1 Ik begrijp uit het verhaal van Lodewijk dat voor hem een update UK-Holland +/- € 20,- was?
Dat zou kunnen, de prijzen voor je telefoon zijn goedkoper dan de tablet.
2 Ik begrijp dat de jaarlijkse kaartset UK-Holland nu € 39,99 kost?
Voor Lodewijk betekend dat gewoon een prijsstijging van 100%, dat deze duurdere kaarten met meer info eerder duurder waren en nu de helft goedkoper maar dus nog steeds 100% duurder is dan Lodewijks oude optie, dat had hem natuurlijk als klant verteld kunnen worden.
(Gezien het vergelijkbare draadje over iSailor vindt ik hierom de titel wel passend, dat staat los van het feit dat een digitale kaartenset voor UK-Holland voor € 39,99 heel billijk is)
De app is nu bruikbaar op de telefoon en app van hetzelfde besturingssysteem. Prijs van de tablet app is dus gehalveerd. Ook wordt de complete database van Garmin per feb geïntegreerd, ook de Active Captain edits. Meer data, beter kaarten dus.
3 Zou je kunnen uitleggen waarom jullie er voor kiezen AIS niet te ondersteunen?
(Bijna al mijn klanten verwijs ik daardoor naar iSailor)
Zie bericht hierboven
4 Waarom is er geen eenvoudige handleiding via de App of Website te vinden?
Ik kom uiteindelijk hier terecht: navionics.secure.force.com/kb/...US&fs=RelatedArticle
Navionics zou (qua inhoud) een voorbeeld kunnen nemen aan deze: zeevissenlangeland.nl/navionics-boating-app/
In de app zit een help functie, druk op menu, scroll naar beneden en druk op help.
Een vaste handleiding is eigenlijk onmogelijk omdat alles zo snel veranderd
5 Waar kan ik online een duidelijk overzicht vinden van de prijzen voor de kaartensets.
(Uiteindelijk vond ik ze in de app onder Menu/Me/Subscription)
De prijslijst is nu nog alleen in de app, menu charts&upgardes check welke je wilt hebben
Ik zal vragen of de mobile prijslijst ook op de site kan.
Die zal dan hier komen:
www.navionics.com/fin/apps/navionics-boating
Bij de andere info over de app