|
Welkom,
Gasten
|
|
Onderwerp: Gennaker of Code0
Gennaker of Code0 16 dec 2013 14:02 #467633
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 14:06 #467635
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 14:31 #467646
|
|
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:03 #467656
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:09 #467659
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:15 #467661
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:18 #467662
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:20 #467663
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:32 #467667
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:34 #467669
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 15:38 #467674
|
|
Oude forumnaam Guia IV.
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 16:09 #467685
|
|
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 16:21 #467691
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 18:28 #467758
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 18:46 #467777
|
|
Vaurien - Yngling - Zeeton 24 - First 31.7 - J/109 - J/80
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 18:58 #467787
|
|
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
|
Re: Gennaker of Code0 16 dec 2013 18:59 #467788
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 04:59 #467898
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 06:10 #467905
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 06:39 #467916
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 06:43 #467918
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 07:13 #467924
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 07:13 #467926
|
|
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 07:47 #467949
|
|
Fake it till you make it
|
Re: Gennaker of Code0 17 dec 2013 09:27 #467987
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
|










