Weliswaar met een veel slechter uitzicht alsbij ts, van de week een rondje in de mist gezeildop de Grevelingen. Allen ervaren met spi, het venijn zat in het sturen op kompas...... zondef orientatie in de mist was het toch een keuke dag.
Nog steeds van plan 1e week januari nog een rondje te varen, dus meld je aan.