Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 12:39 #372874

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
roblisto schreef :
om de vaart er in te houden gelijk maar de volgende:
Nou goed; wat de foto betreft: ik vermoed zomaar dat het ergens op één van de plassen in NW-Overijssel is. Waar precies moet iemand anders maar uitdokteren.
Verder zou ik in het vervolg bij het spinakeren wat verder naar voor gaan zitten, Rob. Of met de afstandsbediening van de stuurautomaat voorop. Dit schiet niet erg, volgens mij..

--
stegman
Laatst bewerkt: 27 feb 2013 12:40 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 12:43 #372877

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
dit was toch: waar varen we langs..? en niet: hoe gaan we harder...??

de boeg komt uit het water door de hekgolf van een ander bootje, niet omdat de boot achterover ligt. We gaan juist erg hard voor de wind die er staat.

en te langzaam of te snel.....tja, medeforummers...... je kan er boeken over volschrijven. Heb je nog op de link geklikt?


Gr Rob
Laatst bewerkt: 27 feb 2013 12:48 door roblisto.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 13:07 #372883

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
roblisto schreef :
dit was toch: waar varen we langs..? en niet: hoe gaan we harder...??
Helemaal mee eens. Maar dat schreef ik al twee potsen geleden.
de boeg komt uit het water door de hekgolf van een ander bootje, niet omdat de boot achterover ligt. We gaan juist erg hard voor de wind die er staat.
Gelukkig. Ik ben helemaal gerustgesteld..
en te langzaam of te snel.....tja, medeforummers...... je kan er boeken over volschrijven. Heb je nog op de link geklikt?
Net schreef je nog dat dit draadje niet heet "hoe gaan we harder?". Hou dat gewoon in ere, dan komen we er altijd uit.
Op de link had ik nog niet geklikt, maar nu wel. Leuke foto. Maar is er verder nog iets wat ik zou moeten zien?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 13:16 #372887

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
ja, dat het praktisch dezelfde foto is als de raadplaat, en dat er met grote letters kampen boven staat. Vandaar de snelle doorstart.

Maar iemand nog een idee waar de nieuwe foto genomen is?


Gr Rob
Laatst bewerkt: 27 feb 2013 14:08 door roblisto.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 15:06 #372937

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Het doet me om de één of andere reden aan het Veluwemeer net ten westen van Elburg denken. En aangezien de eerste indruk wel vaak goed is, waag ik die gok dus maar. En daar heb je in ieder geval wel hekgolven in overvloed.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 16:10 #372976

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
roblisto schreef :
ja, dat het praktisch dezelfde foto is als de raadplaat, en dat er met grote letters kampen boven staat. Vandaar de snelle doorstart.

Maar iemand nog een idee waar de nieuwe foto genomen is?


Gr Rob

Ja dat is kampen ons mooie kampen
en wat betreft jouw foto is dat niet het zwarte water richting genemuiden?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 feb 2013 18:49 #373030

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
beide wel enigszinds in de buurt, maar ik wil het verschil niet lopen.

Gr Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 09:38 #373567

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
niemand? vanmiddag even een foto bij zetten waar meer op te zien is.

Gr Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 10:41 #373593

Beulakerwiede?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 10:56 #373601

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
klopt, jij bent Hans.



Gr Rob
Laatst bewerkt: 01 mrt 2013 10:59 door roblisto.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 16:53 #373723

Tja, gewoon maar gegokt op je vaargebied...

Waar is dit:
(Makkie dacht ik)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Laatst bewerkt: 01 mrt 2013 16:54 door It Paradyske.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 17:33 #373731

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
IJssel??
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 18:32 #373751

De hollandse? Koud
De gelderse? Ja maar die is zo lang, dus da's ergens van koud, via warm naar weer koud.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 19:59 #373780

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Ja, leuk, dat gebrek aan herkenningspunten... En dan ook nog een vrij vage foto...

Dat het de Gelderse IJssel is, dat is zo te zien. Maar waar?? Gokje: stroomafwaarts van Zwolle ivm de vaste brug. Ehhm, bij Wilsum dan maar?
Laatst bewerkt: 01 mrt 2013 20:01 door beewee.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 20:03 #373784

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
bij zalk?

Gr Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 20:15 #373787

beewee schreef :
Ja, leuk, dat gebrek aan herkenningspunten... En dan ook nog een vrij vage foto...

Dat het de Gelderse IJssel is, dat is zo te zien. Maar waar?? Gokje: stroomafwaarts van Zwolle ivm de vaste brug. Ehhm, bij Wilsum dan maar?
beetje warm
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 mrt 2013 20:15 #373788

roblisto schreef :
bij zalk?

Gr Rob
Warmer, maar moet nog warmer
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 13:53 #374002

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
beewee schreef :
En dan ook nog een vrij vage foto...
Vrij vaag? Ik vind dat het niet kan.
Als je geen fatsoenlijke foto's hebt, plaats dan niks. Als je foto's doelbewust op deze manier gaat zitten vervagen, dan vind ik dat een flauwiteit. Het lijkt namelijk alsof er iets op de horizon staat (windmolens, of de pylonen van een brug?) waarvan jij niet wil dat wij dat scherp zien.

Kortom: vervelend gedoe. In beide gevallen.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 14:10 #374004

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
It Paradyske schreef :
Waar is dit: (Makkie dacht ik)
Ja, tè makkelijk, vond jij geloof ik..
Bovendien ga je ook nog eens ontzettend zitten zeuren, als er "Zalk" wordt gezegd en het met alle geweld nog warmer moet.

Het is tegenover Zalk, aan de andere oever, bij 's-Heerenbroek. Foto gemaakt vanaf de Veecaterdijk. Net voor de boomgroep rechts ligt de aanlegplaats van het veer Zalk - 's-Heerenbroek.

Is dat warm genoeg?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 18:39 #374103

Hans, wat ben je in een moppermode, die foto was nou eenmaal niet scherper....
Dit is inderdaad in het oosten van het land, 's-Heerenbroek, helemaal warm genoeg.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 20:02 #374129

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
It Paradyske schreef :
Hans, wat ben je in een moppermode, die foto was nou eenmaal niet scherper....
Als dat zo is, en je hebt echt niks beters, dan kun je beurt natuurlijk ook gewoon doorgeven.
Dit is inderdaad in het oosten van het land, 's-Heerenbroek, helemaal warm genoeg.
Warm genoeg? Wilde je beweren dat het nog warmer kan?

Hoe dan ook: ik kan op dit moment niet bij mijn foto's, dus de beurt gaat naar de eerstvolgende met een goede foto. Redelijk scherp. Geen ondefinieerbare rietkragen, mooie boten met een onherkenbare horizon erachter en meer van dat soort moeilijkdoenerij. U begrijpt wel wat ik bedoel. Gewoon een plaatje van een plek met context. Weggevers als plaatsnaamborden, namen van tonnen e.d. mogen onleesbaar worden gemaakt, maar verder geen kwatsika.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 20:26 #374136

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
In welke geul ligt deze ton?

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 20:36 #374141

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
brakzand
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 20:41 #374145

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
nee - wel warm.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 mrt 2013 20:42 #374146

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
ja daar was ik al bang voor :laugh: , zat nog te twijfelen.
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.060 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl