Wow, wat een vroege vogels hier. Had ik echt niet verwacht zoveel reacties. Top!
@CaptainRob & @Hans V
Oke, goed om te weten dat dit dus niet gelogen is.
@Kock1964
Deze gaan met name over het uitblijven van service nadat de aankoop is gedaan.
Niet terugbellen of e-mailen en een grote mond opzetten naar de klant.
@Ankeraar32
Oke, zoiets vermoede ik ook al maar aangezien ik het niet gewend ben met het aankopen van een huis of auto vond ik het wel wat vreemd.
@Rob10
Vastleggen wanneer er wat betaald wordt
Staat in de opdrachtbevestiging.
Verder vastleggen binnen welke termijn de boot geleverd gaat worden.
Staat er ook in
En uitgebreid vastleggen wat er gekocht wordt, dus wat er allemaal op en aan de boot zit.
Dit staat ook in de opdrachtbevestiging
Ook vastleggen wat er allemaal onder de garantie valt en hoe lang de garantie duurt.
Hier heb ik gisteravond nog een vraag over gesteld bij de dealer, daar staat inderdaad niets over in de opdrachtbevestging, uitgaande van dat dan dus alleen de fabrieksgarantie van toepassing is inderdaad. Dat is niet wat je wilt.
@arendonk de aankoop is niet zakelijk
@ilex Nee, inderdaad goed punt. Maar is dat niet automatisch zo als je een aankoopt doet bij een Nederlands bedrijf?
@arendonk Helaas bied de dealer deze mogelijkheid niet aan.