Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: 24 uurs 2017

24 uurs 2017 22 aug 2017 08:42 #864519

  • FKZ
  • FKZ's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1254
Kapiteinmomo schreef :
Het wordt een langzame benauwde 24 uurs, denk zelfs dat je nog even een duikje kan nemen.
hierbij mag je de boot niet voortrekken !!

dat word dus om en om met een rot gang over het dek rennen en van de spiegel duiken. Hoe langer het zwemen terug hoe meer punten. Best uit te voeren met de gehele beman(vrouw)ing in een rap tempo achter elkaar aan.

succes allemaal mogelijk volgend jaar een rondje mee zeilen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 09:06 #864532

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Anjo schreef :
Is er al een lijstje van ZF schepen met AIS??

Tijdens de rit laten wij onze AIS aan staan, dat verwacht ik eigenlijk ook van andere ZF deelnemers
je kunt dan de snelheden van elkaar bekijken.

Wij blijven in het noordelijk IJsselmeergebied, misschien pikken we dan nog wat wadinvloeden op.
Op het wad zal het wel rustig blijven met de verwachte draaiende wind.

Tip: nee vertel ik niet :lol: heeft te maken met een dik stuk touw
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 09:21 #864541

Ais van de Catch Me staat ook aan. Ook om de sog en cog via de WiFi op iPad te krijgen.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 09:29 #864547

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Oké dat is mooi, zie net dat bijna alle sites opeens wind geven, start: weinig wind daarna opbouwend
voor de finish gaat de wind afzwakken
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 11:12 #864562

AIS altijd aan, al was het maar opdat anderen gedeprimeerd raken van onze snelheden ;-)

Even stukje uit de polar gehaald voor 6-10 kts.
Interessant.
Bij 6 kts alleen de TWA 80 varen, 8 kts idem, bij 10 kts af en toe een uitstapje naar 110 TWA/

"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 11:33 #864566

Ben niet onder de indruk van die snelheden Klusje, gister avond 5 kn wind, 120 graden met genaker, waarvan jij de kwaliteit erg onderschat, tussen de 5.8 en 6,6 sog. Helaas niet een mooi grafiekje. Ook de navigatie verlichting getest, alles Ok.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 13:06 #864582

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Je moet tevens een reserve petroleum toplicht hebben volgens de voorschriften.
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 13:30 #864588

Ik heb van die batterij dingen op reserve mee.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 14:21 #864594

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Ik hoor toch een kleine 2,4 uur onderonsje aankomen. Ik doe mee. :laugh:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 14:29 #864598

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16018
Anjo schreef :
Is er al een lijstje van ZF schepen met AIS??

Gotcha vaart na de start met AIS. Ook te volgen via Facebook: 24 uur met de Gotcha
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 14:34 #864600

Omdat we met de wind schijnbaar van voren gaan varen (80TWA, dus AWA 55) ga ik morgen nog even naar de kapper. Scheelt windweerstand!
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Laatst bewerkt: 22 aug 2017 14:34 door Baasklusje.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 14:34 #864601

  • hruiten
  • hruiten's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 883
Intense vaart ook met AIS.

PS, de schapen zijn geschoren dus de landwind moet goed zijn dit jaar..
Laatst bewerkt: 22 aug 2017 14:35 door hruiten.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 14:37 #864602

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Beauty schreef :
Ik hoor toch een kleine 2,4 uur onderonsje aankomen. Ik doe mee. :laugh:

Ben blij dat die race a.s Zaterdag weer tot het verleden hoort, vele sitebezoekers met mij..
Het is dit jaar wel heel erg langdradig.
A.s Vrijdag is het weer rustig dan gaat iedereen in z,n bootje zitten, Zondagochtend verwacht ik de eerste statistieken :woohoo:
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 14:47 #864606

Baasklusje schreef :
Omdat we met de wind schijnbaar van voren gaan varen (80TWA, dus AWA 55) ga ik morgen nog even naar de kapper. Scheelt windweerstand!

Jij zit toch meeste tijd binnen? :lol:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 15:12 #864614

Bas van Dijk schreef :
Jij zit toch meeste tijd binnen? :lol:

En dan scheelt het toch nog ;-)

De rakken gaan lang duren.... dus mag ik af en toe naar buiten :woohoo:
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 15:23 #864617

Kapiteinmomo schreef :
Beauty schreef :
Ik hoor toch een kleine 2,4 uur onderonsje aankomen. Ik doe mee. :laugh:

Ben blij dat die race a.s Zaterdag weer tot het verleden hoort, vele sitebezoekers met mij..
Het is dit jaar wel heel erg langdradig.
je haalt me de woorden uit mn mond. Dacht net hetzelfde. :woohoo:
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 15:46 #864621

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
We doen jullie beiden een plezier door af en toe een steen in het water te gooien :laugh:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 16:23 #864630

antideelnemers mogen ook mee doen in dit topic, maakt dat het langdradig ;)
nog 3 nachtjes slapen en we kunnen los!
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 16:27 #864632

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Ik sta te trappelen :woohoo:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 17:31 #864648

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Maandag in 6 uur van Lemmer naar Andijk, de pruttel MOEST uitblijven. Goed voor Zennnnn. 24 uurs training geweest ben ik bang, ook die vliegjes. Ik kan er steeds beter tegen, gewoon niet aan denken. Heb zelfs vliegjes kleren aan boord, schoon wordt het niet meer als je helemaal vol hebt gezeten. Als die beestjes komen en het waait nog ..... dan weet je dat het niet lang meer duurt of de wind valt er helemaal uit.

Grrrrr
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 17:40 #864651

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
duit schreef :
Ik sta te trappelen :woohoo:

Niet doen Freddie, je moet vrijdag/zaterdag topfit en uitgerust zijn. :P
Verwacht veel spi(er)werk van je
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 22 aug 2017 17:40 door Anjo.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 19:09 #864673

  • Big Time
  • Big Time's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1066
Anjo schreef :
Is er al een lijstje van ZF schepen met AIS??

De AIS van Big Time staat aan tijdens de race.
Vaurien - Yngling - Zeeton 24 - First 31.7 - J/109 - J/80
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 19:22 #864676

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Mooi, begint al een vloot te worden



Bres
Capolavaro
Gotcha
Intense
Catch Me
Big Time
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 22 aug 2017 19:26 door Anjo.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 19:28 #864678

  • frou frou
  • frou frou's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 199
Frou Frou is ook te volgen via ais
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 22 aug 2017 19:30 #864680

Zullen we in de AIS-scheepsnaam er allemaal even ZF voor zetten? ;-)

Is makkelijker voor Anjo.
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.871 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl