Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: 24 uurs 2017

24 uurs 2017 25 aug 2017 08:09 #865336

  • boeiend
  • boeiend's Profielfoto
Wij starten vanuit Volendam.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 08:16 #865338

grasmaaier mee?
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 08:21 #865339

Wij gaan vooralsnog voor Lelystad Zuid. Wij varen de tocht....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 08:29 #865341

  • boeiend
  • boeiend's Profielfoto
Doet Bas nog wel mee, zie hem hier al weken niet meer?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 08:50 #865342

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Die doet zeker mee en ze gaan er volle bak tegenaan. Ik gok op een podium voor de coppelia
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 09:37 #865354

  • Hen3
  • Hen3's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 12224
Ik wens alle deelnemers een geslaagde en plezierige 24 uurs toe!

En als het inderdaad zulk licht weer wordt, dan verwacht ik dat de Capolavoro goed gaat scoren! Ik weet nog heel goed hoe we in 2015 aan het eind van de race met een miniem windje gewoon bleven lopen, terwijl andere boten letterlijk aan het dobberen waren...

De gefrustreerde blikken van die andere boten waren goud waard!
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'.
Laatst bewerkt: 25 aug 2017 09:37 door Hen3.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 10:09 #865362

  • boeiend
  • boeiend's Profielfoto
Dito. Weinig wind is ook in ons voordeel. Maar niet als jè weinig wind hebt en de boten in een andere hoek meer.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 10:23 #865368

Bas is wel vertegenwoordigd. ;)
Only fools rush in
syonlyfoolsrushin.blogspot.nl/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 10:24 #865369

duit schreef :
Die doet zeker mee en ze gaan er volle bak tegenaan. Ik gok op een podium voor de coppelia

Volle bak! :woohoo: :)
Only fools rush in
syonlyfoolsrushin.blogspot.nl/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 11:33 #865386

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Frou frou ismet 4,4 kts onderweg naar Den Oever.
Capolavoro en Gotcha liggen nog in het Regatta centre.
Laatst bewerkt: 25 aug 2017 11:40 door Albert 45.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 11:40 #865388

  • neganav
  • neganav's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27
Jaffa gaat waarschijnlijk starten in Medemblik
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 12:05 #865390

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6152
paar fietspedalen en een overbrenging op de schroefas?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 12:27 #865396

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Vriend BK kwam even langs bij de Bres, hij is van plan om richting het Oosten te gaan voor de start (Stavoren of zelfs Lelystad)

Reden omdat je gelijk een kruisrak kan verwachten bij M.Blik
volgens ons valt dat wel mee gezien de ligging van de eerste boei.

Wij zijn bezig de watertanks te legen :woohoo:
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 12:36 #865397

Heel veel succes allemaal!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 13:11 #865405

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6152
Hoop dat t met de muggen een beetje meevalt...
Succes en vooral veel plezier, daar gaat het uiteindelijk toch om.
Met een beetje mazzel zien we jullie morgen binnenvaren
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 14:08 #865416

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Stavoren wordt het voor ons
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 14:18 #865418

Voor ons Lelystad zuid
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 16:11 #865424

  • boeiend
  • boeiend's Profielfoto
Beauty schreef :
Stavoren wordt het voor ons
.

Wij zijn gestart in onze thuishaven Volendam en nu in Stavoren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 16:20 #865426

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Alle, maar dan ook alle windmolens van Urk tot aan lemmer staan doodstil.... maar toch veel succes iedereen!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 16:38 #865427

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6152
Zag er net eentje bewegen maar zal wel een meeuw op hebben gezeten.
Hoeveel mijl zal de laagste score zijn... 25?
Laatst bewerkt: 25 aug 2017 16:40 door HPV.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 16:54 #865429

Veel plezier en succes allemaal. Ben benieuwd wie de wind straks vindt.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 16:57 #865430

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Hund en ik duimen en blazen.
Veel plezier allemaal.
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 17:47 #865438

Zou er al iemand gestart zijn? ;)
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 17:54 #865440

  • Sneaker
  • Sneaker's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4222
roozeboos schreef :
Zou er al iemand gestart zijn? ;)

Ja zeker.. Helmsman probeert nu BK voor te blijven.. met een duizelingwekkende 1.8 - 2.0 knopen.. De meeste halen die snelheid niet eens.
Laatst bewerkt: 25 aug 2017 17:54 door Sneaker.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 25 aug 2017 17:58 #865441

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
Net even gekeken bij de start in het krabbersgat. Maar afgezien van een binnenschip dat 2 minuten na het startschot door de startlijn komt varen weinig spectaculair.
Een slap NE windje, de snelste liepen een knoopje of 3 hoog aan de wind.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl