Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 05 okt 2008 22:02 #45522

War de bbq staat, gewoon, op het gras :wink:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 okt 2008 22:20 #45528

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Jij kunt zo de politiek in. Antwoord waar niets verkeerd aan is alleen hebben we er niets aan.

Als jij wordt aangesproken door een verdwaalde automobilist die vraagt waar hij is antwoord jij ook telkens 'in de auto' ;-)
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 okt 2008 22:25 #45530

Dode hond?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 okt 2008 22:28 #45531

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Yep, helemaal goed. Achter de mast zie je de Eemhof.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 okt 2008 22:31 #45532

Jij kunt zo de politiek in. Antwoord waar niets verkeerd aan is alleen hebben we er niets aan.

Als jij wordt aangesproken door een verdwaalde automobilist die vraagt waar hij is antwoord jij ook telkens 'in de auto' ;-)

Nee hoor zo flauw ben ik niet. Maar onthoud `m wel :lol:
Zelfde als iemand vraagt: Weet u hoe laat het is? Ja :?
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 05 okt 2008 22:36 #45535

Oeps, ff zoeken........

Niet al te moeilijk:

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 okt 2008 06:05 #45544

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
IJsseloog Ketelmeer :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 okt 2008 07:24 #45550

IJsseloog Ketelmeer :wink:
Jazeker! Eric, ga je gang!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 okt 2008 07:35 #45551

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Aangezien ik momenteel een klein probleempje heb met de computer laat ik het plaatsen van een nieuw plaatje over aan de starter van dit topic. Aangezien hij heel Nederland nu gezien heeft, maar bijna nooit aan beurt kon komen aan hem de eer dit keer.

Ik zou zo zeggen, Danny kom er maar in :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:02 #45692

Meer dan 24 uur geleden. Dus ik grijp mijn kans.

Waar zeilen we hier richting een nogal donker stukje lucht?


Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:07 #45696

oosterschelde? ik denk nl dat de zeelandburg op de achtergrond staat.
http://www.flickr.com/photos/30222767@N05/2921383996
zonder water geen leven.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:10 #45697

Nee, geen oosterschelde....
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:16 #45698

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
ik zou toch voor het Ijsselmeer gaan, maar ja da's wel groot....

Groeten,
Globe_Trotti
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:17 #45699

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Stavoren?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:22 #45701

En in het kwartiertje dat het mij kostte om met imageshack een fatsoenlijk plaatje te plaatsen is ie al weer geraden.
globe_trotti had het op zich goed, maar Stavoren is preciezer natuurlijk.
En is ook precies op tijd, want om half 11 heb ik een vergadering :x

Albert, aan jou de eer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:45 #45703

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Waar is dit en hoe heet het sluisje waar ik op sta te fotograveren?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 08:55 #45706

En is ook precies op tijd, want om half 11 heb ik een vergadering :x
Nu snap ik waarom het in het weekend altijd rustiger is op het forum, dan is er niemand op zijn werk :lol:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 09:09 #45708

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Hoi Albert,

die sluis de NO polder in. Kom, hoe heet ie toch...
Zwarte water over, zwarte meer op, bij vogeleiland rechtsaf, kom je door een waterkering met brug, iets verderop linksaf. Vaar je richting Ens Kraggenburg.

Groeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 09:13 #45709

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Nope. :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 09:17 #45711

Albert, sta jij te fotograferen? maar wat staat die meneer op de foto eigenlijk te doen?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 09:18 #45712

Die staat te p/v issen.............
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 10:45 #45720

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
De roodwitte vlag op die roeiboot doet me denken aan een roeiboot van Die Leythe (de kleuren van Leiden zijn namelijk rood/wit), maar waar het is heb ik geen idee van... Het zeiltje over de punt van de boot doet namelijk denken dat ze op een recreatief tochtje zijn en die zijn de laatste jaren overal en nergens geweest in Nederland...
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 10:54 #45721

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Een mooie roeiwherry. Geen idee waar dit is.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 10:56 #45724

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Die wherry voert de Canadese vlag.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 okt 2008 10:57 #45725

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
ah? Heet zo'n ding een roeiwherry? Weer wat geleerd.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl