Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 11:25 #359195

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Mischief schreef :
Rotterdam, Nieuwe waterweg, bij 'de Maas'
Het is duidelijk dat je de plek kent, maar de rivier daar voor de deur heet natuurlijk nog wel gewoon Nieuwe Maas. De Nieuwe Waterweg begint wat verder zeewaarts.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 11:33 #359199

lodewijk stegman schreef :
Mischief schreef :
Rotterdam, Nieuwe waterweg, bij 'de Maas'
Het is duidelijk dat je de plek kent, maar de rivier daar voor de deur heet natuurlijk nog wel gewoon Nieuwe Maas. De Nieuwe Waterweg begint wat verder zeewaarts.

--
stegman

ik vond het al wel goed,Rotterdam
(of moet het nauwkeuriger?)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 11:50 #359205

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
pantaleimon schreef :
lodewijk stegman schreef :
Mischief schreef :
Rotterdam, Nieuwe waterweg, bij 'de Maas'
Het is duidelijk dat je de plek kent, maar de rivier daar voor de deur heet natuurlijk nog wel gewoon Nieuwe Maas. De Nieuwe Waterweg begint wat verder zeewaarts.

ik vond het al wel goed,Rotterdam
(of moet het nauwkeuriger?)
Nee, het is duidelijk dat Mischief weet waar het is (Zeilvereniging De Maas). De beurt komt hem dus zonder meer toe.
Maar ik zet graag de puntjes op de i. Neem me niet kwalijk..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 12:04 #359209

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1855
Ha Lodewijk dat van die puntjes weten we, is niks mis mee.

Ik hoop dat ik het jullie met deze plaat wat lastiger kan maken.



Gr. Cees
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 12:13 #359215

moet de eerste paal het puntje op de i voorstellen :laugh:

ik gok voor de brug bij het haringvliet/hollands diep,maar met twijfel of daar de dijk zo hoog is
groeten
Frank
Laatst bewerkt: 20 jan 2013 12:14 door pantaleimon.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 12:33 #359221

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Mischief schreef :
Ha Lodewijk dat van die puntjes weten we, is niks mis mee.

Ik hoop dat ik het jullie met deze plaat wat lastiger kan maken.
Dat is inderdaad een lastige.
De wal met de dijk doet onweerstaanbaar denken aan het Veerse Meer, ergens ter hoogte van de Middelplaten. Ik denk dat we kijken naar een noordoever, gezien de belichting door de zon.
Die combinatie, met ook nog een jachthaven (die masten en gebouwen links) kan ik echter niet vinden. Ik heb het dus even (al dan niet tijdelijk) opgegeven..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 12:36 #359223

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1855
lodewijk stegman schreef :
Dat is inderdaad een lastige.
De wal met de dijk doet onweerstaanbaar denken aan het Veerse Meer, ergens ter hoogte van de Middelplaten. Ik denk dat we kijken naar een noordoever, gezien de belichting door de zon.
Die combinatie, met ook nog een jachthaven (die masten en gebouwen links) kan ik echter niet vinden. Ik heb het dus even (al dan niet tijdelijk) opgegeven..

--
stegman

Ik laat je nog maar even zweten.... Misschien dat anderen er meer van kunnen maken :evil:

Gr. Cees
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Laatst bewerkt: 20 jan 2013 12:37 door Mischief.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 13:04 #359229

Ik gok ook op het Veerse Meer, maar dan vanaf de bocht tussen de Middelplaat en Kortgene kijkend richting Wolphaardsdijk.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 13:15 #359232

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Mischief schreef :
lodewijk stegman schreef :
Dat is inderdaad een lastige.

Ik laat je nog maar even zweten.... Misschien dat anderen er meer van kunnen maken :evil:

Gr. Cees
Er is me (na het eten van een kopje soep) nog een andere omgeving te binnen geschoten waar het zou kunnen zijn. Veel dichter bij je vaste ligplaats.
Ik zie morgen wel weer verder..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 13:20 #359234

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1855
Christiaan,

ik vind hem OK.

Dit baken stond aan de noordkant van de vaargeul (Kortgeense kant dus). Waar nu ongeveer de VM 27 ligt.

Lodewijk was dus warm (we kijken inderdaad naar een Noordoever, (de dijk van Wolphaartsdijk).

succes met een nieuwe ...

Gr. C
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 13:53 #359246

Ik heb even geen foto, dus ik geef de beurt graag aan een ander.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 15:37 #359279



deze moet moeilijk zijn ik weet niet de preciese naam maar ongeveer is genoeg
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 16:27 #359291

In de buurt van Terherne?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 16:31 #359294

het is nog net in zuid holland
we liggen hier voor anker achter een bomen eiland
Laatst bewerkt: 20 jan 2013 16:32 door pantaleimon.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 16:46 #359298

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
pantaleimon schreef :
het is nog net in zuid holland
we liggen hier voor anker achter een bomen eiland
Zuidoosthoek Braasemermeer. Het plekje heeft inderdaad een naam. Er zijn aangelegd ligplaatsen. Aan de wal en aan de steiger moet je liggeld betalen. De staande mastroute komt er vlak langs.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 16:54 #359304

helemaal goed,er is ook geen ankerplaats onbekend voor jou :)

het witte puntje is een waterski helling die in de winter in deze sloot ligt in de zomer op het meer

aan de rechterkant zie je nog net het steiger wat in de winter afgesloten is met een touw over de ingang

ik dacht dat het het paddegat heete maar dat weet ik niet zeker
Laatst bewerkt: 20 jan 2013 16:56 door pantaleimon.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 20 jan 2013 18:12 #359341

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Om precies te zijn de Grote en de Kleine Hem.

Dekadent
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 11:17 #359499

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
pantaleimon schreef :
helemaal goed,er is ook geen ankerplaats onbekend voor jou :)

het witte puntje is een waterski helling die in de winter in deze sloot ligt in de zomer op het meer

aan de rechterkant zie je nog net het steiger wat in de winter afgesloten is met een touw over de ingang

ik dacht dat het het paddegat heete maar dat weet ik niet zeker
Toevallig heb ik er afgelopen zomer nog een nachtje doorgebracht, dus ik viel met m'n neus in de boter.
Ik kom vandaag niet meer toe aan het plaatsen van een nieuw plaatje, dus ik geef de beurt door aan de eerstbiedende.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 11:50 #359511

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Oké, een makkelijke tussendoor dan maar ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 12:11 #359526

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
pura vida schreef :
Oké, een makkelijke tussendoor dan maar
Sluizen Kornwerderzand.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 12:14 #359528

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Niet toekomen aan het plaatsen van een nieuwe foto, maar dan wel goed raden haha Kornwerd is idd goed, was aan de buitenkant.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 12:22 #359530

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
pura vida schreef :
Niet toekomen aan het plaatsen van een nieuwe foto, maar dan wel goed raden haha Kornwerd is idd goed, was aan de buitenkant.
Mooi. Ik geef hem nog een keer door..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 12:45 #359544

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Dat laat ik me niet twee keer zeggen, o ja toch ;-)

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 jan 2013 14:47 #359578

tussen alphen aan de rijn en woubrugge?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 23 jan 2013 06:51 #360297

pantaleimon schreef :
tussen alphen aan de rijn en woubrugge?

nou ben ik nog nieuwsgieriger(te trappelen van ongeduld :) )
groeten
Frank
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.436 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl