Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 21 feb 2013 20:52 #371070

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Ik zal toch niet de enige zijn, die door zijn foto's heen is?
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 feb 2013 22:41 #371096

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Faran schreef :
Ik zal toch niet de enige zijn, die door zijn foto's heen is?
Misschien moeten we ook accepteren dat de fut er een beetje uit is. Heeft men er nog wel zin in?
Okee. Testje. Waar is dit?:



--
stegman
Laatst bewerkt: 21 feb 2013 22:42 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 07:00 #371130

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Bergse maas, Keizersveer??
Je vaart stroomopwaarts.
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 07:05 #371131

ik zou het niet weten,maar ik kijk nog wel mee
ik zit alleen zonder foto's van nederland,van het buitenland heb ik genoeg maar daar zijn de raadplaatjes te moeilijk als je er niet ben geweest
dus nog niet stoppen Stegman
groeten
Frank
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 07:29 #371136

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Volgens mij vaar je stroomopwaarts langs de Blauwe Kamer; ik meen de Cunera-toren en de verkeersbrug bij Rhenen en de Grebbeberg te zien?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 07:38 #371139

Volgens mij op de Ijssel , ik meen me te herinneren stroomopwaarts van Deventer. Laatste keer was ook in 1984! :ohmy:
Ad
Laatst bewerkt: 22 feb 2013 07:43 door Yellow Boat.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 09:41 #371177

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Vlieter1 schreef :
Volgens mij vaar je stroomopwaarts langs de Blauwe Kamer; ik meen de Cunera-toren en de verkeersbrug bij Rhenen en de Grebbeberg te zien?
Spot on, Vlieter!
Je noemt alles wat de plek tot de plek maakt. Of de Blauwe Kamer toen al zo heette weet ik niet, want de foto stamt uit 1989. Maar inderdaad: daar is het.

Maar nu.. Heb je zelf ook een plaatje voor ons?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 09:53 #371179

Ziejewel , wel de plek herkend maar de verkeerde herinnering erbij. :ohmy: :blush:
Daar heb ik notabene wel eens geankerd in die inham voor de "berg" wat de uitmonding is van het riviertje de Grift.Was wel verboden maar erg mooi!
Ad

sorrie voor de off topic info.
Laatst bewerkt: 22 feb 2013 09:55 door Yellow Boat.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 10:08 #371185

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Hoop dat het lukt, want ik wil graag helpen deze leuke draad levend te houden... Voor de scharrelaars onder ons:
Laatst bewerkt: 22 feb 2013 10:10 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 10:20 #371190

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Terschelling ter hoogte van Kinnum/Baaiduinen (naam van het water ken ik zo niet)?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 10:23 #371191

lodewijk stegman schreef :
Vlieter1 schreef :
Volgens mij vaar je stroomopwaarts langs de Blauwe Kamer; ik meen de Cunera-toren en de verkeersbrug bij Rhenen en de Grebbeberg te zien?
Spot on, Vlieter!
Je noemt alles wat de plek tot de plek maakt. Of de Blauwe Kamer toen al zo heette weet ik niet, want de foto stamt uit 1989. Maar inderdaad: daar is het.

Maar nu.. Heb je zelf ook een plaatje voor ons?

--
stegman

Is in ieder geval een knap oud plaatje want de boerderij waar ook een steenfabriek bij stond op de foto bestaat al heel lang niet meer.
Daar is trouwens de "Blauwe kamer" naar genoemd! nl.wikipedia.org/wiki/Blauwe_Kamer_(natuurgebied)
Ad
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 10:52 #371198

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Vlieter1 schreef :
Hoop dat het lukt, want ik wil graag helpen deze leuke draad levend te houden... Voor de scharrelaars onder ons:
De bocht in de geul kan ik me niet herinneren, maar ik gok op de plaat net oosten van de haven van Nes op Ameland.

--
stegman
Laatst bewerkt: 22 feb 2013 10:52 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 10:59 #371201

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
lodewijk stegman schreef :
Vlieter1 schreef :
Hoop dat het lukt, want ik wil graag helpen deze leuke draad levend te houden... Voor de scharrelaars onder ons:
De bocht in de geul kan ik me niet herinneren, maar ik gok op de plaat net oosten van de haven van Nes op Ameland.

--
stegman

Dat is 'm inderdaad! De bocht die je ziet, zit denk ik zo'n 300m voorbij de aftakking van de haven.
Ik zal een volgende blijkbaar toch wat lastiger moeten maken, maar er zit nu in elk geval weer vaart in het topic!
Joris
Laatst bewerkt: 22 feb 2013 11:02 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 11:26 #371213

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Vlieter1 schreef :
Dat is 'm inderdaad! De bocht die je ziet, zit denk ik zo'n 300m voorbij de aftakking van de haven.
Ik zal een volgende blijkbaar toch wat lastiger moeten maken, maar er zit nu in elk geval weer vaart in het topic!
Om de vaart erin te houden maak ik het niet al te moeilijk..



--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 11:31 #371217

Is dat Vlieland met de haven op de achtergrond?
Ad
Laatst bewerkt: 22 feb 2013 12:21 door Yellow Boat.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 15:45 #371294

correct, mijn achteruin.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 16:23 #371309

Mooi , dan noch maar eens een makkelijke.
Waar vaart dit vrij bejaarde motorjachtje?
Ad
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 22 feb 2013 18:12 #371335

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Rhederlaag, met op de achtergrond de Camping de Veerstal!
Gib Sea 76
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 23 feb 2013 07:43 #371406

Mike87 schreef :
Rhederlaag, met op de achtergrond de Camping de Veerstal!

Helemaal goed! Bij de Veerstal heb ik ook een jaar of 3-4 gelegen. Op de achtergrond zie je ik meen een betonfabriek links in Rheden en kasteel Middachten in de Steeg rechts.
Maar is voor jou ook aardig in de omgeving.
Jouw beurt.
Ad
Laatst bewerkt: 23 feb 2013 07:44 door Yellow Boat.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 feb 2013 10:12 #372527

  • -Mara-
  • -Mara-'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3166
Schop!
De beste psychiater?
Een dagje op het water!

Aloa 27sc "Mara"
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 feb 2013 10:59 #372554

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
delaat72 schreef :
Schop!
Niet schoppen, maar een nieuwe plaat plaatsen.

Mike87 is sinds zijn goede antwoord alweer verschillende keren ingelogd geweest, maar zit desondanks te slapen, kennelijk.

Ik kan niet elke keer de kar trekken, jongens..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 feb 2013 14:48 #372629

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Waar is dit??
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 feb 2013 14:49 #372630

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
WSV de Kreupel?
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 feb 2013 14:52 #372633

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Ik reken m fout :P
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 feb 2013 16:13 #372653

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
De Vooroever bij Wervershoofd?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.371 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl