Baasklusje schreef :
Dat gaat zo omdat jouw klanten je op een afgrijselijke manier zullen sue-en en enorme schadeclaims gaan indienen als er iets niet goed is. Die klanten kunnen ook dat betalen en ze zullen je (niet persoonlijk bedoeld
) geheel de grond inboren en failliet laten verklaren na de schadevergoeding. En dan pas je dus wel op als botenbouwer.
Maar wij simpele klantjes van Bavaria, Victoire, Winner, Friendship etc staan gewoon machteloos tegenover wanproducerende bootjesbouwers (of zeilmakers).
Komt bij dat er geen enkele standaard is voor de diverse kwaliteitseigenschappen van bootjes. Niets. Alleen CE, een klein beetje.
Het is gewoon een wereldje waarin volstrekt amateuristisch werkende bouwers kunnen doen en laten wat ze willen. Risico is voor de argeloze klant.
Ja, ben dan ook wel blij dat het door derden gekeurd wordt, en ben flink verzekerd voor dat soort grappen.
En ja, als jachtbouwer zijn er inderdaad weinig regels waar je je aan moet houden. Is met vliegtuigonderdelen wel anders....
Klein245 schreef :
Rob10 schreef :
Klein245 schreef :
maar als ik naar je website kijk dan zal je naast je metingen ook wat moeten doen aan je contactgegevens want die zijn leeg.
Lachen joh. Op je eigen website staat onder route en adres, surprise, geen route en adres. Alleen telefoonnummer en e-mail. Als potentiële klant heb ik geen idee waar je gevestigd bent.
lekker belangrijk anno 2019. Mijn klanten en potentiële klanten kennen me dus is niet belangrijk.
Oeps, stond nog op de standaard template. Gelijk maar even aangepast, website is in aanbouw, heeft geen prioriteit, en inderdaad, zij die het moeten weten, die weten het