Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 20:10 #375957

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
beewee schreef :
Nou, dan gaan we het Noord-Willemskanaal maar langs...
Edit: de Hoogeveensevaart dus.... De Ossesluis om precies te zijn...
Ja, ja. "Het fotootje is nu eenmaal niet scherper". En dan nog een keer: "de scherpte is weer niet denderend". Hij is leuk, Jongeheer Fix.

Ik begrijp dat je plaatjes ècht op zijn. Zullen we maar even op een nieuw seizoen wachten, voor we weer verder spelen?

Knap werk dat je deze grapjasserij achterhaalt, Beewee.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 20:21 #375960

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Er zijn niet zo gek veel kanalen in Drenthe, anders was het lastiger geweest. Maar de hint 'Drenthe' was dus wèl genoeg, Lodewijk. Het kostte me een minuut of 10 om die paar bruggen en sluizen in Drenthe na te lopen.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 20:44 #375980

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
beewee schreef :
Er zijn niet zo gek veel kanalen in Drenthe, anders was het lastiger geweest. Maar de hint 'Drenthe' was dus wèl genoeg, Lodewijk. Het kostte me een minuut of 10 om die paar bruggen en sluizen in Drenthe na te lopen.
Nou ja, hoe dan ook. Het stonk al een beetje met dat plaatje van de IJssel bij Zalk 's Heerenbroek. Het grappige is dat op de plek waar dat plaatje van de IJssel stond, nu ditzelfde plaatje van de Hoogeveense Vaart staat. De machinaties van Fix. Briljant.

--
stegman
Laatst bewerkt: 07 mrt 2013 20:47 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 21:13 #376007

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Is alles goed met je, Lodewijk?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 mrt 2013 21:31 #376018

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
beewee schreef :
Is alles goed met je, Lodewijk?
Ja. Hoezo?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 08:28 #376113

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
@Lodewijk: bij mijn weten ben je normaal niet zo snel geïrriteerd...

On topic: Zal ik nu wachten tot Hans zegt dat ik 't bij het goede (rechte) eind heb? Of zal ik maar vast een plaatje op de scanner leggen?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 08:36 #376119

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Scan er maar op los, beewee :P
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 09:46 #376150

Klopt, de plaatjes zijn echt helemaal op, dus we misbruiken google maps maar een beetje. De volgende keer als ik het raad zal ik iemand anders de foto laten leveren.
En veel nieuwe foto's maken.
Ossesluis is natuurlijk goed
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 13:54 #376210

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
De maidentrip met onze vorige boot... brand maar los...

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 13:55 #376211

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
houkesloot
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 14:09 #376215

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Die afstand wil je niet eens fietsen...


Tip voor degenen zonder bruikbare foto: gebruik gewoon de foto's van Panoramio.. (staan op Google Maps, label "foto's".
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 22:48 #376420

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
beewee schreef :
@Lodewijk: bij mijn weten ben je normaal niet zo snel geïrriteerd...
Nou ja.. geïrriteerd.. laten we zeggen dat ik het een beetje raar vind om plaatjes van Google te gaan gebruiken om toch maar vooral het spelletje te kunnen spelen. De scherpte laat te wensen over en zo'n Hoogeveense Vaart is ook een beetje een vergezochte plek voor zeilers.

Maar goed. Laten we maar eens kijken hoe het gaat. Ik heb voorlopig nog wel wat plaatjes uit eigen koker en na komend seizoen zal dat wel weer verder zijn aangevuld.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 mrt 2013 23:08 #376422

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
beewee schreef :
De maidentrip met onze vorige boot... brand maar los...[/attachment]
Ringvaart van de Haarlemmermeer. Achter de huizen links op de foto ligt het industrieterrein Schiphol-rijk, met daarachter de luchthaven. Het witte gebouw rechts van het midden is van Kerkhoven Watersport.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 mrt 2013 11:33 #376913

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Applaus, helemaal correct!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 mrt 2013 11:37 #376917

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
lodewijk stegman schreef :
beewee schreef :
@Lodewijk: bij mijn weten ben je normaal niet zo snel geïrriteerd...
Nou ja.. geïrriteerd.. laten we zeggen dat ik het een beetje raar vind om plaatjes van Google te gaan gebruiken om toch maar vooral het spelletje te kunnen spelen. De scherpte laat te wensen over en zo'n Hoogeveense Vaart is ook een beetje een vergezochte plek voor zeilers.

Maar goed. Laten we maar eens kijken hoe het gaat. Ik heb voorlopig nog wel wat plaatjes uit eigen koker en na komend seizoen zal dat wel weer verder zijn aangevuld.

--
stegman

Helemaal mee eens! Het topic heet niet voor niets "Waar varen we langs"
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 mrt 2013 21:52 #377160

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
beewee schreef :
Applaus, helemaal correct!
De volgende plaat is uit 1996, maar ik geloof niet dat er op de bewuste plek veel veranderd is..



--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 06:10 #377203

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Stellendam.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 06:35 #377210

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Jutter schreef :
Stellendam.
Dat is goed.
Je weet ongetwijfeld dat het hier gaat om de buitenhaven van Stellendam aan de zoute kant van de sluis. Maar in het vervolg zie ik toch graag even de toevoeging die duidelijk maakt over welke plek je exact praat..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 07:56 #377236

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Tja, ik gebruik niet vaak meer woorden dan nodig. Moest wel even zoeken naar een nieuwe foto, want de voorraad raakt wat uitgeput zo tegen het nieuwe seizoen. Ik heb toch weer wat gevonden , is uit 2006.


Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Laatst bewerkt: 11 mrt 2013 07:56 door Jutter.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 08:41 #377245

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Krabbenkreek?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 08:43 #377247

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Wel een logies antwoord, daar wordt veel gemoddert :laugh: ,maar niet juist. Het is ander vaarwater.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 13:39 #377300

engelsmanplaat oosterschelde?
groeten
Frank
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 13:50 #377303

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Ook niet het goede vaarwater.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 14:51 #377322

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Hij vaart niet...... :P
Voor Oudeschild?
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 11 mrt 2013 14:52 door Anjo.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 mrt 2013 14:57 #377325

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Anjo schreef :
Hij vaart niet...... :P
Voor Oudeschild?
Dat is waar, hij had beter een jeep of een traktor kunnen gebruiken om daar naar toe te gaan, maar het is ook niet bij Oudeschild, het is in Zeeland.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.466 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl