southerly!
Laatst bewerkt: 13 dec 2023 16:30 door Eclips.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 21:46 #1528274

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Eclipse schreef Ik geef hem door, want ik ben er nu echt wel doorheen.

Toen zag ik heel even een eerste bericht met n foto van een nieuwe deelnemer, maar nu is dat weg.

Was van n bootje onder vol zeil met iemand op het voordek.

Als diegene dat nu leest, herplaats m even dan kunnen we verder.
Anders mag iemand anders ....
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 21:57 #1528277

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Hebben jullie het gezien? Pagina 2000!

En we weten het nóg niet, waar we langs varen.
Corsair 24
Laatst bewerkt: 13 dec 2023 22:02 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 dec 2023 22:18 #1528278

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5470
triXXS schreef :
Hebben jullie het gezien? Pagina 2000!

En we weten het nóg niet, waar we langs varen.

Nou, dat was toch Heeg?

JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 10:28 #1528355

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30061
Oergezellig hier, maar ik heb altijd nog wel een plaatje, al is het er een uit de oude doos:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 10:46 #1528357

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 1652
Jammer dat het niet "Waar varen we mee??????" is, want: Victoire 22!
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 10:55 #1528360

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
daan1508 schreef :
Jammer dat het niet "Waar varen we mee??????" is, want: Victoire 22!

"Waar varen we mee??????" houden we vast niet 2000 pagina's vol.
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 11:00 #1528362

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30061
daan1508 schreef :
Jammer dat het niet "Waar varen we mee??????" is, want: Victoire 22!

Inderdaad. Maar jij spreekt uit ervaring, natuurlijk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 11:19 #1528370

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 1652
Wadloper schreef :
daan1508 schreef :
Jammer dat het niet "Waar varen we mee??????" is, want: Victoire 22!

Inderdaad. Maar jij spreekt uit ervaring, natuurlijk.

Ik heb een hoop uurtjes naar dat achterdekje gekeken. Goeie herinneringen aan dat bootje, net zoals jij geloof ik.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 11:56 #1528377

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Op de Rijn, ter hoogte van de Blauwe Kamer; met achter je de Grebbeberg, en de Cuneratoren in Rhenen.
Corsair 24
Laatst bewerkt: 14 dec 2023 11:58 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 12:07 #1528383

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30061
triXXS schreef :
Op de Rijn, ter hoogte van de Blauwe Kamer; met achter je de Grebbeberg, en de Cuneratoren in Rhenen.

Een beter antwoord is niet denkbaar.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 12:15 #1528387

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Dat uitzicht heb ik al heel wat uurtjes naar gekeken. Dus dat kon niet missen.

De volgende dan maar meteen. Ik denk dat ie makkelijk is, maar wat dat betreft zit ik er wel eens compleet naast...

Corsair 24
Laatst bewerkt: 14 dec 2023 12:16 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 12:59 #1528401

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30061
Dat lijkt me ergens op het Grevelingenmeer, maar de exacte plek kan ik niet zo snel vinden.

Het lijkt erop dat we min of meer naar het noorden kijken. Misschien helpt dat bij het zoeken..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 15:12 #1528429

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
triXXS schreef :
De volgende dan maar meteen. Ik denk dat ie makkelijk is, maar wat dat betreft zit ik er wel eens compleet naast...

Dat denk ik ook.

Het vaarwater is de Hals. Het steiger aan de slikken van Flakkee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 15:52 #1528437

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Kijk, ik wist al wie het in elk geval wel ging raden!

Dat klopt precies. Jouw beurt!
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 16:44 #1528451

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Nogal op de grens van wat kan in dit spel.
Niettemin mooi:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 17:10 #1528460

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
maasvlakte ? :laugh:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 dec 2023 17:11 #1528461

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5470
Vastgelopen garnalen kotter bij Zandvoort..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.254 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl