|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Waar varen we langs??????
Re: waar varen we langs?????? 11 jan 2013 06:28 #356088
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 11 jan 2013 07:54 #356109
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 11 jan 2013 07:58 #356111
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 11 jan 2013 08:25 #356114
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 11 jan 2013 17:02 #356327
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 13 jan 2013 15:42 #356883
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 13 jan 2013 19:52 #356994
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 13 jan 2013 19:55 #356996
|
|
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760. www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl |
Re: waar varen we langs?????? 13 jan 2013 19:57 #356997
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 13 jan 2013 22:20 #357026
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: waar varen we langs?????? 13 jan 2013 22:30 #357027
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 07:24 #357064
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 07:39 #357067
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 08:49 #357091
|
|
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer. |
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 12:04 #357166
|
|
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries Contact graag via email of bellen, zie website. |
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 12:33 #357177
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 12:43 #357184
|
|
Groetjes
Ronald |
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 12:50 #357188
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 13:34 #357207
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: waar varen we langs?????? 14 jan 2013 14:00 #357213
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 17 jan 2013 15:53 #358353
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 17 jan 2013 17:37 #358384
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: waar varen we langs?????? 17 jan 2013 17:39 #358387
|
|
|
Re: waar varen we langs?????? 17 jan 2013 18:17 #358401
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: waar varen we langs?????? 17 jan 2013 18:55 #358412
|
|
|











