Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 20:04 #366394

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Sow, en ik maar denken dat die plaat er 3 dagen zou staan!
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 20:26 #366406

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Faran schreef :
Sow, en ik maar denken dat die plaat er 3 dagen zou staan!
Nou, dat dacht ik ook, bij de eerste blik op die foto.
Maar toen zag ik die silo.

Weer een tamelijk oude foto (1996), maar ook hier is weinig veranderd in 17 jaar:



--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 20:59 #366417

Wemeldinge
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 21:52 #366436

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Sturgeon22 schreef :
Wemeldinge
Dat is helaas niet goed.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 22:35 #366440

  • @jasper
  • @jasper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1022
dit is duidelijk bij Bruinisse. ..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 22:51 #366446

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
@jasper schreef :
dit is duidelijk bij Bruinisse. ..
Dit is duidelijk niet bij Bruinisse..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 feb 2013 23:13 #366449

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Colijnsplaat?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 06:02 #366460

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
ilCigno schreef :
Colijnsplaat?
Tijd voor een hint. Het is niet in Zeeland.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 07:09 #366481

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Urk?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 07:19 #366485

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Vaar jij altijd zo dicht langs de dijk bij Urk, Hylke? Dan hoop ik dat dat goed afloopt...

Hmm, de huisjes doen me denken aan de grote rivieren, maar de dijk en de modder aan iets met getijden. Dus wat westelijker langs de grote rievieren. En Stegman kennende zou het dan heel goed langs de Maas kunnen zijn, ik meen me nameijk iets van een zalmschouw en een foto in Den Bosch te herinneren. Maar om met Streetview nu iedere plaats langs het water te gaan bekijken, dat gaat me even te ver. Hopelijk herkent iemand het 'on the spot', en dat is uiteindelijk ook het idee achter dit draadje.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 07:45 #366494

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
beewee schreef :
Vaar jij altijd zo dicht langs de dijk bij Urk, Hylke? Dan hoop ik dat dat goed afloopt...

En Stegman kennende zou het dan heel goed langs de Maas kunnen zijn, ik meen me nameijk iets van een zalmschouw en een foto in Den Bosch te herinneren. Maar om met Streetview nu iedere plaats langs het water te gaan bekijken, dat gaat me even te ver. Hopelijk herkent iemand het 'on the spot', en dat is uiteindelijk ook het idee achter dit draadje.
Alle middelen zijn toegestaan, hoewel echt herkennen natuurlijk altijd het mooiste is.

Jullie blijven voorlopig behoorlijk koud. Dat wel.

--
stegman
Laatst bewerkt: 08 feb 2013 07:46 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 07:48 #366495

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Vlieland?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 07:52 #366497

Getijdewater?
Maar gezien dijkhoogte en de kano's denk ik zuid holland wat verder naar binnen maar wel nog getijdewater.
Aan de oever te zien wordt dat vaker dan een paar keer per jaar overstroomt.

Ad
Laatst bewerkt: 08 feb 2013 07:53 door Yellow Boat.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 08:11 #366500

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Maar als we 'behoorlijk koud' zijn, dan zal iets in het noordoosten wel 'erg koud' zijn. Getijdenwater maar geen groot water, de kano's liggen stil maar kanoƫrs kennende willen die nooit echt stil liggen dus het water zal wel een beetje stromen. Ik blijf bij het 'getijdendeel' van de grote rivieren, inclusief Hollandse IJssel. En die laatste is misschien wel zo logisch. Maar nu eerst ff teksten schrijven, al heb ik de vrijdag eigenlijk als vrije dag staan.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 08:24 #366506

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Wallaby schreef :
Vlieland?
Daar was het.
Ik lag voor anker in het geultje voorbij de veerbootsteiger en de kanovaarders kwamen tussen mijn boot en de wal door. Ik heb een reeks foto's van ze gemaakt. Dit is een andere, die jullie heel wat sneller zouden hebben geraden, ondanks de matige kwaliteit van de foto:



--
stegman
Laatst bewerkt: 08 feb 2013 08:24 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 08:36 #366513

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Had even wat twijfel, vond de dijk zo laag overkomen, maar de huisjes deden me er zo aan denken.

Waar is dit?

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 08:57 #366523

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Grevelingen bij Port Zelande?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 09:00 #366524

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Koud....
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 09:11 #366529

  • dondevo
  • dondevo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 217
Wind molens en dijk lijkent doet me denken aan de oosterschelde
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 09:18 #366537

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Koud.....

Tipje erbij: toch bekend bij veel ZF'ers......
Laatst bewerkt: 08 feb 2013 09:34 door Wallaby.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 10:19 #366558

Den Oever, marina
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 10:50 #366568

  • SanderH
  • SanderH's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4472
Lauwersoog?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 11:07 #366574

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Trintelhaven!?
Foto genomen bij Check Point Charly.
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 feb 2013 17:19 #366684

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
IkWilZeilen schreef :
Den Oever, marina

En we hebben een winnaar! Inderdaad Den Oever, marina, staande op het dijkje kijkend naar Noordwest.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 feb 2013 16:13 #369062

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
De volgende dan maar.
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.451 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl