Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 08:11 #374205

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Ik denk dat het duin op de achtergrond een stukje Ameland is. Oerdblinkert heet dat duin, geloof ik.

Gezien de kleur van de ton (groen) neem ik aan dat je net buiten de geul van het Wierumerwad lag, toen de foto werd genomen.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 03 mrt 2013 08:15 door Arent.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 11:10 #374256

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Arent, ik reken hem goed, al was het eigenlijk de laatste ton van de Paezensrede, maar je redenatie klopte helemaal - jouw beurt!

@b100, was PR inderdaad je andere optie?
Joris
Laatst bewerkt: 03 mrt 2013 11:14 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 12:35 #374285

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Vlieter1 schreef :
Arent, ik reken hem goed....jouw beurt!

Heel mooi, ik zal op zoek naar een nieuwe foto.
Kan even duren, want ik ben op het moment even aan het klussen.

Vanavond meer...

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 12:58 #374299

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
mijn 1e gedacht ging wel die kant op :P

ps welke haven lig jij vlieter?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Laatst bewerkt: 03 mrt 2013 12:59 door b100.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 13:38 #374316

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
b100 schreef :
mijn 1e gedacht ging wel die kant op :P

ps welke haven lig jij vlieter?

In Dokkumer N. Zijlen. Met een vissermanschokker, voor het lekker langzame scharrelen ;)
Jij komt ook zo´n beetje uit die hoek, toch?
Joris
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 16:26 #374364

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Het wordt steeds lastiger om goede foto's te vinden.
De keuze is tegenwoordig óf heel moeilijk en dat mag ineens niet meer, óf bijna te makkelijk.

Ik vond toch nog iets daar tussenin. Voor sommigen misschien gemakkelijk, maar voor de meesten onbekend terrein.

Waar moest ik hier aan het werk? (zelfbediening.... :S )



Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 16:36 #374374

Arent schreef :
Hi,

Het wordt steeds lastiger om goede foto's te vinden.
De keuze is tegenwoordig óf heel moeilijk en dat mag ineens niet meer, óf bijna te makkelijk.

Ik vond toch nog iets daar tussenin. Voor sommigen misschien gemakkelijk, maar voor de meesten onbekend terrein.

Waar moest ik hier aan het werk? (zelfbediening.... :S )



Gr, Arent

Sneek bij de Domp?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 mrt 2013 16:43 #374378

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Nee, wel warm ;)
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 04 mrt 2013 15:04 #374672

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Nog niemand??? :S

it Paradyske was warm. De sluis op de foto is zichtbaar vanaf de N354.

Dat lijken me aanwijzingen genoeg.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 04 mrt 2013 15:05 door Arent.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 15:16 #375034

  • disno
  • disno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 260
Ben er nog nooit langs gevaren maar wel langs geschaatst en heel vaak langs gereden.
Maar zeg het antwoord niet omdat ik toch geen foto heb om te plaatsen.
Tevens topic kick :-)
Mooi, weer zeiler.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 16:12 #375065

  • Feldman
  • Feldman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
Sluisje tussen Easterwierrum en Raerd.

Zie ook hier

groet,

Feldman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 16:21 #375071

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Feldman schreef :
Sluisje tussen Easterwierrum en Raerd.

Zie ook hier

groet,

Feldman

Klopt, Feldman is.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 16:42 #375082

  • Feldman
  • Feldman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
Een niet al te moeilijke (denk ik) dat houdt de vaart er in.

Groet,

Feldman

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 16:49 #375084

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
De Kreupel?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 16:52 #375087

  • Feldman
  • Feldman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
Tis niet de Kreupel
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 17:08 #375096

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Had ik het toch bij mijn eerste keus moeten houden. :)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 17:46 #375114

West?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 17:53 #375119

  • Feldman
  • Feldman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
It Paradyske schreef :
West?

Bingo! West, dus

(West Terschelling)

De beurt is aan Hans
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 17:59 #375122

Heeft deze voldoende herkenningspunten meneer Stegman?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 mrt 2013 22:19 #375290

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
It Paradyske schreef :
Heeft deze voldoende herkenningspunten meneer Stegman?
De scherpte is weer niet denderend, maar henkenbaar is het alleszins, jongeheer Fix. Carry on, zou ik zeggen.

Waar het is weet ik niet één twee drie.
Ik heb één keer de route Tjeukemeer - Weerribben gevaren en het zou zo maar ergens tussen Echtenerbrug en Ossenzijl kunnen zijn.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 17:00 #375864

  • Feldman
  • Feldman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
Ziet er oersaai en (bijna) kaarsrecht uit. Een van de kanalen in de polder misschien?

Of tijd voor een tip van Hans misschien? Warm/koud ?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 17:40 #375879

Tip:
Drenthe
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 18:19 #375902

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ken maar een recht kanaal in Drenthe dus gok ik dan maar de Drentse Hoofdvaart. Ter hoogte van waar weet ik niet.
Laatst bewerkt: 07 mrt 2013 18:19 door Wallaby.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 19:12 #375928

Er zijn dus meer rechte kanalen in Drenthe :-)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 19:43 #375946

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Nou, dan gaan we het Noord-Willemskanaal maar langs...
Edit: de Hoogeveensevaart dus.... De Ossesluis om precies te zijn...
Laatst bewerkt: 07 mrt 2013 19:58 door beewee.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.594 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl