Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 15:38 #378078

Nee niet goed :)
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 15:58 #378083

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
WhiteMagic schreef :
Nee niet goed :)
De westelijke helft van het Grevelingenmeer? Stampersplaat, bijvoorbeeld?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 16:01 #378084

Vaarwater klopt, nu de plek
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 16:11 #378085

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1855
oost hompelvoet?
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 16:24 #378090

Nope
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 20:10 #378166

  • @jasper
  • @jasper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1022
ik dacht ook aan t veerse meer. maar dan kijkend op de sebastiaan de lange plaat( die zou iets links op de foto moeten liggen)aah 6 man al voor me oeps... verranderd in grevelingen thv die ene grote paal bij de wrrkhaven...
Laatst bewerkt: 13 mrt 2013 20:12 door @jasper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 mrt 2013 21:55 #378193

Nog steeds niet geraden, west grevelingen klopte..heerlijk afgelegen plekje
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 07:33 #378243

Helaas ga ik nu naar mijn schip toe en ben er dus de komende 4 dagen niet...vandaar dat ik het maar ga verklappen

Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 07:42 door WhiteMagic.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 08:10 #378251

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Aha kop van de Kabbelaarsbank dus, dat is op mijn kaart wel verboden toegang hoor!
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 08:23 #378256

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Jutter schreef :
Aha kop van de Kabbelaarsbank dus, dat is op mijn kaart wel verboden toegang hoor!
Ho 's even, Jutter; ik was hier toch de scherpslijper?

Maar inderdaad wel een grappig geval, want ik heb die plek namelijk wel degelijk onder de loep gehad. Op de foto was een groen jachtentonnetje zichtbaar en een steenstorting. Links op de horizon zo'n typisch hoge wal die je op een paar plekken langs de Grevelingen hebt. Kabbelaarbank viel af omdat er volgens de kaart aan de zuidkant langs de toegankelijke oever géén steenstorting lag. Die begon pas voor het groen omzoomde stuk; het natuurgebied.

Maar goed. De beurt gaat naar de eerste die zich geroepen voelt, vermoed ik?

--
stegman
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 08:26 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 08:30 #378257

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Mijn kaart zegt dat daar waar de golfbreker begint ook het verboden gebied begint.


Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 08:35 door Jutter.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 08:31 #378259

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Er is niet zo heel veel op te zien, maar de mensen die er geweest zijn , moeten t herkennen...
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 08:37 #378262

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Anjo schreef :
Er is niet zo heel veel op te zien, maar de mensen die er geweest zijn , moeten t herkennen...
Ik ben er niet geweest, maar ik denk dat het de Kreupel is.

--
stegman
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 08:40 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 08:39 #378263

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Jutter schreef :
Mijn kaart zegt dat daar waar de golfbreker begint ook het verboden gebied begint.
Klopt helemaal. Ik vergiste me. Het kruis staat voor of in het verboden gebied. Ik heb de verkeerde aanname inmiddels uit mijn pots gehaald, trouwens.

--
stegman
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 08:39 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 09:11 #378271

  • Deliefde
  • Deliefde's Profielfoto
of topic:

welke "timmerman" heeft die steiger gemaakt? :laugh:

on topic:

niet langs het IJsselmeer, lijkt mij. Ga er nog even verder over denken.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 09:28 #378273

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Zegguh De Steg..........

natuurlijk heb je t goed, maar gun anderen tenminste de káns om na te denken.....

Nou heb je jezelf verplicht in de fotobak te duiken

@ Deliefde, Rijkswaterstaat en Staatsbosbeheer geloof ik.....
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 09:41 #378276

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Anjo schreef :
Zegguh De Steg..........

natuurlijk heb je t goed, maar gun anderen tenminste de káns om na te denken.....
Sorry. Ik kon me niet beheersen..
Nou heb je jezelf verplicht in de fotobak te duiken
Dat niet, lijkt me. Ik kan niet bij mijn fotobak en ik geef de beurt door aan De Liefde.. (dat mag toch hoop ik?)

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 09:41 #378277

  • Deliefde
  • Deliefde's Profielfoto
Oh ja, natuurlijk.

En waarom wist ik dat niet (immers jarenlang daar gevaren)......

Ik vaar pas afgelopen seizoen weer in Nederland sinds 7-8 jaar. En toen lag "De Kreupel" er nog niet hihi :laugh:

p.s. heb ff geen tijd om een foto te zoeken. Immers deze moet ik uit een album scannen...
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 09:45 door Deliefde.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 09:47 #378278

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Deliefde schreef :
p.s. heb ff geen tijd om een foto te zoeken. Immers deze moet ik uit een album scannen...
Okee. Free for all, dan maar..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 10:45 #378296

Laat ik eens zo brutaal wezen

groet Erik

kijk ook eens op www.notre-ami.blogspot.com

ALS JE GEEN ZIN MEER HEBT, KUN JE ER GEEN PUNT ACHTER ZETTEN

STEEL NIET!!!! DE OVERHEID DULD GEEN CONCURENTIE!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 12:30 #378319

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Jachthaven aan de Meinesleat te Akkrum?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 14:32 #378353

klopt als een zwerende vinger. jij bent Roel
groet Erik

kijk ook eens op www.notre-ami.blogspot.com

ALS JE GEEN ZIN MEER HEBT, KUN JE ER GEEN PUNT ACHTER ZETTEN

STEEL NIET!!!! DE OVERHEID DULD GEEN CONCURENTIE!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 14:50 #378358

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Lekker! Maar .... ik heb geen foto's ter beschikking.
Wie???
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 16:54 #378382

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Nou, ik heb deze nog wel.. Geen superkwaliteit, maar wel heel erg herkenbaar (een beetje tè..)
Laatst bewerkt: 14 mrt 2013 16:54 door beewee.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 mrt 2013 16:57 #378384

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Eigen foto's op, Beewee? ;)
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 2.677 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl